Hallo
Ik ben op zoek naar een nieuwe monitor, omdat deze een beetje brak begint te worden.. Ik heb niet zoveel te besteden, en zo kwam ik aan bij een Scott 995 19" monitor, deze kost iets van 290 euro. nu vroeg ik me af of dit voor mijn doeleinden een goede monitor was.
Ik hoef geen superscherp beeld te hebben.. zolang het maar een monitor is waar ik een tijd probleemloos mee kan werken (je kunt dat nooit van te voren zeggen, maar een jaar of 4/5 moet ie toch zeker meegaan).
Het hoeft echt geen superkwaliteit te zijn (dat kan ook niet voor dat geld), Ik denk dat je Scott een beetje moet vergelijken met Belinea en Target enzo..
Even wat specs :
Model : Scott 995
Grote : 19 "
Haalbare resoluties :
800 x 600, 150 Hz (NI)
1024 x 768, 110 Hz (NI)
1280 x 1024, 85 Hz (NI)
1600 x 1200, 75 Hz (NI)
Beeldbuis :
19" Color CDT
0,26 mm Dot Pitch
Flat Square Screen
ORION CRT
Pixel Frequency (?)
202 MHZ
H-sync Frequency : 30-96 KHZ
V-Sync Frequency : 50-160 HZ
OSD controls :
Multi-Language OSD,
Brightness, Contrast,
H-Phase, V-Center,
H-Width, V-Size, Pincushion,
Trapezoid, Parallelogram,
Tilt Correction, RGB-Control,
Recall, Pin Balance,
Moire Control
Weight : 24 kilo
4 year pick-up/return gaurantee
Zou deze voor mijn doeleinden geschikt zijn ?
Ik ben op zoek naar een nieuwe monitor, omdat deze een beetje brak begint te worden.. Ik heb niet zoveel te besteden, en zo kwam ik aan bij een Scott 995 19" monitor, deze kost iets van 290 euro. nu vroeg ik me af of dit voor mijn doeleinden een goede monitor was.
Ik hoef geen superscherp beeld te hebben.. zolang het maar een monitor is waar ik een tijd probleemloos mee kan werken (je kunt dat nooit van te voren zeggen, maar een jaar of 4/5 moet ie toch zeker meegaan).
Het hoeft echt geen superkwaliteit te zijn (dat kan ook niet voor dat geld), Ik denk dat je Scott een beetje moet vergelijken met Belinea en Target enzo..
Even wat specs :
Model : Scott 995
Grote : 19 "
Haalbare resoluties :
800 x 600, 150 Hz (NI)
1024 x 768, 110 Hz (NI)
1280 x 1024, 85 Hz (NI)
1600 x 1200, 75 Hz (NI)
Beeldbuis :
19" Color CDT
0,26 mm Dot Pitch
Flat Square Screen
ORION CRT
Pixel Frequency (?)
202 MHZ
H-sync Frequency : 30-96 KHZ
V-Sync Frequency : 50-160 HZ
OSD controls :
Multi-Language OSD,
Brightness, Contrast,
H-Phase, V-Center,
H-Width, V-Size, Pincushion,
Trapezoid, Parallelogram,
Tilt Correction, RGB-Control,
Recall, Pin Balance,
Moire Control
Weight : 24 kilo
4 year pick-up/return gaurantee
Zou deze voor mijn doeleinden geschikt zijn ?