we zijn inmiddels al weer een maand verder, de aanbieding bij de mediamarkt is voorbij, het nieuwe is er van af, wat vind een ieder van zijn lasertje? welke progjes gebruik je veel? miskoop of aankoop van het jaar?
Ik heb um dus en ik ben er zeer tevreden over. Het enige nadeel is dat de hotsync zoveel stroom kost. Ik heb hem de 1e dag de hele tijd volgepropt met allerlij software en toen begon ik errors te krijgen van "PDA reageerd niet" Dat is dus een andere betekenis van de batterijen zijn leeg
Tja, ik wou um dus ook kopen bij de mediamarkt, maar daar was hij al heel snel uitverkocht
Heeft iemand er al Linux op gezet??
Voor de liefhebbers, ik zag hem bij de praxis liggen vandaag. Geen idee welke prijs, niet op gelet.
Dat klopt, hij kost geloof ik 90 euro bij de praxisOp zondag 17 maart 2002 00:53 schreef Klaaz het volgende:
Voor de liefhebbers, ik zag hem bij de praxis liggen vandaag. Geen idee welke prijs, niet op gelet.
Ze hebben ook nog wel eens webcamsOp zondag 17 maart 2002 19:46 schreef Super__Nerd het volgende:
Praxis is toch een bouwmarkt?
O ik snap het al..
Kan je in je todo-list bijhouden wat voor klusjes je nog moet doen. Ze bouwen er gewoon een database met het assortiment bij, kan je meteen aan de PC hangen, synchroniseren en bestellen
Kan je in je todo-list bijhouden wat voor klusjes je nog moet doen. Ze bouwen er gewoon een database met het assortiment bij, kan je meteen aan de PC hangen, synchroniseren en bestellen
wat wil je voor 77 euroOp zondag 17 maart 2002 20:54 schreef enigma het volgende:
Ik vind het beetje meuk vergeleken met een Palm, maar dat is mijn mening.
Maar t is wel leuk om mee te pielen, jammer dat ik ehm nie heb gekocht bij mediamarkt
"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"
Pagina: 1