Canon EOS 80D En wat glaswerk
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Mooi effect met die CCFL's.
Heb ze zelf ook gebruikt, een blauwe (10cm), een groene (30cm) en ook nog een rooie (30cm).
Ik zou het liefst die rode bovenin hebben, en die groene onderin, maar heb geen ruimte bovenin
Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features
en rood en blauw is wel vette combo dacht ik
alleen het zijn 2 10 cm ccfl volgende keer maar 30 cm denk ik
Maar wat voor mobo is dat
Best irritant nu je atx stekker over heel je mobo moet
chaintech 7dk nog wat ofzoOp vrijdag 15 maart 2002 23:41 schreef BlizzarD het volgende:
Mooie keesmod
Maar wat voor mobo is dat
Best irritant nu je atx stekker over heel je mobo moet
idd jammer ja
yup me videokaaart deelt het zeg maarOp zaterdag 16 maart 2002 00:02 schreef Huurmoordenaars het volgende:
Is het niet een van die grote(re) kaarten die het licht als het ware in 2en deelt ?
Je ziet toch DUIDELIJK dat de AGP kaart de kleuren scheidt.Op zaterdag 16 maart 2002 00:02 schreef Huurmoordenaars het volgende:
Is het niet een van die grote(re) kaarten die het licht als het ware in 2en deelt ?
Verwijderd
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
heel c00l effect
Verwijderd
Heel erg netjes gedaan joh !!! complimenten.
heb hem net ff een lekkere spuit beurt gegeven
pics volgen vanavond als ik terug kom van me werkt...
nope allemaal 80mm coolersOp maandag 18 maart 2002 15:26 schreef mchacken het volgende:
welke coolers heb je gebruikt bovenin?? 120mm??

morgen na de 2e spuitbeurt een paar pics van het geheel...
zitten nog wat lelijke plekken tussen
en een kras
[edit] fuck druk ik op kwoot in plaats van edit[edit]Op maandag 18 maart 2002 22:01 schreef Firecow het volgende:
http://nl.magnashop.com/asp/frame.asp?shop=1to0
daar heb ik ze besteld 4 eurootje's per stuk
voor 12 uur bestellen = morgen in huis
ik ben een beetje te negatief geweest.Op zaterdag 16 maart 2002 12:37 schreef Oxigun het volgende:
jammer dat die onderste pci kaarten het licht verstoren. probeer die eens hoger te hangen zo dicht mogelijk onder de agp
hijs kei gaaf! dit was opbouwende kritiek maar je verdient wel een dikke 9+ van mij. geen echt zwaar uitgebreide mod maar wel goed afgewerkt!
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock