"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
ditzelfde probleem had ik met een of ander el cheapo amd slot A mobo, trek voor de gein es je video eruit, en doe er zo'n oud kaartje in, worked 4 me
Heb hier nooit eerder problemen mee gehad. Er zit gewoon een Pentium III 500 Mhz in met een nVidea TNT2 kaartje. Niks speciaals ofzo.
Verwijderd
gewoon oude 4-1 drivers installeren. Voor dit moederbord wordt volgens mij toch niks meer toegevoegd (heb hetzelfde bord in mijn tweede compu).
Welke versie heb jij erop staan dan?
Probeer 4.28Op zaterdag 16 maart 2002 20:55 schreef jelmervos het volgende:
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Heb jij ook een MSI 6199 (of ervaring)?
Verwijderd
4 in 1 versie 29. Daarna ben ik gestopt met updaten op dat bord. Merkte toen al geen enkel verschil met versie 25.Op zaterdag 16 maart 2002 20:55 schreef jelmervos het volgende:
Oke, thanks voor de info!
Wel vreemd dat nieuwe chipset drivers een BSOD geven.
Wel vreemd dat nieuwe chipset drivers een BSOD geven.
ook de versie 29 geven bij mij een BSOD, nu de 28 proberen.
Zei ik tochOp zondag 17 maart 2002 20:24 schreef jelmervos het volgende:
ook de versie 29 geven bij mij een BSOD, nu de 28 proberen.
.28 is de oudste versie die ik op viaarena zag
Ook de 28 geeft mij een BSOD.
Tijdens de Setup als die IDE driver aan de beurt is krijg ik een BSOD. Als ik dan wil starten krijg ik een INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE.
Tijdens de Setup als die IDE driver aan de beurt is krijg ik een BSOD. Als ik dan wil starten krijg ik een INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE.
Dan installeer je geen IDE driversOp zondag 17 maart 2002 20:46 schreef jelmervos het volgende:
Ook de 28 geeft mij een BSOD.
Niet per sé nodig.. Kan wel dat je sneller naar je hd kan schrijven/lezen met die drivers, al denk ik dat zelfs dat niet zo heel veel uitmaakt.. Maar als je systeem wel stabiel is zonder die drivers lekker weglaten die zooi
Dan vraag ik me dus af welke er dan wel op stonden en goed werkte.
Heb vroeger altijd die VIA drivers lopen updaten, nu een paar maand niet gedaan, en gelijk een BSOD.
Heb vroeger altijd die VIA drivers lopen updaten, nu een paar maand niet gedaan, en gelijk een BSOD.
Uninstallen en opnieuw, en in de setup aangeven dat je geen IDE drivers wilt...Op zondag 17 maart 2002 22:31 schreef jelmervos het volgende:
Dan vraag ik me dus af welke er dan wel op stonden en goed werkte.
Verwijderd
ik heb dat moederbord ook
maar zolang als ik geen via drivers instaleerd is de bord stabiel
wanneer ik wel de via drivers in stallerd dan word de de boel erg onstabiel heb ik steets blouwe schermen.
als ik de drivers voor 4way installerd gaat de bord wel sneller draaien maar dan crast hij ook
het is een kut bord
maar zolang als ik geen via drivers instaleerd is de bord stabiel
wanneer ik wel de via drivers in stallerd dan word de de boel erg onstabiel heb ik steets blouwe schermen.
als ik de drivers voor 4way installerd gaat de bord wel sneller draaien maar dan crast hij ook
het is een kut bord
Pagina: 1