Ik heb een pc geinstalleerd maar ik weet niet wat voor drivers erbij horen...kan ook niet de naam vinden in de kast...wie weet hoe ik dit moet aanpakken>
Als je je computer opstart dan zie je meteen links bovenin informatie over je videokaart staan.
3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line
das vaak zo, niet altijdOp vrijdag 15 maart 2002 22:45 schreef ronaldmathies het volgende:
Als je je computer opstart dan zie je meteen links bovenin informatie over je videokaart staan.
is dit namelijk niet het geval, maak dan de kast van je pc ff open om te kijken wat voor chippie er opzit OF kijk op de aankoop bon
Verwijderd
maak je kast open schroef de vid-kaart los en haal 'm eruit
kijk of je een verwijzing ziet naar de maker v/d kaart of een FCC id code ( meestal 3 letters en een cijfer/letter combo)
als je die hebt kun je 'm hier ingeven:
http://www.fcc.gov/oet/fccid
succ6
kijk of je een verwijzing ziet naar de maker v/d kaart of een FCC id code ( meestal 3 letters en een cijfer/letter combo)
als je die hebt kun je 'm hier ingeven:
http://www.fcc.gov/oet/fccid
succ6
bij philips schermen duurt het opwarmen zolang dat je het merknaampje niet meer ziet staan. voorbij de bios krijg je het schermpje (meestal) met alle vendor id 's hier kun je ook info uithalen. en uiteraard staat het ook letterlijk op de kaart zelf natuurlijk
ik heb dus weer zo stomme monitor die te lang op moet warmen 
maar is er geen programmatje waar je dat mee kunt zien het zit onboard
Verwijderd
Kijk dan gewoon ff op de website van de moederbord fabrikant wat voor onboard chip je hebtOp vrijdag 15 maart 2002 23:03 schreef Webcrusader het volgende:
ik heb dus weer zo stomme monitor die te lang op moet warmen
probeer dit eens.
METHOD #1 - Run Debug program:
1. From a DOS prompt, Win 3.x, Win9x, WinNT, or Win2K command prompt type DEBUG and press Enter.
2. A single dash will appear at which point type DC000:35 and then press Enter (DC000:50 may also work for newer cards).
3. You may need to type D at the second dash and press Enter for all of the information to appear.
4. You will observe the following screen:
1. From a DOS prompt, Win 3.x, Win9x, WinNT, or Win2K command prompt type DEBUG and press Enter.
2. A single dash will appear at which point type DC000:35 and then press Enter (DC000:50 may also work for newer cards).
3. You may need to type D at the second dash and press Enter for all of the information to appear.
ff een linkje:
http://www.upsystems.com.ua/support/alexmina/click.php?url=apciinfo.zip
it worked for me.
Er staat nergens iets van registreren oid
kijk ook op http://www.upsystems.com.ua/support/alexmina/ voor meer handige tools
http://www.upsystems.com.ua/support/alexmina/click.php?url=apciinfo.zip
it worked for me.
Er staat nergens iets van registreren oid
kijk ook op http://www.upsystems.com.ua/support/alexmina/ voor meer handige tools
Dat er intelligente buitenaardse wezens bestaan wordt feilloos bewezen
door het feit dat ze nog geen contact met ons hebben opgenomen.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| . .c .f..;. ...... Stealth 3D 2000 Vers. 2. 02 (c) Diamond M ultimedia System s, Inc.MB instal led07/15/9607/15 /96.....89H9r9.. ..... |
Woei, debug rulez, werkt idd met debug. Voor S3 heb je trouwens ook S3ID.
Verwijderd
DöH, als je toch gewoon restart, dan zie je het altijd welOp vrijdag 15 maart 2002 22:55 schreef joosd het volgende:
bij philips schermen duurt het opwarmen zolang dat je het merknaampje niet meer ziet staan. voorbij de bios krijg je het schermpje (meestal) met alle vendor id 's hier kun je ook info uithalen. en uiteraard staat het ook letterlijk op de kaart zelf natuurlijk
Moet ik dit bij Uitvoeren intypen?Op vrijdag 15 maart 2002 23:09 schreef kwtemp het volgende:
probeer dit eens.
Ja. Handige tip trouwens, dat debug "truukje"!Op vrijdag 15 maart 2002 23:56 schreef Webcrusader het volgende:
[..]
Moet ik dit bij Uitvoeren intypen?
From a DOS prompt
of als je win2k/xp hebt uitvoeren cmd > debug etc
gewoon bij uitvoeren debug [enter] werkt ook gewoon hoorOp zaterdag 16 maart 2002 00:01 schreef Koeskoes het volgende:
From a DOS promptof als je win2k/xp hebt uitvoeren cmd > debug etc
maar uhh, wat voor een floppy drive heb jij dan?Op zaterdag 16 maart 2002 00:06 schreef BlizzarD het volgende:
De echte tweaker kent zijn/haar hardware
Dat er intelligente buitenaardse wezens bestaan wordt feilloos bewezen
door het feit dat ze nog geen contact met ons hebben opgenomen.
Verwijderd
De mijne is van Sony......zo zie je maar weer dat de echte tweaker zn hardware dus WEL kent[..]
maar uhh, wat voor een floppy drive heb jij dan?
Ja werkt ook met GeForce kaarten:

NL versie: win9x/Me = MS-DOS Prompt
win2k/XP = OpdrachtPrompt
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| ............g.g. ................ ....PCIR........ ....^.......ASUS V8200T5 BIOS Ve rsion 3.20.00.18 .AS04........... ................ |
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Verwijderd
Ééntje van een Compaq Deskpro 4400Op zaterdag 16 maart 2002 11:38 schreef basmatt het volgende:
[..]
UITGELULD!!!!!!
en als je kijkt bij eigenschappen van beeldscherm bij instellingen 
of bij geavanceerd
of bij geavanceerd
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
au au au Nederlands!!! voor eenoffice pakket kan ik het nog begrijpen maar een OS moet engels zijn...Op zaterdag 16 maart 2002 11:47 schreef Vidra het volgende:
Moet je bij de 2000/XP NL versie ook 'OPDR' of 'UITV' invoeren i.p.v.CMD???
p.s. DIT IS EEN SERIEUZE VRAAG!!!!
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Probeer 't zelluf maar
Nee, maar ff serieus, in de NL versie is gewoon alles in het nederlands vertaald, behalve wat je in moet voeren. Dus gewoon "command" of "cmd", en zeker geen UITV!
Ik geloof eentje van deze 3:Op zaterdag 16 maart 2002 11:38 schreef basmatt het volgende:
[..]
Sony
Mitsumi
Bic
Heb zovaak die dingen verwisseld dat ik niet eens meer weet wat in welke puter zit
Verwijderd
Ehhh volgens mij kun je zo zien wat voor adapter je hebt, gewoon heel eenvoudig dacht ik?

(effe bij startmenu-> uitvoeren -> winmsd)
(effe bij startmenu-> uitvoeren -> winmsd)
Pagina: 1