Hmpf. Heb ik weer.
Vertrouw ik weer de verkeerde mensen, ben ik dus waarschijnlijk 65 euro lichter

Het verhaal:
Ik wilde een dvd-rom drive, zo'n slot in van Pioneer, hartstikke leuk, ik zie in de pricewatch een 105S staat voor 65,-. Mooi prijsje, dacht ik..
Ik dus na wat heen en weer gemail naar amsterdam om die drive op te halen in de Carpetland, waar een vriend van de desbetreffende persoon werkte.. Was wel een wat vaag verhaal over dat ze een nieuwe hadden gekocht omdat ze dachten dat deze het niet meer deed, maar dat dat aan het OS bleek te liggen, en dat ze er nu een over hadden...
Maar goed, ik naar huis en thuisgekomen proberen, maar welke cd/dvd er ik er ook instopte, hij spuugde ze allemaal weer uit (zie ook dit topic). Ik weer mailen en vertellen dat hij het niet deed, maar hij beweerde dus stellig dat hij het wel deed. Ik verder proberen ed, krijg ik dus net dit mailtje:
Vond het al een vreemd emailadres.
Gelukkig had ik z'n mailadres wat hij in Vraag & Aanbod gebruikte (wat dus ook, misshcien nu niet meer, in z'n user info staat) nog, dat zal ik hier nog niet plaatsen ivm met eventuele hatemail ed, die er daardoor kan volgen en ik er niet 100% zeker van ben, en dus misschien nog met hem zou kunnen praten.
Ik weet z'n t.net nick dus niet meer (het begon met een s en er zat een a in geloof ik). Zijn er misschien modjes/admins die kunnen zoeken in de t.net user database op emailadressen, en zouden ze dit voor mij willen doen? (zo ja, contact me asjeblieft ff op icq of het emailadres in m'n info)
Is dit eigenlijk genoeg reden voor een ban oid?
Ik weet dat het stom is, en '
'-reacties lijken me ook totaal overbodig en nutteloos, maar ik moest ff m'n verhaal kwijt en zit me af te vragen wat ik nu moet doen..
Vertrouw ik weer de verkeerde mensen, ben ik dus waarschijnlijk 65 euro lichter
Het verhaal:
Ik wilde een dvd-rom drive, zo'n slot in van Pioneer, hartstikke leuk, ik zie in de pricewatch een 105S staat voor 65,-. Mooi prijsje, dacht ik..
Ik dus na wat heen en weer gemail naar amsterdam om die drive op te halen in de Carpetland, waar een vriend van de desbetreffende persoon werkte.. Was wel een wat vaag verhaal over dat ze een nieuwe hadden gekocht omdat ze dachten dat deze het niet meer deed, maar dat dat aan het OS bleek te liggen, en dat ze er nu een over hadden...
Maar goed, ik naar huis en thuisgekomen proberen, maar welke cd/dvd er ik er ook instopte, hij spuugde ze allemaal weer uit (zie ook dit topic). Ik weer mailen en vertellen dat hij het niet deed, maar hij beweerde dus stellig dat hij het wel deed. Ik verder proberen ed, krijg ik dus net dit mailtje:
Ik replyen dat dat wel erg onbeleefd is ed, maar die werd dus gebounced.. ikwill@xs4all.nl blijkt niet meer te bestaanHoi,
Ik vindt het allemaal wel heel vervelend
maar zoals ik al melde heeft hij het bij ons altijd gewerkt
tot dat wij windows XP hadden geinstalleert.
Wij dachten na wat zoeken dat hij dus stuk was, maar toen wij de nieuwe DVD
speler binnen kregen had deze dus het zelfde probleem.
Toen maar met allebei de DVD spelers naar iemand die
windows ME heeft , en daar deed hij het perfect.
Later die dag ook nog bij iemand geweest met W 2000 en W 98 en daar ging het
ook goed.
Dus eind conclusie is HIJ WERKT!
Wij gaan hem dan ook niet terug nemen.
En zijn ook niet aansprakelijk voor dit.
Ik vindt het nogmaals heel sneu voor je en hoop dat je hem toch op een of
andere manier aan de praat krijgt.
Groet R en A.
Ps. Bij ons heeft hij nog nooit cd/dvd uitgespuugt.
Gelukkig had ik z'n mailadres wat hij in Vraag & Aanbod gebruikte (wat dus ook, misshcien nu niet meer, in z'n user info staat) nog, dat zal ik hier nog niet plaatsen ivm met eventuele hatemail ed, die er daardoor kan volgen en ik er niet 100% zeker van ben, en dus misschien nog met hem zou kunnen praten.
Ik weet z'n t.net nick dus niet meer (het begon met een s en er zat een a in geloof ik). Zijn er misschien modjes/admins die kunnen zoeken in de t.net user database op emailadressen, en zouden ze dit voor mij willen doen? (zo ja, contact me asjeblieft ff op icq of het emailadres in m'n info)
Is dit eigenlijk genoeg reden voor een ban oid?
Ik weet dat het stom is, en '