Beeld hangent op 1e monitor bij scrollen op 2e

Pagina: 1
Acties:

• GreenPictures
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-12-2021
Ik heb een GF2mx 32mb op een 1024x768x32b Beamer of een 19" 1280x1024x32b@85hz en een SiS 6326 8mb PCI op een 14" 1024x768x16b@85hz.

Ik heb alleen 1 probleem:

Als ik op de 2e monitor scroll door een tekst bestandje ofzo dan hangt het 3D beeld op de 1e monitor stil (2D bewegende dingen zoals de equalizer in winamp of ani-gifjes gaan wel door), dit is nogal vervelend omdat ik wel eens projecties met snelle bewegende beelden en video in een club hier in de buurt doe. Dan moet ik soms iets in config bestandjes wijzigen en dus door die bestandjes scrollen...

Is het gewoon die SiS kaart die te traag is voor alleen txt weer te geven of zit het probleem ergens anders?

Ik heb al geprobeerd om de vernieuwingsfreq, resolutie en de kleurdiepte omlaag te zetten maar dat heeft weinig tot geen nut en aan mijn systeem kan het niet liggen ;)

Canon EOS 50D & 5D mk2 - Flitslichtjes, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis

• GreenPictures
*schop*

niemand een idee?

Hoe zit het met een Matrox DualHead? heeft die dat probleem ok of?

Verwijderd

hmmzz,... das wel een apart brobleem ik zou zegguh egel bj iemand een matrox kaartje en kijk of het weg is ..

Verwijderd

Ik heb hetzelfde 'probleem'. Ik heb er zelf geen last van, maar ik kan me voorstellen dat het vervelend kan zijn.

Mijn videokaarten zijn TNT2 Ultra 32 MB en een TNT2 M64 16 MB.

Heb verder dus ook geen idee hoe het komt...

• GreenPictures
Ik was eigenlijk toch al van plan om in de komende paar maanden een nieuwe videokaart te gaan kopen maar dan zit ik nog met het probleem dat Matrox niet echt super snelle 3D maakt.. (er zijn geruchten over een goede 3D maar aan geruchten heb ik niks)

Mijn GF2mx die ik overgeclocked heb tot 230/180 trekt de dingen die ik er mee doe eigenlijk net niet meer.. soms zakt de fps tot net boven de 30fps :( Het is dat ik een P4 heb die de GF2 echt op het maximum kan laten lopen anders was het helemaal hopeloos.

Een GF4 Ti200 64MB DDR zit in de planning als Matrox geen goede oplossingen heeft 8-)

Verwijderd

Op zaterdag 16 maart 2002 18:06 schreef Tranced het volgende:
Ik was eigenlijk toch al van plan om in de komende paar maanden een nieuwe videokaart te gaan kopen maar dan zit ik nog met het probleem dat Matrox niet echt super snelle 3D maakt.. (er zijn geruchten over een goede 3D maar aan geruchten heb ik niks)

Mijn GF2mx die ik overgeclocked heb tot 230/180 trekt de dingen die ik er mee doe eigenlijk net niet meer.. soms zakt de fps tot net boven de 30fps :( Het is dat ik een P4 heb die de GF2 echt op het maximum kan laten lopen anders was het helemaal hopeloos.

Een GF4 Ti200 64MB DDR zit in de planning als Matrox geen goede oplossingen heeft 8-)
Een GF4 Ti200 64MB DDR zit in de planning als Matrox geen goede oplossingen heeft 8-) :? volgens mij is het de geforce 4 to4600 of de 4400 of wil je de gf3 halen dies er wel in de ti200 :D

• GreenPictures
Op zaterdag 16 maart 2002 23:11 schreef mrneo911nl het volgende:

[..]

Een GF4 Ti200 64MB DDR zit in de planning als Matrox geen goede oplossingen heeft 8-) :? volgens mij is het de geforce 4 to4600 of de 4400 of wil je de gf3 halen dies er wel in de ti200 :D
rot op met je off topic geblaat... GF4 ti4400 dan

Verwijderd

Op zondag 17 maart 2002 19:00 schreef Tranced het volgende:

[..]

rot op met je off topic geblaat... GF4 ti4400 dan
NIET schelden m8 iedereen maakt weleens een typefoutje
maare heb je wel de goeie drivers voor je videokaart :?

• GreenPictures
Ik heb de nieuwste drivers voor beide kaarten...

Ik ben net tot de conclusie gekomen dat scrollen op de 1e monitor ook hangen van de 3D weergave veroorzaakt. het is dus geen probleem van mijn 2e videokaart maar waarschijnlijk iets wat in de AGP chipset zit, zodra er word gescrolled hangt het 3D beeld stil :(

Pagina: 1