Toon posts:

Netwerk probleem:

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik ben om te beginnen een nieuweling in deze wereld

ik heb een server met daarop WIN 98se en een client pc met WIN me deze zijn verbonden met een hub nu heb ik een netwerk/internet verbinding met sygate ik kan gewoon internet op maar naar een paar minuten kan ik bijvoorbeeld geen e-mail meer binnen halen of laat staan een pagina bekijken als ik dan alle bewerkingen afsluit en opnieuw BV naar een site ga dan gaat dat weer wel en dat gaat nu een beetje de keel uit hangen oja ik heb een internet verbinding met chello

wie heeft hier een oplossing voor.

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

hmmm heb je niet ICS geprobeerd die standaard bij win98se komt ? ics = btw internet connection sharing

geeft die dezelfde problemen ???

Tja vanalles

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 maart 2002 01:22 schreef vso het volgende:
hmmm heb je niet ICS geprobeerd die standaard bij win98se komt ? ics = btw internet connection sharing

geeft die dezelfde problemen ???
sorry voor de late reaktie maar ben weg geweest
maar nu over je antwoord ics wat is dat en waar zit dat op mijn pc zoals ik al heb gezegd ik ben helemaal nieuw in deze wereld.

Verwijderd

Op zondag 17 maart 2002 13:28 schreef Leuth het volgende:

[..]

sorry voor de late reaktie maar ben weg geweest
maar nu over je antwoord ics wat is dat en waar zit dat op mijn pc zoals ik al heb gezegd ik ben helemaal nieuw in deze wereld.
Als je naar software in het config.scherm gaat (op de win98se machien) en kiest voor windows setup dan kun je ergens kiezen voor internetsharing (waarschijnlijk bij communicatie). Als je dit installeerd wordt je door een wizard heen geleid en wordt er een diskette gemaakt die je dan in Win ME kunt gebruiken.

Suc6

Verwijderd

Op mijn homepage www.juansi.com heb ik een handleiding staan voor delen van internet. Erg eenvoudig. Ik heb zelf winroute gebruikt en dat heb ik daar ook beschreven.
Succes.

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
hmm.. maar het werkt wel even begrijp ik?

lijkt er op dat of de installatie van IIS op de 98 machine beetje brak is... (win2k misschien overwegen?)
of misschien handmatig een DNS server ingebracht die niet helemaal lekker loopt?

Verwijderd

Topicstarter
Hallo nog bedankt voor de hulp allemaal het loopt weer goed kan ik weer rustig slapen.
Pagina: 1