Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Prepaid telefoons met infrarood

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar prepaid telefoons die via een ingebouwde modem het mogelijk maken om mobiel te kunnen internetten met de laptop.

Geef me aub advies.

Verwijderd

wat was het advies van de winkels bij jouw eigen orientatie of een simpele (Google) search.... 'k neem aan dat je dat eerst gedaan hebt .... ;)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Met een prepaid simkaart is het niet mogelijk om gebruik te maken van datacommunicatie (behalve WAP). Daarom hebben telefoons in prepaidpakketten ook geen infrarood. Hiervoor is het dus noodzakelijk om toch een abonnement te hebben.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

Ik heb er ook naar gezocht (via informatie bij verschillende winkels ;) ) en kreeg te horen dat, om de telefoon als modem te kunnen gebruiken, je een abonnement nodig hebt mede in verband met de indentificatie van de mobiel.

Als je trouwens informatie krijgt dat het wel mogelijk is, wil ik het ook graag weten.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Verwijderd

Wil je het pre-paid kaartje ook echt gaan gebruiken? Of wil je er een abonnement in stoppen? Ik zou in ieder geval abonnement doen. Je krijgt toch vrij hoge kosten per maand en voor datzelfde geld kun je veel langer met abonnement bellen. Het toestel is dan ook nog eens goedkoper. Voor € 135 heb je al een Nokia 6210 met een abo van € 20 per maand (dutchtone @ www.gsmking.nl). Dat lijkt me dan een goedkopere oplossing. Je hebt dan na een jaar € 375 onkosten, met daarbij honderden belminuten. Normaal zou een fatsoenlijk toestel met infrarood (prepaid) al rond de 200 euro kosten, en ik denk dat je echt wel € 15 beltegoed of meer per maand koopt (dan ben je zelfs al duurder uit).

Als je gewoon een goedkoop toestel wilt om er vervolgens een eigen abo in te stoppen moet je eens verder kijken :)

• The_Wireless_Guy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:30

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Op zaterdag 16 maart 2002 12:22 schreef haas het volgende:
Met een prepaid simkaart is het niet mogelijk om gebruik te maken van datacommunicatie (behalve WAP). Daarom hebben telefoons in prepaidpakketten ook geen infrarood. Hiervoor is het dus noodzakelijk om toch een abonnement te hebben.
Dit is niet geheel waar. Als je kan wappen kan je in de meeste gevallen ook aan datacommunicatie doen. Ik weet in ieder geval dat Telfort het bij prepaid ook toelaat datacomminicatie te doen. Je kan echter alleen geen datanummer krijgen maar dat heb je niet nodig als je uit wil bellen met je modem.

Als telefoon zou je kunnen denken aan een Nokia 6210 in een Q pakket. Volgens de Q-site niet meer te koop maar waarschijnlijk hier en daar nog wel te verkrijgen.

Antenne en masten malloot

Verwijderd

als je het doet moet je het goed doen ,
en gewoon een t68m kopen met bluetooth 8-) :D
ik heb hem los gekocht zonder abonnement voor 605,- euro's!!!!! :D:)

Verwijderd

Op zaterdag 16 maart 2002 18:39 schreef Gsm_Tweaker het volgende:
als je het doet moet je het goed doen ,
en gewoon een t68m kopen met bluetooth 8-) :D
ik heb hem los gekocht zonder abonnement voor 605,- euro's!!!!! :D:)
We weten dat je stoer bent met je telefoon en dat je dat graag wilt laten merken, maar denk je dat de topicstarter hier iets aan heeft? BTW: € 605 is wel errug veel, prijs is nu overal zo'n beetje € 559 zonder abo

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op zaterdag 16 maart 2002 16:19 schreef The_Wireless_Guy het volgende:

[..]

Dit is niet geheel waar. Als je kan wappen kan je in de meeste gevallen ook aan datacommunicatie doen. Ik weet in ieder geval dat Telfort het bij prepaid ook toelaat datacomminicatie te doen. Je kan echter alleen geen datanummer krijgen maar dat heb je niet nodig als je uit wil bellen met je modem.

Als telefoon zou je kunnen denken aan een Nokia 6210 in een Q pakket. Volgens de Q-site niet meer te koop maar waarschijnlijk hier en daar nog wel te verkrijgen.
Telfort is dan de uitzondering, maar in de meeste gevallen is het nog steeds niet mogelijk met prepaid. Ik weet dit zeker van Vodafone, KPN en Dutchtone. Telfort heeft wel meer positieve uitzonderingen: het is ook de enige provider waarvan ik weet dat ze doorschakeling naar een ander nummer dan voicemail ondersteunen (ook niet mogelijk bij KPN, Vodafone en Dutchtone).

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1