Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[nt] Koffie bedankt :?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat er in dit: [topic=437517] topic niet echt is gelzen door jouw. Je stelt voor dat ik in de pricewatch kijk, lijkt me een redelijk onzinnige opmerking aangezien ik al 5 keer verteld hadt dat ik dit niet kon. Daarnaast is die vraag echt niet de enige die ik gesteld heb.

Maar je hadt over een ding wel gelijk mn KICK's dat was wel een beetje te vaak ;( ik heb antwoord genoeg gehad dus laat dat ding maar dicht maar het is misschien zinnig om een keer een topic door te lezen voor je het op slot doet.

Verwijderd

hij heeft wel gelijk dat als hij de pricewatch niet kan gebruiken dat hij dan moeilijk euhm... de pricewatch kan gebruiken :o
kicks waren wel overdreven...

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Tsja, dat de pricewatch het bij jou niet doet vind ik een beetje een raar excuus. Je had het gewoon even op een andete computer kunnen proberen. Daarnaast zijn er ook nog andere pricewatch achtigen zoals www.prijsindex.net .

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 15 maart 2002 21:53 schreef SH007 het volgende:
Tsja, dat de pricewatch het bij jou niet doet vind ik een beetje een raar excuus. Je had het gewoon even op een andere computer kunnen proberen. Daarnaast zijn er ook nog andere pricewatch achtigen zoals www.prijsindex.net .
en eentje net zo goed als de tweakers pricewatch??

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 23:03
Op vrijdag 15 maart 2002 21:55 schreef ThatsMe het volgende:

[..]

en eentje net zo goed als de tweakers pricewatch??
Die bestaan niet *D

Steam

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09 20:58

Ruudjah

2022

:x

TweakBlog

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

De reden staat duidelijk aangegeven door koffie.

Problemen met de pricewatch kan je aankaarten in [forum=43]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.