Toon posts:

Compu's lopen vast na opvragen mijn gedeelde mappe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen's compu loopt vast op ons netwerk als ze mijn computer in proberen te komen. Ik heb volgens mij niets veranderd in mijn instellingen, en het ging hiervoor altijd goed.
Weet iemand een oplossing?

Ze lopen vast als ze nadat ze mijn compu ge dubbel clicked hebben, en dan een map in proberen te komen...

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een idee?;(

Verwijderd

Al eens geprobeerd er een andere netwerkkaart in te stoppen?

Verwijderd

dit heb ik ook eensgehad.
Ik heb toen wat beveilings instellen van verschillende users veranderert en toen werkt het wel

• nimm2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-04 22:24

nimm2

.

heb je lang genoeg gewacht? ik heb de ervaring dat als ik een netwerkmap wil openen ik een tijdje moet wachten voordat het kwartje is gevallen in het netwerk en ik bij de bestanden kom.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
staan er in de share meer dan 1000 bestanden ?

dan werkt het nl ook niet

Verwijderd

Topicstarter
Niet meer dan 1000 files
Hij deed het prima, totdat ik volgens mij xp heb opnieuw geinstalleerd.
Netwerk kaart is dus prima. (ik kan wel bij andere in de compu)
Lang wachten heeft geen zin, want de copu's lopen ONHERSTELBAAR vast als ze een map openen. (ze kunnen wel mijn mappen bekijken.
:?

Verwijderd

Volgens mij is dit een bekende Bug van Windows XP.
Probeer ff Windows Update te draaien daar staat ergens wel een update hiervoor. (Als het daadwerkelijk het probleem betreft waar ik aan denk natuurlijk want het zou wat anders kunnen zijn)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog steeds geen oplossing kunnen vinden voor dit probleem. Windows update is altijd bijgewerkt.
Het schijnt dat mensen er heel soms wel in kunnen.
Wat over het algemeen gebeurt is het volgende;
Ze clicken op mijn naam/computer-icon, en zien mijn gedeelde mappen. Als ze dan op 1 van de mappen clicken loopt hun compu vast.
Het schijnt dat mensen die geen XP draaien er wel in komen

Ik kom er echt niet uit!!! |:(

• BitProcessor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-08 23:47
Misschien een "master browser" probleem :?

"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Pagina: 1