Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Klacht] RTFM ik word er gek van en nog van meer.

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben hier nou een tijdje. Het valt me vaak op als ik de vragen en antwoorden lees; Dan vraagt iemand iets, Krijgen ze zo'n antwoord als rtfm of zie je die search knop.
Ik kan het begrijpen met de echt hele hele domme vragen. Maar de meeste posters gaan naar zo'n topic, Zetten neer "rtfm" En denken zo weer een post erbij. Het is een forum *.* Dat is er toch om elkaar
te helpen, Net zoals sommige mods hier ik noem geen namen. Zetten dus bijna op iedere post die hun niet aanstaat een slotje en dat zuigt verschrikkelijk. Mijn vraag is dan ook
kunnen mensen hier zich is normaal gaan gedragen niet alleen maar met rtfm antwoorden of met we zijn hier geen debug club of met Tsja ik zou het niet weten.

Hier nog wat voorbeelden:

[topic=47383/1/50]

[topic=439748/1/50]

Dit bedoel ik nouw.

Ben benieuwd hoelang het duurt voor dat hier een slotje op staat.....

Verwijderd

RTFFAQ
Zaken die niet in Lieve Adjes horen:
Stoute usertjes

Zaken met betrekking tot verplaatsingen van topics naar andere forums, topictitel wijzigingen, meldingen van "wangedrag" van andere users of topics die naar jouw idee dicht kunnen omdat ze in strijd zijn met een policy kun je melden in Stoute Usertjes. Eveneens kun je hier een (éénmalig) verzoek tot nickwijziging aanvragen.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het spijt me te zeggen, maar hier hebben we allang een policy voor. Zie de link in mijn signature.

Verder zijn de topics waar een slot op komt inPW en WG topics van een te laag niveau, zaken die je gewoon uit kan zoeken
Op vrijdag 15 maart 2002 21:12 schreef et203 het volgende:

[topic=47383/1/50]

[topic=439748/1/50]
Mensen die alleen maar UTFS roepen of RTFM worden aangepakt.
Ben benieuwd hoelang het duurt voor dat hier een slotje op staat.....
Ow, met zo'n regel erbij erg snel.

Twee redenen:
• je probleem hebben we allang opgepakt
• er loopt / liep allang een discussie over waarom topics in PW en WG aan een niveau moeten voldoen:
[topic=411717/1/100]

En het forum is er inderdaad om elkaar te helpen, maar als de bakker elke dag de vraag krijgt wat een brood kost, gaat-ie ook een prijslijst ophangen omdat-ie er wat moe van wordt.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.