Toon posts:

multiple desktops...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een jaar geleden ofzo een dualhead kaartje gekocht. onder windows kan ik nu kiezen om mijn desktop te klonen of te spreiden. het blijft dus één desktop. Nu heb ik ook wat software feregeld waarmee ik twee of meerder desktops kan hebben. dr komt dan een icoontje in m'n tray en dan kan ik kiezen tussen de aangemaakte desktops. maar nog steeds kan ik kiezen voor maar één desktop tegelijkertijd. deze wordt dus of gekloond, of gespreid.

mijn vraag is of er mogelijkheden bestaan om de tweede desktop naar de tweede monitor te sturen, niet klonen of spreiden dus!.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

want het voordeel daarvan is ?

met spreiden gaat het toch gewoon goed ? of zet je je 2de monitor later aan en wil dan daar zo'n virtuele desktop opplaatsen.

wat voor dual kaartje heb je trouwens, matrox ?

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:45
uh... je moet even zoeken naar ultramon 2
Da's een proggie waarmee je het meeste aan je monitoren kan regelen..
Ik gebruik het ook op m'n dualhead Matrox G550 (DDR)
Met 2 monitoren en 2 verschillende desktops :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 maart 2002 08:10 schreef cosmoOo het volgende:
want het voordeel daarvan is ?

met spreiden gaat het toch gewoon goed ? of zet je je 2de monitor later aan en wil dan daar zo'n virtuele desktop opplaatsen.

wat voor dual kaartje heb je trouwens, matrox ?
Het voordeel is dat ik dan eindelijk van dat gesleep af ben, en dat ik films full screen kan kijken op de andere monitor. Nu kan ik m wel zo groot mogelijk uit trekken, maar als ik fullscreen wil, spreid ie m over twee monitors.
t mooiste zou zijn als t ook ondersteund wordt door photoshop en dreamweaver en dergelijke. bijvoorbeeld op actual size links en vergroot rechts, of met dreamweaver de codes links en het virtuele rechts.

kheb nu overigens een powercolor mx2 dual. en ik ga kijken of dat proggie werkt voor mij en anders ga ik ook over op de matrox kaart...