Toon posts:

Opstarten / afsluiten systeem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een een systeem gebouwd (BE6I, Cel300A@450, AopenHQ45) en het rare is dat wanneer ik het systeem softwarematig afsluit en opnieuw opstart deze niet boot. Als ik de stekker (voeding) er achter uit haal en het er weer indoet dan boot het systeem wel.

De bios van de BE6I is recent geflashed. Tevens doet het systeem het bovengeschetste probleem niet altijd. Zou het een interne kabelbreuk kunnen zijn of moet ik denken aan softwarematig probleem. Voeding ???

Blaze
OC-Shop.nl

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

Mschien blijft ie hangen in het afsluiten, heb ik ook wel eens. Het beeldscherm is uit, de comp maakt ook geen geluid meer maar het lampje brand nog..
Zit er een aan/uitknop aan de achterkant van pc...probeer dat eens..Heb je geen probleem dat scandisk begint bij het opnieuw opstarten ?

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

• MNM(tm)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2025
Wat voor merk / type video-kaart heb je?

...With a touch of magic¿

Verwijderd

Topicstarter
Het is een ouder HQ45 kast die had nog geen aan uit knop aan de achterkant. En ik heb dit moment drie video kaarten er in zitten 1 x Atirage 3d Xpro / 2 x voodoo 2 (aan elkaar geschakeld).