Toon posts:

[CM] Compaq DeskPro modden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na hier 'verzeild'te zijn geraakt ben ik helemaal gek geraakt van die case mod's, nu wil ik mn server, Compaq DeskPro gaan modden, heb alle spullen al geregeld zoals een Dremel!
maar een DeskPro heeft niet zo heel gek veel ruimte vrij
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/stefanm/casemod/CompaqDeskpro2000-2.jpg Aan de linker kant dat grote vlak is beschik baar en aan de rechtse kant het middelste.
WIE heeft er nog een tof idee, om hier wat van te maken?. ik zelf d8 er aan om het grote linker vlak er uit te halen, raampje dr in met het }:O logo er in :) ?! eneen CCFL er achter..

Verwijderd

Topicstarter
Oeps sorry, heb enkel [CM] als title op gegeven :( naja hoop het volgende x niet te vergeten

Verwijderd

je geeft het zelf al aan. Een window aan de linkerkant.
Zoek verder nog ff in dit forum voor wat id-en. De leukste komen toch van jezelf :)

Verwijderd

bouw er een serre aan heb je ook meer ruimte en wat er dan niet inpast bouw je erbuiten :)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1472762627
ik zou er zo iets van maken.
dus zij+boven, dan het plexyglas ergens laten buigen(ik kan het op school :9 )

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:18
Zoek ff, was net ook iemand met een gemodde desktop >:)

Had in de zijkant (linker meen ik) groot raam gemaakt, ccfl'tje erachter... Brakke pics maar leuk id

Wekenlang hoor je nix en dan 2 desktop's op 1 avond... Whoei :D

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Verwijderd

Topicstarter
Great!
Tnx! voor snelle reakties, ja een groot raam (zij/boven kant)is idd een betere optie :9~, plexiglas is geen probleem om te buigen, contacten bij de glas-handelaar ;)

Ik zal eens zoeken naar die '2de' Desktop

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:36
Topictitel voor je aangepast :)

Verwijderd

Topicstarter
Tnx! :)

Verwijderd

mja leuk idee natuurlijk, kzou er ook nog een bay-busje in maken. Ik w8 op het resultaat :)

• ransbal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:12
ik zou een venster boven de cd/dvd rom maken en in de behuizing van de cd/dvd rom ook een venster. Hoef je niet iedere keer in de verkenner te kijken welke cd er in zit ;)

Verwijderd

waarvoor staan die zwarte lijntjes op de pic???

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:03
Op zaterdag 16 maart 2002 11:05 schreef Emphelator het volgende:
waarvoor staan die zwarte lijntjes op de pic???
Aan de linker kant dat grote vlak is beschik baar en aan de rechtse kant het middelste.
WIE heeft er nog een tof idee, om hier wat van te maken?. ik zelf d8 er aan om het grote linker vlak er uit te halen, raampje dr in met het logo er in ?! eneen CCFL er achter..

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Op vrijdag 15 maart 2002 23:54 schreef KingOfDos het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1472762627%5D
ik zou er zo iets van maken.
dus zij+boven, dan het plexyglas ergens laten buigen(ik kan het op school :9 )
Ja dat is wel mooi jah

Verwijderd

Ik heb een soortgelijke kast, iets ouder type, helemaal zwart gespoten. De cd-rom is ook geheel meegespoten. Er komen blauwe ledjes in natuurlijk :P.
Maar ik het zwart ziet de kast er erg goed uit vind ik.

• y2kbug
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2022
ik heb zelf ook z'n kast staan
ik heb wel eens met het idee gespeeld om in de voorkant tussen het plastic front en het metaal van de kast een intake fan te maken
en dan aan een intake gat creeren in de voorkant door de spleet achter die golvende lijn in de voorkant wat te verbreden ofzo
Pagina: 1