Ik heb een vraagje
Kan ik op een MP moederbord ook 2 Athlon's XP's 1700+
laten draaien?
Ik heb namelijk een pc opgeblazen
en ik heb de spullen
terug gestuurd naar de leverancier.... >
hen zeggen je mobo daar krijg je gewoon garantie op,
dus daarvor krijg je een nieuwe.
Ram werkte normaal...
Maar de CPU.... die fl*kkers gaven mij de schuld.... terwijl ik NIETS fout gedaan had.... en toen hedden we afgesproken dat we de CPU maar naar AMD zouden doorsturen
voor verder onderzoek...... wat blijkt??... 2 maanden later,
nu dus... krijg ik een paketje van AMD met een nieuwe
XP 1700 erin.... (ik moest weer een nieuwe XP 1700 kopen bij die leverancier omdat ik bij hun geen garantie had op de proc) dus nu zit ik op hier met 2 leuke XP 1700's maar het liefst prop ik die in 1 systeem.... zodat ik dan mijn mobo verkoop (MSI K7T 266 Pro2) en dan een lekker Dual systeemje maak.... , maar is dit mogelijk??.. zo ja welk mobo is er goed voor en goed betaal baar.. ik hoef geen MPX chipset.. of SCSI onboard. Anders moet ik maar afscheid nemen van m'n 2de proc...
iemand?? plz
thnx in advance!
Kan ik op een MP moederbord ook 2 Athlon's XP's 1700+
laten draaien?
Ik heb namelijk een pc opgeblazen
terug gestuurd naar de leverancier.... >
hen zeggen je mobo daar krijg je gewoon garantie op,
dus daarvor krijg je een nieuwe.
Ram werkte normaal...
Maar de CPU.... die fl*kkers gaven mij de schuld.... terwijl ik NIETS fout gedaan had.... en toen hedden we afgesproken dat we de CPU maar naar AMD zouden doorsturen
voor verder onderzoek...... wat blijkt??... 2 maanden later,
nu dus... krijg ik een paketje van AMD met een nieuwe
XP 1700 erin.... (ik moest weer een nieuwe XP 1700 kopen bij die leverancier omdat ik bij hun geen garantie had op de proc) dus nu zit ik op hier met 2 leuke XP 1700's maar het liefst prop ik die in 1 systeem.... zodat ik dan mijn mobo verkoop (MSI K7T 266 Pro2) en dan een lekker Dual systeemje maak.... , maar is dit mogelijk??.. zo ja welk mobo is er goed voor en goed betaal baar.. ik hoef geen MPX chipset.. of SCSI onboard. Anders moet ik maar afscheid nemen van m'n 2de proc...
iemand?? plz
thnx in advance!