Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer je lange tijd niet de mogelijkheid hebt om je compactflash/smartmedia/memorystick te legen op je pc, kom je met een probleem qua opslag. Bijvoorbeeld wanneer je een aantal weken op vakantie gaat. Ik heb zelf 92+16mb, maar dat is bij lange na niet genoeg voor 2-3 weken vakantie.

Ik heb een 4mpix camera met compactflash1 slot en 112mb tot mijn beschikking op dit moment. Om nou 2x 256mb erbij te gaan kopen vind ik extreem en een digital wallet is ook erg duur. Een internetcafe of fotoshop die cd's brand vind je ook niet overal even makkelijk in het buitenland.

Ik vroeg me af hoe anderen dit regelen. Iemand ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-09 01:13

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

tja, leen een kaartje extra van een vriend of regel een ftp-adres waar je de boel heen kunt sturen vanuit ieder internetcafe. Wel eigen flashreader meenemen natuurlijk. Je kunt in de meeste Westerse landen ook bij een betere fotoshop je flashkaartje inleveren zodat die het dan voor je afdrukt en op cd zet.

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:50

vanDaal

-ismeereentje

Een laptop is dan eigenlijk ideaal. Kun je die niet ergens lenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga meestal niet naar toeristische trekpleisters op vakantie en nam vroeger een 'analoog' toestel mee en liet de foto's pas in Nederland afdrukken. Dus van de fotowinkels daar weet ik niks. En is er in elke redelijke stad van zeg boven de 30000 inwoners in het buitenland een internetcafe?

En helaas heb ik geen laptop en kan er alleen een lenen waarvan de accu kapot is, dus helaas ook geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes
  • Laatst online: 22-09 01:13

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

hoezo geen optie, op je hotelkamer is toch wel stroom? En anders in het internetcafe :)

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 16 maart 2002 03:41 schreef hufkes het volgende:
hoezo geen optie, op je hotelkamer is toch wel stroom? En anders in het internetcafe :)
ja dat mag ik toch ook aannemen dat je stroom hebt
zo kan je hem gewoon aansluiten op "netstroom" en zo kan je je foto's daarop pleuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 16 maart 2002 02:48 schreef Nostradamus het volgende:
Wanneer je lange tijd niet de mogelijkheid hebt om je compactflash/smartmedia/memorystick te legen op je pc, kom je met een probleem qua opslag. Bijvoorbeeld wanneer je een aantal weken op vakantie gaat. Ik heb zelf 92+16mb, maar dat is bij lange na niet genoeg voor 2-3 weken vakantie.

Ik heb een 4mpix camera met compactflash1 slot en 112mb tot mijn beschikking op dit moment. Om nou 2x 256mb erbij te gaan kopen vind ik extreem en een digital wallet is ook erg duur. Een internetcafe of fotoshop die cd's brand vind je ook niet overal even makkelijk in het buitenland.

Ik vroeg me af hoe anderen dit regelen. Iemand ervaringen?
dit "probleem" weerhoudt mij om een digitale camera te kopen, hoewel ik een laptop heb maar die wil ik niet mee slepen op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 16 maart 2002 02:55 schreef Nostradamus het volgende:
En is er in elke redelijke stad van zeg boven de 30000 inwoners in het buitenland een internetcafe?
Mjah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 maart 2002 03:41 schreef hufkes het volgende:
Ik campeer met een tentje, dus alleen 12 volt in de auto.
En een internetcafe in elke stad van boven de 30.000 inwoners? (lijkt mij persoonlijk namelijk erg sterk, ik hoop dat je gelijk hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar welke stad/dorp ga je dan???
Ik zit zelf met het zelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:35
Zoals ik al eens eerder heb gepost bestaat er een apparaat waar 10 gigabyte op kan en dat redelijk draagbaar is. Bij 'mijn' fotowinkel was die deze week uitverkocht, en kwamen er geen nieuwe meer binnen van die serie. Dit apparaat is LxB ongeveer 22x10 cm zoals ik het heb gezien (1 week eerder toen er nog 1 was keek ik snel), het kostte € 450. :)

Nou wil het dat toevallig deze week alle fabrikanten nieuwe dingen introduceren (noviteiten) in de fotowereld. De verkoper vertelde mij dat hij verwacht dat er zeker een nieuw model komt, en door de toename van het aantal digicams (en de toenemende vraag naar dit soort apparaten) het niet is uitgesloten dat ze nu een stuk goedkoper worden.

:)

[edit]
Ik vergat te zeggen dat je hier je compactflash cq smartmedia kaartjes in kunt "leegpompen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nostradamus waar heb jij die minolta s404 van je voor 575 gekregen zoals je ergens in een topic verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 maart 2002 14:34 schreef ddc het volgende:
Zoals ik al eens eerder heb gepost bestaat er een apparaat waar 10 gigabyte op kan en dat redelijk draagbaar is. Bij 'mijn' fotowinkel was die deze week uitverkocht, en kwamen er geen nieuwe meer binnen van die serie. Dit apparaat is LxB ongeveer 22x10 cm zoals ik het heb gezien (1 week eerder toen er nog 1 was keek ik snel), het kostte € 450. :)

Nou wil het dat toevallig deze week alle fabrikanten nieuwe dingen introduceren (noviteiten) in de fotowereld. De verkoper vertelde mij dat hij verwacht dat er zeker een nieuw model komt, en door de toename van het aantal digicams (en de toenemende vraag naar dit soort apparaten) het niet is uitgesloten dat ze nu een stuk goedkoper worden.

:)

[edit]
Ik vergat te zeggen dat je hier je compactflash cq smartmedia kaartjes in kunt "leegpompen".
Ik ken die dingen, ik noemde het ook in eerste reply, de digital wallet, ik denk ook dat ik dit uiteindelijk ga kopen, maar het is nog redelijk duur.

Over mijn vakantieadres, die staat nog niet vast, ik beslis altijd vlak voordat ik op vakantie ga, dus of daar een internetcafe in de buurt is weet ik nog niet.

En Kingofhill, ik heb nooit gezegd dat ik mijn minolta voor 575 euro heb gekocht in een ander topic, wel voor 650 euro, bij foto erhardt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Laatst online: 20:35
Op zaterdag 16 maart 2002 15:54 schreef Nostradamus het volgende:
Ik ken die dingen, ik noemde het ook in eerste reply, de digital wallet, ik denk ook dat ik dit uiteindelijk ga kopen, maar het is nog redelijk duur.
Aha, heten die dingen zo :)
Btw, als ze voor een prijs van rond de 350 euro op de markt komen denk ik dat het best interessant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 maart 2002 21:14 schreef ddc het volgende:

[..]

Btw, als ze voor een prijs van rond de 350 euro op de markt komen denk ik dat het best interessant is.
Combi verkoopt ze al, voor rond de 750 euro, ben het met je eens dat wanneer de prijs 350 euro (voor 10gb+) is, je niet lang hoeft na te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Op zaterdag 16 maart 2002 21:14 schreef ddc het volgende:

[..]

misschien wel handig als je even op www.dpreview.com eer wat meer over leest.

Ik had ooit wel eens uitgerekend hoeveel foto's je met zo'nding kan opslaan. en daar wordt je niet vrolijk van. Aannemende dat een foto zo'n 512 kb is, zou je zo'n in een kleine 2 GB digiwallet (bestaat ook) toch mooi 2000 foto's kunnen opslaan. Moet je wel flink je best doen om 10 GB in 2-3 weken vol te krijgen zeg :)
Een accu van een digicam gaat gemiddeld 150 foto's met flits mee, dus zou je toch een hoop accu's met je mee moeten sjouwen.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G1itch
  • Laatst online: 17:57
Op zondag 17 maart 2002 01:08 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Ik had ooit wel eens uitgerekend hoeveel foto's je met zo'nding kan opslaan. en daar wordt je niet vrolijk van. Aannemende dat een foto zo'n 512 kb is, zou je zo'n in een kleine 2 GB digiwallet (bestaat ook) toch mooi 2000 foto's kunnen opslaan. Moet je wel flink je best doen om 10 GB in 2-3 weken vol te krijgen zeg :)
Een accu van een digicam gaat gemiddeld 150 foto's met flits mee, dus zou je toch een hoop accu's met je mee moeten sjouwen.
Als een foto 512kb is passen er 4000 op 2 GB, maar lekkere foto's van 2048x1536+ kunnen zomaar 2MB zijn.. dan passen er nog 'maar' 1000 op (of 5000 op de 10 GB)

Ik had overigen op vakantie naar australië een brak laptopje met gare accu, flash-adapter en 5 GB HD bij me, als het moet is er altijd wel ergens een stopcontact te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 maart 2002 01:08 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Ik schiet mijn foto's nu op 2274x1704 in fine modes (is hoogste jpeg) en heel soms in tiff (11mb+). 10gb is dan meer dan genoeg, maar 2gb is dan krapjes. Ik ben wel bereid ook wat foto's in een kleiner formaat te schieten, maar dan moet er wel een groot prijsverschil zijn.

De combi is bijna even duur met zijn 6gb digital wallet en zijn 20gb digital wallet.

Ik hoop dat die digital wallets een beetje in prijs dalen.

Of heeft iemand betere oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 09:48
Ik weet niet wat zo'n digital wallet kost, maar is een goedkope laptop anders geen oplossing, stond gister bij de mediamarkt en daar hadden ze voor onder de 1000 euro laptops met rond de 10 gig capaciteit. Klinkt misschien overdreven, maar als ik mag kiezen tussen een laptop van 1000 of zo'n 'digiwallet' voor 500, leg ik liever iets bij voor iets waar ik meer mee kan als foto's opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

ik vraag me echt af waar ze die afgedankte laptops dumpen.

meestal is dan de display kaduuk. Dan zou ik er wel eentje willen hebben. display eraf slopen. kast kleiner maken, fdd eruitslopen, cdrom er ook uit. en dan is het toch echt een mooi meeneem ding voor foto's.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 16 maart 2002 12:00 schreef Nostradamus het volgende:

[..]

En een internetcafe in elke stad van boven de 30.000 inwoners? (lijkt mij persoonlijk namelijk erg sterk, ik hoop dat je gelijk hebt)
Voor zover ik weet heeft Hengelo (80.000 inwoners) geen écht internetcafé. Alleen van die "digitale trapveldjes" zoals ons aller Hermans het zo mooi kan verwoorden. Tja...Bibliotheek misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:20

[..]

Er bestaan convertoren met sigaretteaansteker-stekker die die 12VDC omzetten naar 230VAC. Maximale vermogen van een modelletje dat wij bij lackbox hadden was 300W ruim voldoende voor een laptop dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 maart 2002 19:32 schreef poohbeer het volgende:

[..]

Er bestaan convertoren met sigaretteaansteker-stekker die die 12VDC omzetten naar 230VAC. Maximale vermogen van een modelletje dat wij bij lackbox hadden was 300W ruim voldoende voor een laptop dus.
Ik heb even navraag gedaan, de laptop die ik kan lenen heeft maar 1gb harddisk, dus voor mij is de keuze, aanschaf laptop of digitalwallet. Of zijn er nog meer (misschien betere) oplossingen?

Iemand die zijn/haar ervaringen/oplossing van een vakantie of lange periode zonder te kunnen uploaden op je pc wil delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hr15
  • Laatst online: 02-10 07:18
Humz die digital wallet is best een leuk ding, maar wel duur :(
Ik ga nl ook op vakantie en ik wilde er nog 2 * 128 mb CF bijkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Als je een pocketpc heb (2e hands te krijgen misschien)

is DIT wel een leuke optie. http://www.tjotala.com/hardware/storagebrick/default.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ik heb sowieso al bedacht dat ik beter gewoon een (paar) extra CF kan kopen.
Je kan dan bijv. ook per dag je kaartje omwisselen, zodat als je cam. gejat wordt je toch nog veel foto's hebt op je andere CF :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmoOo
  • Laatst online: 16-07 22:16

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Op zondag 17 maart 2002 22:10 schreef athlonkmf het volgende:

is DIT wel een leuke optie. http://www.tjotala.com/hardware/storagebrick/default.htm
dat ziet er goed uit, heb ik lang naar lopen zoeken en het is nu dus gewoon al lang te koop.

heb nog geen pocketpc maar wilde de ipaq gaan kopen maar nu ik de LOOX heb gezien wil ik eigenlijk liever die en die heeft natuurlijk geen pcmcia aansluit mogelijkheden.

maar dit is eigenlijk de mooiste oplossing, vind ik. het is wel vrij duur maar je kan er zoveel meer mee. voor die externe harddisk kan je ook gewoon een usb2 kabeltje kopen voor thuis gebruik.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 maart 2002 22:10 schreef athlonkmf het volgende:

Is een leuke optie en zeker een die ik nog niet kende!
Een prijs kon ik niet gauw vinden van deze leuke gadget, maar ik heb het idee dat het niet veel zal verschillen (zonder pocket pc uiteraard)met een digital wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmoOo
  • Laatst online: 16-07 22:16

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Op zondag 17 maart 2002 23:02 schreef Nostradamus het volgende:

[..]

Is een leuke optie en zeker een die ik nog niet kende!
Een prijs kon ik niet gauw vinden van deze leuke gadget, maar ik heb het idee dat het niet veel zal verschillen (zonder pocket pc uiteraard)met een digital wallet.
$80 voor de external drive bay met pcmcia adapter. moet je dus een pcmcia expansion pack hebben voor je ipaq en een 2.5" notebook hd. is iig niet echt duur als je tenminste al een ipaq hebt.

ik heb nog een notebook hd over die ik eigenlijk al in een usb2 drive bay wilde stoppen. heb alleen nog geen ipaq maar zit er wel al lang aan te denken en dit brengt het weer een stapje dichterbij.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Je kan toch zo ff een of andere zaak binnenlopen, of op de receptie van de camping, 10 minuten laptoppen, en je Flashkaartje legen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:16

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Omdat het maar voor een paar weken is begrijp ik dat je er niet veel geld aan wilt uitgeven. Ik heb weleens gehorod van winkels die digitale camera's verhuren, misshien verhuren die ook compactflashkaarten of digital wallets?

Anders kan je proberen een paar kaartjes of een digital wallet van iemand lenen is ook een goede optie. Of een laptop meenemen.

Het enige andere goedkope alternatief is genoegen nemen met een lagere kwaliteit foto's.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 00:46 schreef Johnny64 het volgende:
Omdat het maar voor een paar weken is begrijp ik dat je er niet veel geld aan wilt uitgeven. Ik heb weleens gehorod van winkels die digitale camera's verhuren, misshien verhuren die ook compactflashkaarten of digital wallets?
Dan kan je misschien nog beter tweedehands cf-kaarten of een digiwallet kopen en dan na de vakantie weer verkopen. Heb ik ook gedaan met sony memorysticks. Zelfs nog winst op gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De goedkoopste versie van een digital wallet die ik ken is de Image Tank.
Deze kost zonder HD 283 euro, met 20Gb HD 456 euro en de accu kost 73 euro.
Als je nog een 2,5" HD hebt liggen ben je dus voor zo'n 350 euro klaar.
Je kan er CF en SM in proppen zonder hulpmiddelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 maart 2002 20:24 schreef P@ het volgende:
De goedkoopste versie van een digital wallet die ik ken is de Image Tank.
Deze kost zonder HD 283 euro, met 20Gb HD 456 euro en de accu kost 73 euro.
Als je nog een 2,5" HD hebt liggen ben je dus voor zo'n 350 euro klaar.
Je kan er CF en SM in proppen zonder hulpmiddelen.
Heb je een linkje waar je de imagetank kan bekijken?

Mindstore is namelijk het enige merk dat ik tot nu toe ken , die echte digital wallets maakt. Dus rechtstreeks vanaf memorystick/compactflash/smartmedia op de draagbare harddisk plaatsen.
Mindstore is nog behoorlijk duur en levert in 5gb 10gb en 20gb.

En wie kent een bedrijf die digitalwallets verhuurd? (graag een linkje naar de site)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 12:55
Een MP3 speler met harddisk en USB aansluiting? Zal vast niet lukken, maar wellicht wel?

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-08 13:25

BYM

In memoriam : De Gulden

Ik vind dit zeker een goed onderwerp, zal hier ook nog wel een paar keer terugkomen ook, want dit is echt een bekend probleem zeg maar, waar laat je je foto's als je "rolletje" (jaja, memory card) vol zit.....

Zitten een paar goede oplossingen tussen moet ik zeggen, ikzelf zit gewoon aan een laptop te denken, die heb ik al namenlijk :)

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Op zondag 31 maart 2002 14:45 schreef Nostradamus het volgende:

[..]

Heb je een linkje waar je de imagetank kan bekijken?

http://www.imagetank.at/deutsch/d_frame.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:58
Ja Nostradames,

Daar vraag je me wat zeg.Ik heb zelf trouwens net een Digicam ( zelfde als jouw) :7

Maar voordat ik tot aanschaf overging heb ik er idd over nagedacht ja.Ik zag laatst al wel; dat de I pod van Apple als windows versie wordt uitgebracht, misschien ideetje?

Ik moet zeggen ik weet niet wat ze kosten, en of de foto's er uiteindelijk ook weer af kunnen maar het zou een goede oplossing zijn.( ik heb nl ergens gehoord dat je de mp3's die er op stan niet meer af kan halen :?)

Zelf zat ik te denken aan idd de laptop oplossing maar dan een Kleine uitvoering met ( beetje) grote Hdd erin.

Usb Cf1 readertje eraan, en je kan ook nog werken met je pctje tijdens vakantie.......... 8-)

Omdat het nog wel ff duurt voordat ik op vakantie ga heb ik nog wel ff tijd om dit op te lossen, laat ik eerst maar es maar wat pics gaan schieten.( ik heb hem al zeker drie hele dagen, en ik moet de hele dag werken.Kijk maar in mijn Sig wat voor werk.Dus de batterijtjes vliegen er anders door.( ik wacht op mijn oplaadbare batterijen 1800Mah)

[Off-topic] hoeveel schots met flash haal jij uit een stel normale alkaline batterijen, ik nl maar zes of zo voor dat het metertje in de cam batterijen bijna leeg zegt.Is dat wel okay?

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 april 2002 00:16 schreef Cybersijp het volgende:
[Off-topic] hoeveel schots met flash haal jij uit een stel normale alkaline batterijen, ik nl maar zes of zo voor dat het metertje in de cam batterijen bijna leeg zegt.Is dat wel okay?
ja ik haalde ook een stuk of 6/7/8, weet het niet meer precies. Heb direct 8x 1800 aangeschaft en kan met 1 set van 4 meer dan 2 uur continue fotograferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
Nostradamus,

Ik weet dat ik ergens iets over de maximale hoeveelheid cash die je uit wou geven aan de Digital wallet.Ik heb er eentje voor je gevonden voor 500 en een beetje €Ideetje?

http://www.primeuser.com/product?106.

Kijk maar effe

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imagetank 10GB (CF+SM) € 380,- 03-04
Imagetank 20GB (CF+SM) € 456,- 03-04
Imagetank zonder HD (CF+SM) € 283,- 03-04
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/48

Vanaf nu ook in de pricewatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 23:04 schreef Cybersijp het volgende:
Nostradamus,

Ik weet dat ik ergens iets over de maximale hoeveelheid cash die je uit wou geven aan de Digital wallet.Ik heb er eentje voor je gevonden voor 500 en een beetje €Ideetje?

http://www.primeuser.com/product?106.

Kijk maar effe
Ik ken deze, dit is mindstore. Degene die je bij deze link ziet is het oude model. Vind dit persoonlijk nog te duur, maar zit wel al te twijfelen.
De keuze is eigenlijk tussen digital wallet en een laptop, nadeel van een laptop vind ik het formaat en de kans dat ik op de pc ga werken, dat is namelijk niet mijn bedoeling tijdens een vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De accu van de mindstore schijnt erg matig te zijn.
Vandaar dat ik voor de Imagetank heb gekozen met LI-in batterypack (73 euros extra).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbelpost
sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 20:26 schreef P@ het volgende:
De accu van de mindstore schijnt erg matig te zijn.
Vandaar dat ik voor de Imagetank heb gekozen met LI-in batterypack (73 euros extra).
Bedankt voor de tip. Ik denk als ik alles zo nu zie dat de imagetank op dit moment een betere keuze is dan de mindstore. (prijs/kwaliteitverhouding)

Ik heb ook nog het merk Jobo of Jomo of zoiets gezien, met een zeer dure digiwallet, iets van 600 euro voor 3gb en 800 voor 10gb.

Iemand nog andere merken gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
Nostradamus,

Correct me if im wrong maar ik heb nog meer mobiele opslag varianten gezien op de mindstore.Search daar eef naar.Ik weet zo niet een , twee, drie wat allemaal meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 21:38
Waar ik die foto's laat? laten verdwijnen door een gecrashte HD!!!
je herrinert me weer aan dat pijnlijke moment..

ik had ze allemaal op de HD gezet. en toen opeens hoorde ik de HD tik tik tik... comp crasht. it's over.

dus zorg ervoor dat je ze GELIJK veilig bewaart!

ken je niemand die die kaartjes heeft, zodat je er een kan lenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet waar je precies op vakantie gaat maar als er een beetje geronomeerde fotowinkel zit kan je ze op cd laten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:17
Op zaterdag 16 maart 2002 02:54 schreef vanDaal het volgende:
Een laptop is dan eigenlijk ideaal. Kun je die niet ergens lenen?
Is niet ideaal. Een laptop kun je niet goed ergens achterlaten... als je begrijpt wat ik bedoel :).

'k Zit zelf ook met dit probleem. 'k Ga m'n laptop niet meenemen en vind het ook een beetje useless om 256mb card(s) te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 04 april 2002 12:10 schreef tm288712 het volgende:
Ik weet niet waar je precies op vakantie gaat maar als er een beetje geronomeerde fotowinkel zit kan je ze op cd laten zetten.
a 10 euro oid per cd, 1cd per 2 dagen (want heb maar 112mb aan geheugen) wordt redelijk duur.
Wie mensen kent die flashcards hebben en uitlenen (als je die kaarten hebt gebruik je ze meestal ook zeer regelmatig)
hebben veel geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 23:22 schreef Cybersijp het volgende:
Nostradamus,

Correct me if im wrong maar ik heb nog meer mobiele opslag varianten gezien op de mindstore.Search daar eef naar.Ik weet zo niet een , twee, drie wat allemaal meer.
Cybersijp,

Ik heb weer eens een search gedaan op google en er waren nu meer bruikbare links dan toen ik dit topic opende. Maar bijna alle topics over de mindstore. Zelfs een review : http://www.steves-digicams.com/digital_wallet.html
Van mindstore (minds@work) ken ik een oud model en een nieuw model en van beide meerdere uitvoeringen.
Daarnaast ken ik dan de imagetank (en die jobo of jomo).
Welke heb jij dan nog meer gezien? En waar en met welke woorden heb jij gezocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nixvue heeft ook zo'n apparaat. Ik geloof de Vista.
Archos heeft een portable jukebox waar je een adapter voor kan krijgen zodat je ook je jpg's over kan zetten van je camera.

Bij Dpreview hebben ze een Storage en Media forum met redelijk wat vragen en antwoorden over dit soort apparaten.

http://www.dpreview.com/forums/forum.asp?forum=1023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 april 2002 21:14 schreef P@ het volgende:
Nixvue heeft ook zo'n apparaat. Ik geloof de Vista.
Archos heeft een portable jukebox waar je een adapter voor kan krijgen zodat je ook je jpg's over kan zetten van je camera.

Bij Dpreview hebben ze een Storage en Media forum met redelijk wat vragen en antwoorden over dit soort apparaten.

http://www.dpreview.com/forums/forum.asp?forum=1023
Ik heb ff zitten lezen in het forum van dpreview en vond het volgende:
Die nixvue vista is dezelfde als die jobo, die is helaas erg prijzig. Die archos ziet er mooi uit
http://www.archos.com/uk/products/product_jbmm.html. Alleen is de prijs nog niet bekend, ik denk dat het wel een prijzige gadget word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
Nostradamus,
Hier laat mijn geheugen me ff in de steek hoor.Maar ik beloof ik kom hier nog ff op terug...........

ik moet toch es maar wat minder koffie gaan drinken
( cybersijp, is nl niet zo op Bier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
nope, je heb gelijk het waren enkelt de digital wallet en de minds @work die ik daar heb gezien.
srry...........

Zat te slapen zeker....... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
p@,
postte net wel een leuke link.

Gaat over een forum dat gewijd is aan hetprobleem dat jij en ik, en misschien meerdere hier ook hebben.

Verder las ik net dat op een beurs laatst in de us of a een apparaat is tentoongesteld wat het zelfde is als een cd brandertje maar dan zonder tussenkomst van pc( kun je je foto's fikken dus!).Kijk dus maar effe op voorgenoemde link als je het interessant vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
Was ik weer! nu met info over boven genoemde cd brander.Info komt van de Roxio site af.

QPS Que 007 (www.qps-inc.com)

The portable Que 007 holds a CD-RW/DVD-ROM combo drive. It can play a DVD movie on a computer via the FireWire connection or on a TV via the S-video port. The case also has a PCMCIA slot that allows you to view images from your camera media or burn the files onto a CD-R. Shipping February, this product will cost $400. (Booth 635)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag, maar toch: Kun je elke digitale camera op een pocketpc aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, dat was een domme vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:33

Arno

PF5A

Afbeeldingslocatie: http://www.hp.com/notebooks/us/eng/img/omnibook_xe3_170x190.gif

Van de baas uiteraard *D

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Op woensdag 10 april 2002 07:43 schreef jblanken het volgende:
Misschien een domme vraag, maar toch: Kun je elke digitale camera op een pocketpc aansluiten?
Volgens mij is er bij USB toch sprake van een zender en ontvanger of server/client kant? Een digitale camera is toch altijd zender/client, datzelfde ook voor een ppc, dus dacht dat het niet mogelijk was.

Maar je kan natuurlijk wel een adapter voor je ppc kopen en je CF/Memorystick/SD/MMC/SMC direct aan je ppc aansluiten. Gaat nog ietsie sneller dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Laatst online: 02:35
Ik heb op afgelopen HCC deze gadget gekocht.
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1307801871

Gaat zeker van pas komen op vakantie in mei Barcelona !!!
En van de zomer Kreta. 6GB foto's 8-)
plus natuurlijk de 128 en 64mb smartmedia die ik heb bij mijn Fuji FinePix 6800z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 16:39 schreef PROnline het volgende:
Ik heb op afgelopen HCC deze gadget gekocht.
[afbeelding]

Gaat zeker van pas komen op vakantie in mei Barcelona !!!
En van de zomer Kreta. 6GB foto's 8-)
plus natuurlijk de 128 en 64mb smartmedia die ik heb bij mijn Fuji FinePix 6800z.
Wat heb je voor deze mindstore betaald op de HCC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
€ 317,73 zonder de pcmcia adapter naar smartmedia.
Die was geloof ik € 35,- bij mycom. Op de HCC waren die adapters ruim € 50,- of meer en ook bijna niet te vinden.

Er zit standaard wel een compact flash adapter bij.
Batterij is wel gaar na nog geen vijf maanden, maar ja, dat kan een slecht exemplaar zijn. Binnenkort ff terug voor de garantie.

B.t.w. hij komt bij Combi-Blom vandaan. Das een grote fotozaak in Heemskerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 12:58 schreef PROnline het volgende:
Batterij is wel gaar na nog geen vijf maanden, maar ja, dat kan een slecht exemplaar zijn. Binnenkort ff terug voor de garantie.

B.t.w. hij komt bij Combi-Blom vandaan. Das een grote fotozaak in Heemskerk.
Die batterijen zijn gewoon waardeloos. Ik hoop dat je een nieuwe krijgt maar over een half jaar heb je weer het zelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een laptop van 100 euro gekocht. Perfecte conditie, matige specs (90mhz, 800x600) 2 pcmcia sloten en een 2 gig hdd. Passen toch wel zeer veel foto's op. Ik koop er een pcmcia kaart bij voor compact flash kaarten. Mijn Minolta Dimage X heb ik verkocht, ik ga nu voor een Ixus V2. Nu zit ik alleen nog over iets te dubben, zal ik er nu een 64mb cf kaart bij nemen, of 128mb. Oftewel, is die 64mb wel genoeg voor 1 dag (alleen foto's, geen film).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
Op vrijdag 12 april 2002 20:38 schreef P@ het volgende:

[..]

Die batterijen zijn gewoon waardeloos. Ik hoop dat je een nieuwe krijgt maar over een half jaar heb je weer het zelfde probleem.
Ja daar was ik al bang voor. Het zijn volgens mij overigens gewoon zes AAA baterijen in serie, maar toch garantie. Misschien dat ik zelf een zetje maak van een http://www.gppowerbank.nl batterijen.

Voor de rest bevalt ie prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
Op vrijdag 12 april 2002 21:01 schreef middelkoop het volgende:
Ik heb een laptop van 100 euro gekocht. Perfecte conditie, matige specs (90mhz, 800x600) 2 pcmcia sloten en een 2 gig hdd. Passen toch wel zeer veel foto's op. Ik koop er een pcmcia kaart bij voor compact flash kaarten. Mijn Minolta Dimage X heb ik verkocht, ik ga nu voor een Ixus V2. Nu zit ik alleen nog over iets te dubben, zal ik er nu een 64mb cf kaart bij nemen, of 128mb. Oftewel, is die 64mb wel genoeg voor 1 dag (alleen foto's, geen film).
Laptop heb ik ook (dell met 20gb) maar das veel minder makkelijk mee te nemen.
Ik zou zelf voor de 128mb gaan ook al heb je een 2gb harddisk. Die neem je toch niet altijd mee. Dan is het makkelijk om genoeg ruimte te hebben.
Voor het geld hoef je het niet te laten.
Zelf had ik 64mb bij mijn camera, maar uiteindelijk toch 128 erbij gehaald. Die 64 ligt meestal gewoon thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 09:51 schreef Traag het volgende:
[afbeelding]

Van de baas uiteraard *D
zou voor mij ook een optie zijn, maar wat als hij op vakantie gestolen wordt, hoe ga je dat uitleggen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:16

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Op zaterdag 13 april 2002 12:51 schreef pasjoo het volgende:

[..]

zou voor mij ook een optie zijn, maar wat als hij op vakantie gestolen wordt, hoe ga je dat uitleggen ??
"Ik wilde doorwerken op vakantie." ?

- Je overlegt het eerst met je baas.
- Je kiest gewoon een reisvezekering die dat ook dekt.
- Zorgt dat ie niet gestolen wordt.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
je kan uiteraard de laptop in de kluis van je hotel laten leggen. Betaal je meestal wel voor. Tevens is de 3 à 4 kg voor de laptop een behoorlijke aanslag op je bagage als je gaat vliegen want dan mag je maar een X aantal kilo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 12:26 schreef PROnline het volgende:Laptop heb ik ook (dell met 20gb) maar das veel minder makkelijk mee te nemen.
Ik zou zelf voor de 128mb gaan ook al heb je een 2gb harddisk. Die neem je toch niet altijd mee. Dan is het makkelijk om genoeg ruimte te hebben.
Voor het geld hoef je het niet te laten.
Zelf had ik 64mb bij mijn camera, maar uiteindelijk toch 128 erbij gehaald. Die 64 ligt meestal gewoon thuis.
Ik heb "schoonfamilie" in Italië en Brazilië. Aangezien mijn vriendin echt zo'n familie mens is, is iedere vakantie dus naar haar familie. Daar kan ik zo'n laptop wel gemakkelijk ergens neerleggen (op de slaapkamer), die mensen zijn wel te vertrouwen. Besides, ik ga over een paar maandjes voor 4 weken op vakantie. Voor een vakantie van meer dan 800 f*cking euro per persoon wil ik een ENORME lading foto's kunnen nemen. Er zijn tenslotte veel foto's te maken daar, haar broer gaat trouwen. Daar is een 128mb kaartje niet voor voldoende :-).

Ik koop nu een 2ehands (bijna nieuwe) cf kaart van 64mb voor een redelijk zacht prijsje. Net voordat ik op vakantie ga koop ik er misschien nog eentje van 128. Misschien kan ik ook in Brazilië goedkope cf kaartjes vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 14 april 2002 23:35 schreef PROnline het volgende:Tevens is de 3 à 4 kg voor de laptop een behoorlijke aanslag op je bagage als je gaat vliegen want dan mag je maar een X aantal kilo.
Een echte tweaker heeft niet veel nodig... laptop, camera, mobiel, pda, gps systeempje, flink wat geheugen kaartjes, credit card...

who needs clothes? ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Laatst online: 16:33

Arno

PF5A

Op zaterdag 13 april 2002 12:51 schreef pasjoo het volgende:
Shit happenz :?

Nee, serieus... die neem ik ook niet mee als er zo'n potentieel gevaar is dat die gejat wordt. Maar bijvoorbeeld in het binnenland gaat 'ie gewoon mee en is 'ie ook verzekerd zolang 'ie binnen ligt

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Laatst online: 22:55
Ik was verleden jaar 6 weken in Thailand en Vietnam, en had aan 96 (analoge) foto's genoeg. Kortom: waarom niet wat kritischer uitzoeken wat je op de foto zet zodat je aan je 112 mb genoeg hebt (lijkt me dat je er wel 80 op kwijt kan).
En jij hebt t over gelijk 2*256 mb flash erbij kopen vindje te gek. Vind ik ook, maar waarom niet 128 mb stickie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu een laptop (die van de LIDL, is best een relaxed ding) en er zit 30 gig in, dus daar gaan bij mij voortaan de foto's op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een floppy van 1,44 mb daar kunnen wel 30 foto's op strak he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 29 april 2002 14:01 schreef svbelzen het volgende:
Ik heb een floppy van 1,44 mb daar kunnen wel 30 foto's op strak he
Your tha man :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen join 1 mei de rij bij de aldi en koop daar ook zo'n flash kaarjte van 128 mb voor €60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe ik sta er woensdag om 8 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterM
  • Laatst online: 02-10 08:27
Ik zag dit ook bij hardware info...
net zo'n ding als hierboven waar je je pics op een hd kan overstampen, in plaat van een flaptop...
Maar niet iets om ff voor je vakantie aante schaffen denk...
wel een leuk dingtje:

Afbeeldingslocatie: http://hardware.info/images/reviews/000273-01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zou ik moeten kopen voor
1gb extra opslag ruimte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:38

Wokschotel

Op 6 wielen

Op dinsdag 23 juli 2002 13:26 schreef loppiehu het volgende:
wat zou ik moeten kopen voor
1gb extra opslag ruimte?
Zie hier:
[topic=555404]

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 juli 2002 13:42 schreef Wokschotel het volgende:

[..]

Zie hier:
[topic=555404]
ik heb maar 1gb nodig en dat is vanaf 5 gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 16:11

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Op dinsdag 09 april 2002 22:11 schreef Nostradamus het volgende:

[..]

Die archos ziet er mooi uit
[url="http://www.archos.com/uk/products/product_jbmm.html"]http://www.archos.com/uk/products/product_jbmm.html[/url]. Alleen is de prijs nog niet bekend, ik denk dat het wel een prijzige gadget word.
Ze hebben hem nu bij [url="http://www.gadgetdelivery.nl/products.php?id=27"]GadgetDelivery[/url] voor EUR 545. Wel prijzig dus, maar je krijgt er heel wat meer voor terug dan alleen een digital wallet. Je kunt zelfs DivX kijken op dat ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online

[..]

Dat ligt er aan waar je naar toe gaat (geen zin om hele draad te lezen shame on me). Mijn ouders zitten bijv nu in Thailand en daar heb je in ieder gehucht wel een internetcafé, aangezien bijna niemand daar een eigen telefoon- of internetlijn kan betalen en ze zo goedkoop met elkaar kunnen communiceren. Vervolgens zie je in de wat rijkere landen (Oostenrijk bijv)) weer minder snel internetcafe's omdat de mensen daar weer wel een eigen telefoonlijn hebben en eerder bellen dan mailen en tot slot heb je in de rijkste landen (Nederland bijv) weer wel internetcafe's omdat iedereen zich daar helemaal platcommuniceert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 01-10 07:12

JT

VETAK y0

Sorry voor de kick, maar ik heb een idee voor de mensen die op vakantie gaan in huisjes enzow waar er altijd tv is ! Bouw een via Epia systeem in een kleine behuizing :Y) Net zo duur als een digital wallet alleen heb je dan een pc met beeld, geluid, NIC, cdrw, 80GB HD en films/mp3 op vakantie :Y)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Dan kun je ttoch beter een 2 of 3 compact Flash kaarstjes van 1gig kopen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjares
  • Laatst online: 01-10 22:00
Verwijderd schreef op 29 april 2002 @ 14:05:
Ik zou zeggen join 1 mei de rij bij de aldi en koop daar ook zo'n flash kaarjte van 128 mb voor €60
Das niet echt goedkoop, je kunt beter die van Ridata kopen, die zijn echt veeeeel beter! Zie de review van CF-kaartjes op dpreview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjares
  • Laatst online: 01-10 22:00
Zie hier voor de X-drive. Kost 86 euro en stop daar gewoon je eigen 2,5 " drive in!
https://secure3.ozhosting...NStore/client/default.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

sjares schreef op 17 oktober 2002 @ 16:26:
Zie hier voor de X-drive. Kost 86 euro en stop daar gewoon je eigen 2,5 " drive in!
https://secure3.ozhosting...NStore/client/default.asp

probleempje is dat je je foto's niet terug kan zien gelijk.

Ik ken deze drive helemaal niet. kan ook niks erover vinden. dus weet niet hoe je die dingen kan overpompen eigenlijk. Stel je neemt dat ding mee op vakantie. je hebt een kaartje volgeschoten en steek het daarin. Waar wordt beweert dat alles gewoon overgepompt wordt naar de hdd automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf gebruik ik een Canon S40 met IBM MIcrodrive van 1GB > pakweg goed voor 1000 foto's in hoogste resolutie (4MegaPixels). Ideale oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 17:25:
Zelf gebruik ik een Canon S40 met IBM MIcrodrive van 1GB > pakweg goed voor 1000 foto's in hoogste resolutie (4MegaPixels). Ideale oplossing.

Ik heb ook een Gig aan CF-kaartjes. Niet de ideale oplossing, omdat je toch meer foto's maakt als het goed is. Ik heb in 3 weken 4000 foto's gemaakt. Waarvan 1000 "dubbel voor zekerheid"-foto's. Uiteindelijk kwam ik met 3000 terug op max-settings. Die passen niet in die kaarten.

Ik had laptop meegenomen zodat ik snachts nog alles kan nasorteren en bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Bartjeee schreef op 17 oktober 2002 @ 14:16:
Dan kun je ttoch beter een 2 of 3 compact Flash kaarstjes van 1gig kopen ??
Volgens mij kan je met een mini-pctje met tv out meer dan met 2 of 3 flashkaartjes :P

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 20:49
2 x 128MB CF, en als ik echt veel foto's wil nemen kan ik hier en daar nog wel wat lenen van familie. Maar ik vind +200 foto's voor 1 vakantie toch eigenlijk wel meer dan zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Geloof me, 4 weken in Beieren Dld kunnen niet genoeg foto's zijn O+ _/-\o_
* JT loves Beieren.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

2*128 MB MS (jaja, Memorystick! :P) en 1x32. Op vakantie (1 maand) had ik er precies genoeg aan, inclusief een aantal 'voor-de-zekerheid-dubbel' foto's.
Uiteindelijk rond de 200 foto's. 't Kan dan misschien wel leuk zijn om méér foto's te maken, maar ik krijg niemand zo gek om bijv. 500 foto's van mijn vakantie te gaan bekijken. Verder laat ik ze afdrukken om ook het bekijken door anderen weer wat makkelijker te maken (ik zet ze trouwens ook m'n website), maar als je 500 foto's laat afdrukken kost dat toch flink wat uro's.
Pagina: 1