Unreal 2 en UT 2 krijgen een andere naam!

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:12
Van Gamers.nl:

Op Gamespot is te lezen dat komende maandag Infogrames de naamgeving van de Unreal spellen gaat wijzigen. De reden hiervoor is dat er op dit moment veel onduidelijkheid bestaat over de namen.

Unreal II zal verder gaan onder de naam Unreal Episode II en Unreal Tournament 2 zal verder gaan als Unreal Tournament 2003. Naast deze aankondiging zal men gaan aankondigen dat er voortaan ieder jaar een nieuwe versie van UT uit gaat komen, elk met verbeteringen en veranderingen.

The changes are probably meant to curb confusion over the differences between these two games, as well as to further differentiate them from future products like Unreal Championship for the Xbox.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.nl/i/200203/smallimg1016263969_0.jpg

Gelukkig blijven de releasedates ongewijzigd. Unreal Episode II wordt aan het einde van dit jaar verwacht, UT 2003 ergens deze zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:18
<zugt>

Moet alles nou elk jaar uitkomen, nVidia elk œ jaar een c|-|ip, en nu zij elk jaar een game |:(

sorry, dit gaat mijn verstand te boven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op zaterdag 16 maart 2002 09:10 schreef Red Nalie het volgende:
<zugt>

Moet alles nou elk jaar uitkomen, nVidia elk œ jaar een c|-|ip, en nu zij elk jaar een game |:(

sorry, dit gaat mijn verstand te boven :(
Tja, ik vind het ook wat overdreven hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang men niet iedere keer een apart UT topic opent vind ik het best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op zaterdag 16 maart 2002 09:14 schreef ItSnows het volgende:
Zolang men niet iedere keer een apart UT topic opent vind ik het best :)
:D Elk jaar een nieuwe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het ook een beetje raar, ieder jaar een nieuwe dan zal de prijs maar wat moeten zakken als ze nou 20 euro ofzo deden dan kan ik me voorstellen dat je als het ware een abbonnement neemt op UT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om van Unreal een only-singleplayer game te maken was een slimme zet, maar ik denk nu toch dat dit ze de kop gaat kosten. Heel jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 19-09 15:56
Helemaal niet verwarrend hoor, nee hoor, helemaal niet!!

.........

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Tussen UT en UT2 zitten gewoon heeeel wat jaren tussen en dat ging goed en nu willen hun elk jaar een nieuwe doen?

Dus om het half jaar komt er een Unreal of Unreal Tournament uit?
Tjeemz, dat is wel erg overdreven en zo veel verschil kan er dan niet in zitten. Maarja, het gaat allemaal om het geld he. :{

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lo3k
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
VEEEETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
>:) UNREAL TOURNAMENT OWNZ0RZ YOUR ASS0RS >:)

alhoewel ze beter een gratis te downloaden update ofzo ieder jaar konden uitbrengen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

dit is echt vet slecht.... ieder jaar een nieuwe UT tering dan is de fun er zowat af, net als met FIFA. dat speel je ffies en dan kap je er weer mee omdat er toch weer een vervolge aankomt

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

beetje oud nieuws dit trouwens, stond eind vorig jaar al in een bekend gamesblad :Z

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 21:39

Fuelke

Forza Ferrari

"Unreal Episode II" klinkt meer als een vervolg dan een opvolger. Ter verduidelijking wat ik wil zeggen: Episode II doet meer denken aan "verdergaand op het verhaal van Unreal" tov "Unreal 2", een naam die aan een compleet nieuw verhaal deed denken. terwijl de verhaallijn van Unreal 2 toch niks meer te maken had met die van het oorspronkelijke Unreal :? (met uitzondering van de Skjaar dacht ik).

Dat van ieder jaar een UT vind ik ook wat overdreven.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unreal2 is volgens mij wel een vervolg op Unreal hoor, moet je maar is naar het filmpje kijken als je Unreal hebt uigespeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:59

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Als er nu om de drie jaar of zo een nieuwe UT uitgebracht wordt, dat vind ik prima. Heb ik tijd genoeg om UT 2 gaar te spelen. Maar elk jaar... |:( Daar zit ik niet echt op te wachten eigenlijk... ;(

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op zaterdag 16 maart 2002 16:03 schreef MST_Morpheus het volgende:
Als er nu om de drie jaar of zo een nieuwe UT uitgebracht wordt, dat vind ik prima. Heb ik tijd genoeg om UT 2 gaar te spelen. Maar elk jaar... |:( Daar zit ik niet echt op te wachten eigenlijk... ;(
Iedereen doet zo fucking negatief, unreal 1 was destijds revolutionair, stukken mooier als quake 2, neem alleen de manier waarop vloeistoffen getoont werden dat was nog nooit vertoont.

UT het zelfde verhaal, niet zo spectaculair als unreal maar toch weer een hele stap vooruit, hoewel ik zelf vind dat de gameplay minder goed was als in unreal 1.

Nu de nieuwe Unreal engines voor de deur staan is 1 ding ook weer zeker: het spel zal 1 van de meest spectaculaire releases aller tijden zijn, nog nooit werd er in 1 keer zoveel detail aan een game toegevoegt!

Iedereen loopt te zeiken maar trek liever je smoel open over games als, MOHA, RTCW, CS ( :Z werkt nog steeds met gare engine uit 1997) . MOHA en RTCW zijn gewoon simpele upgrades van de Q3 engine, die toch ook alweer bijna 3 jaar uit is, kortom doe niet negatief over unreal series tot dusver hebben zij ALTIJD goede engines gehad, dus ik zou niet weten waarom er niet elk jaar een upgrade/nieuwe versie mag komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10 10:22
Op zaterdag 16 maart 2002 09:46 schreef 007 het volgende:
Om van Unreal een only-singleplayer game te maken was een slimme zet, maar ik denk nu toch dat dit ze de kop gaat kosten. Heel jammer...
Ehh, unreal is altijd al single player geweest,
(ja je kon het ook multiplayen, maar het is een singleplayer game)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:16
Wat is dat nou weer voor bullshit dat er om het jaar een nieuwe game van ze komt?
Tiz de fifa serie niet, Unreal Tournement en Unreal zijn 2 totaal verschillende games, bovendien is het al weer echt een tijdje terug dat ze zijn uitgekomen, Unreal in 1998 en Unreal Tournement in 2000 als ik me niet vergis, nou dan mogen er van mij nu toch wel weer vervolg delen opkomen, die van Unreal komt pas na 4 jaar, en Unreal Tournement na 2 jaar, valt toch best mee, zie ik niet zoveel commercie in :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Op zaterdag 16 maart 2002 16:52 schreef DarkShadow het volgende:
Wat is dat nou weer voor bullshit dat er om het jaar een nieuwe game van ze komt?
Tiz de fifa serie niet, Unreal Tournement en Unreal zijn 2 totaal verschillende games, bovendien is het al weer echt een tijdje terug dat ze zijn uitgekomen, Unreal in 1998 en Unreal Tournement in 2000 als ik me niet vergis, nou dan mogen er van mij nu toch wel weer vervolg delen opkomen, die van Unreal komt pas na 4 jaar, en Unreal Tournement na 2 jaar, valt toch best mee, zie ik niet zoveel commercie in :?
Inderdaad plus dat men hier schijnt te vergeten dat de Unreal engines redelijk vaak worden gebruikt voor andere games, de unreal engine is zelfs voor een flipperkast gebruikt :0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:57
Ik vind het nou niet echt denderende namen. Ik had meer een pakkende 2e titel verwacht dus iets van Unreal2:***** (**** = de 2e titel :))
En Unreal Tournament 2003 is dom, want het spel komt uit in 2002, speelt zich af in de verre toekomst en lijkt in 2004 alweer verouderd.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Op zaterdag 16 maart 2002 17:39 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Ik vind het nou niet echt denderende namen. Ik had meer een pakkende 2e titel verwacht dus iets van Unreal2:***** (**** = de 2e titel :))
En Unreal Tournament 2003 is dom, want het spel komt uit in 2002, speelt zich af in de verre toekomst en lijkt in 2004 alweer verouderd.
Tjah is op zich vaag, hoewel windows 2000 ook in 1999 uitkwam, maarjah dat was op randje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:45
wat boeit mij die naam nu, het gaat mij om de game
voor mijn part noemen ze het Henk's Fragfest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmzz, ben wel benieuwd. Khep UT tijden met plezier gespeeld, en een spel met echt leuek singleplayer elementen lijkt me ook wel wat. Ik ben alleen bang dat ik niet alles op vol zal kunnen zetten zonder daar Nvidia dik voor te moeten spekken :(

Maar ja, das vooruitgang, en das in weze positief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 22:29

grep

meer begrep...

Verwarrend...hoezo? wie?
Hebben ze het aan huismoeders op straat gevraagd ofzo?
als je nu nog het verschil tussen Unreal en UT niet weet, ben je waarschijnlijk toch niet iemand, die zich interesseerd voor de nieuwe spellen.

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Op zaterdag 16 maart 2002 19:41 schreef grep het volgende:
Verwarrend...hoezo? wie?
Hebben ze het aan huismoeders op straat gevraagd ofzo?
als je nu nog het verschil tussen Unreal en UT niet weet, ben je waarschijnlijk toch niet iemand, die zich interesseerd voor de nieuwe spellen.
Weet je zeker dat je het hele stukje gelezen hebt, vooral dit:
Unreal II zal verder gaan onder de naam Unreal Episode II en Unreal Tournament 2 zal verder gaan als Unreal Tournament 2003

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Op zaterdag 16 maart 2002 13:43 schreef TrehT het volgende:
dit is echt vet slecht.... ieder jaar een nieuwe UT tering dan is de fun er zowat af, net als met FIFA. dat speel je ffies en dan kap je er weer mee omdat er toch weer een vervolge aankomt
Ik speel bijna iedere dag nog Fifa anders... en da's geen grapje

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 16 maart 2002 21:11 schreef TheLunatic het volgende:
Ik speel bijna iedere dag nog Fifa anders... en da's geen grapje
Jij bent dan zeer waarschijnlijk niet echt een doorsnee gamer. >:) Ik vind dit heel jammer. Heel jammer... Infogrames heeft echt nu echt heel hard verpest. De exclusiviteit is nu totaal van UT af. Kaboem, weg topper. Niemand koopt ieder jaar een opvolger van een game, dus vergeet de grote getallen gamers ook maar.

Dit was les 1 van: "Hoe boor ik een topper de grond in?"

Echt enorm dom, ja ik weet het, ik heb het al gezegd, maar ik kan dit echt niet geloven. Ik dacht eerst dat ze nog helemaal de goede richting in zouden gaan door een duidelijke scheiding tussen singleplayer en multiplayer te maken, maar nu is alles verloren... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 21:19

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

* Wacky gaat em zeker kopen!! :9

Nu ook met Flickr account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhm, zal wel ergens over heen gelezen hebben, maar waar staat dat er elk jaar een nieuwe UT/Unreal uitkomt? :?

Zoals al gezegd: de vorige delen zijn al aardig oud. :/

Quake daarentegen is echt uitgemolken }:O

Maar, zal wel weer aan mij liggen ;(

/me vond Unreal Warfare toch beter klinken.

Episode 2 zal wel een beetje richting Star Wars gericht zijn. Is wel goed aangezien het verhaal dus wel verder gaat waar Unreal gestopt was.

(Wordt gevonden, kent planeet dus wordt teruggestuurd door leger bla bla)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:44
euhmmm unreal warfare is toch de naam van de nieuwste unreal ENGINE en toch geen game, dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 16 maart 2002 23:02 schreef Just_a_Gamer het volgende:
euhmmm unreal warfare is toch de naam van de nieuwste unreal ENGINE en toch geen game, dacht ik :)
Beweert CommDante dan dat het een game is? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom mag er dan van de fifa series wel elk jaar een nieuwe uitgave van worden gereleased, en niet van UT ? slaat toch nergens op..

Misschien gebruiken ze wel voor elke nieuwe versie die ze uit gaan brengen dezelfde source-code als de vorige versie. En dat ze die dan alleen aanpassen. Hebben ze met de unreal engine ook gedaan. Unreal1=Unreal-engine Unreal2=Unreal-engine, Ze hebben de engine alleen aangepast.

Als ze dat nu ook bij UT doen, kunnen ze zich veel meer op de gameplay richten, wat imo nog steeds het belangrijkste is van een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Laatst online: 26-10 14:47
hmmz, volgens mij klopt dit voor geen meter, dat bericht, het zal wel aan mij liggen, maar volgens mij was paar dagen geleden een post dat de multiplayer uit Unreal 2 zou gaan en dat die ergens in mei of juni uit komt, en UT2 aant einde van et jaar. Maarja, het zal wel allemaal aan mij liggen, beetje overhyped ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Unreal Tournament 2003 =D lol coole naam
nahjah naam of niet, we spelen het toch wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zondag 17 maart 2002 02:05 schreef RaVeNgEr het volgende:
hmmz, volgens mij klopt dit voor geen meter, dat bericht, het zal wel aan mij liggen, maar volgens mij was paar dagen geleden een post dat de multiplayer uit Unreal 2 zou gaan en dat die ergens in mei of juni uit komt, en UT2 aant einde van et jaar. Maarja, het zal wel allemaal aan mij liggen, beetje overhyped ;)
precies andersom lieve schat =]

U2 kwam rond de kerst oid uit
UT2 eind juni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op zondag 17 maart 2002 09:05 schreef bbrother het volgende:
Unreal Tournament 2003 =D lol coole naam
nahjah naam of niet, we spelen het toch wel ;)
Hmm, als mijn 1 GHz'je dat trekt...

Zo ja, pleur ik er een Radeon 8500 in :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Gamespot announcement was a mix of actual news and speculation (this wasn't Gamespot's fault; we seem to have some bugs in our PR pipeline.)
The name "Unreal Episode 2" is just something that we, Legend, Epic, Infogrames, have been discussing internally. We haven't come to a decision and are still split on it; some of the guys love it and some of the guys hate it. What does everyone here think?

The motivating factor for a name change would be to reduce the confusion we've created by having several Unreal games in development.

For now, though, the name is still "Unreal 2".

The new name for "Unreal Tournament 2003" is official. But the idea of to releasing a new one every year is just another concept we've been debating internally. If that were seriously considered, we would have to avoid splitting the community every year.

The next-generation Unreal engine's network code and file formats are stable enough that we could potentially ship UT(year x) and include the maps from UT(year x-1) and maintain backwards compatibility with existing servers. This obviously couldn't go on forever, but could assure a lifetime similar to UT. Remember, in over 2 years of UT, we only broke network compatibility once.

Anyway, ongoing Unreal Tournament releases aren't an actual plan, just an idea we've been tossing around.

-Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Niet online
Elk jaar een nieuwe versie.. hmm.. zolang de gameplay PRECIES hetzelfde blijft vind ik het best.
Pagina: 1