Toon posts:

Welk merk monitoren heeft goede garantie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zelf heb ik ervaring met een LG (795FT+). Je hebt met garantiekwesties vaak te maken met teleplan, niet echt ideaal. Ook ik ga deze ruilen, daar moet je vooral wel binnen 2 weken na aankoop mee komen anders moet je lang wachten op een reparatie of je krijgt een gerepareerd model van een ander mee.

Nu zoekt mijn pa voor zijn aanstaande pc ook een monitor (17"). Ik heb wel zo'n beetje een idee wat een goede is, maar wat ik eigenlijk nog belangrijker vind is een goede garantie. Mijn vraag is dus, welk merk geeft wel goede (=snelle service, nieuwe bij problemen of snelle reparatie of vervangende monitor) garantie?

• NightCruiser
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Philips heeft goeie service, ze doen nergens moeilijk over, je krijgt gewoon meteen een nieuwe :)

Dat was iig mijn ervaring.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is nu wel een garantie wat ik onder het kopje goede garantie zet ja :)

Verwijderd

idd heb ik ook hele goede ervaring met philips. Gewoon geen gezeur, hier, heb je een nieuwe ;)
IIyama schijnt tegenwoordig niet meer zo goed te zijn, maar heb ik geen ervaring mee.

Verwijderd

Topicstarter
IIyama valt ook onder teleplan, dus is niet echt goede garantie denk ik.

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:46
Belinea heeft 3 jaar on-site.

quote van site:
Het Belinea serviceprogramma is absoluut uniek: de garantietermijn van drie jaar geldt bijvoorbeeld ook voor beeldbuizen, panels en LCD-backlights. Tevens bieden wij een gratis garantie-omruilservice.
Mocht zich in de garantieperiode een probleem voordoen, kunt u rekenen op een responstijd van 24 uur. Bij reparaties garandeert ons reparatiecentrum korte trajecten en snelle informatiestromen.

Wij geven op alle Belinea CRT monitoren 3 jaar garantie-omruilservice incl. CRT.

Op Belinea LCD monitoren geven wij 3 jaar garantie-omruilservice incl. panel en backlight.
bron: http://www.belinea.nl

Verwijderd

Topicstarter
Nog iemand een merk?

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Compaq geeft levenslange garantie op haar monitoren... (alleen ben ik wel benieuwd welke monitoren ze in een compaq jasje stoppen >:)

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Koop GEEN iiyama.

Advies van een balende iiyama bezitter.

And The Only One

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:41

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Heb zelf een LG Studioworks 775N (17" CRT) en die is een keertje stuk gegaan...had geen bon meer oid maar wist zeker dat ik nog garantie had.
Zondags gemaild (oa serienummer monitor opgegeven, kunnen ze checken hoe oud 'ie is).
Maandag werd ik gebeld. Of ze 'm dinsdags om konden komen ruilen.
Dinsdags komt er een bussie van een koeriersdienst voorrijden, ik krijg een gloedjenieuwe monitor in me handen gedrukt, geef de kapotte mee en KLAAR!

Dat noem ik nou echte service van LG!

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dan heb jij best wel mazzel gehad :)

Bij betekende een doa 915ft+ een maand wachten op een nieuwe :'( :(

• apa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-08 09:42

apa

Run Forest, ruuuuuuuuuunnnnn!!

Sony heeft verschillende garanties naargelang je een low-cost of high-end monitor koopt. Op de mijne heb ik 3 jaar on-site. De garantie heb ik echter nog geen een keer moeten aanspreken. Ze zijn wel vrij prijzig.

Iiyama heb ik mee te maken gehad en is verschrikkelijk slecht.

ADI heb ik een paar jaar geleden ook mee te maken gehad. Ze waren snel, maar eigenlijk deden ze niks... ben toen ook al overgestapt naar Sony.

PC: R5-2600X | X370-Pro | 2x8GB | 960Pro 512GB | WD 4TB | GTX 660 | Eizo CX240 | Steinberg UR22MkII | JBL LSR305

Verwijderd

Eizo is altijd goed, maar je betaald er wel flink voor :(

Had laatst een defecte tft op mijn werk, effe bellen en de volgende dag werd ie opgehaald en kreeg ik een backup, de originele werd meegenomen ter reparatie. Na anderhalve week was ie al klaar en werd ie netjes terug gebracht! service!!! :P

Verwijderd

CTX geeft ook 3jaar on site omruil garantie.

Ik heb net een nieuwe gekocht omdat mijn aldi monitor het na 1 jaar en 10 maanden heeft begeven. :(

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb een philips monitor. Hij gaf wat vaag beeld, dus ik belde de helpdesk op en stuurden me meteen een vervangende op.. was er de volgende dag al :)

Alleen vertoond die vervangende sinds vandaag (heb hem nu 2 maanden ofzo) wat vage streepjes in beeld.. als dat morgen nog zo is vrees ik dat ik weer ff ga bellen...

• DutchPlayer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-11-2025
CTX!

Zat steeds een badpixel in men 19 inch scherm, die hebben ze steeds netjes opgehaald en een nieuwe in de plaats terug gebracht.

Ik gebruik nu een Eizo, verder perfect beeld nog geen probs gehad.

AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38

Pagina: 1