Ik heb nu een soundblaster live player, gewoon de 4 kanaals versie. Nu heb ik de mogelijkheid om hem (zonder bijbetaling) te ruilen voor een terratic sixpack 5.1. Ik vraag me af welke van de twee kaarten beter is.
Ik gebruik hem vooral voor het beluisteren van mp3's en speel af en toe spellen. Ik heb een athlon 1200 op een a7v266 van asus met een gf2mx400. Ik speel af en toe spelletjes zoals operation flashpoint en mohaa. Kwaliteit vind ik belangrijk dan mogelijkheden. Ik neig zelf meer naar de terratec, omdat ik een hoop gelazer heb gehad met die live i.c.m. met m'n
via
chipset. Ook vind ik die 5.1 mogelijkheden wel leuk omdat ik ook nog wel is een dvd'tje kijk, maar ik heb nog geen 5.1 speakers. Nu moet ik morgen die beslissing nemen en ik vraag me dus af, wat is wijsheid. Uit de search werd ik niet echt veel wijzer als je hem vergelijkt met de live. Graag jullie mening over wat het beste is.
Ik gebruik hem vooral voor het beluisteren van mp3's en speel af en toe spellen. Ik heb een athlon 1200 op een a7v266 van asus met een gf2mx400. Ik speel af en toe spelletjes zoals operation flashpoint en mohaa. Kwaliteit vind ik belangrijk dan mogelijkheden. Ik neig zelf meer naar de terratec, omdat ik een hoop gelazer heb gehad met die live i.c.m. met m'n