Die is er niet, zit ook niet bij de camera, er is gewoonweg geen Nederlandse handleiding.....Maar dan stap je toch gewoon over op de Engelse...da's toch niet zo moeilijk?
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Die Nederlandse handleiding moet wel bestaan want bij Fuji kun je hem bestelen voor 15 euro maar dat vind ik eigenlijk wel een beetje duur. Dus als iemand een andere mogelijkheid heeft.graag
Verwijderd
kuch:?Op zaterdag 16 maart 2002 10:17 schreef B_O_S_S het volgende:
Die is er niet, zit ook niet bij de camera, er is gewoonweg geen Nederlandse handleiding.....Maar dan stap je toch gewoon over op de Engelse...da's toch niet zo moeilijk?
Ik kijk op een 5mm dik boekje waarop staat
fuji finepix A201
Gebruiksaanwijzing! (=handleiding
Ik heb dus de NL versie.
Nu komt natuurlijk de vraag wilt u die scannen
uhmm 90 pagina's
nu efe niet misschien morgen.
houd dit topic hoog dan zie ik het morgen weer!
Als boss zijn ondertitel wijzigt in: in mei zijn we 2de en hebben we het oppermachtige psv weer voor moeten laten
Ik heb het boekje effe bekeken.
2 nietjes loshalen, open vouwen en 2 pagina's langs elkaar.
Kost me wel een bult werk
Hoeveel personen moesten deze handleiding hebben?
Maandag effe op werk kijken of het snel gaat.
Nou als je het boekje voor me in wilt scannen zou dat wel fijn zijn. Maar ik heb er maar 1 van nodig hoor. Dus alvast bedankt.
Zou het even willen laten weten of je het boekje gaat scannen of niet want anders moet ik verder zoeken
RAC: Crossposten wordt niet gewaardeerd.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
Scannen gaat iets te lang duren.Op maandag 18 maart 2002 08:49 schreef RAC het volgende:
Zou het even willen laten weten of je het boekje gaat scannen of niet want anders moet ik verder zoeken
Scanner staat ca. 10 meter van buro en om nu 50 x op en neer te lopen.
Ik kan het wel kopieren en per post opsturen als je wil?
Hoe doen we het dan met de postzegel.
Pagina: 1