Ik heb hier winxp draaien en die dient als server. Draait mijn webserver, ftp en zo op, maar nu wil ik dat de clients via msn kunnen praten en bestanden kunnen verzenden. Ik heb al in de FAQ gekeken voor de poorten dus dat zit wel snor
. Ik stel het gewoon in bij configuratiescherm, systeembeheer, en dan computerbeheer, services, en het tabblad standaard en dan routing and remote access. Maar het wil niet werken
Hoe hebben jullie die poorten gemapped? Ik draai hier gewoon die standaard internet delen van windows xp, werkt op zich prima.
kga het eens uitproberen zodra mijn broertje van het netwerk af is
heb nog geen hub maar zondag => puterbeurs in Genk
(België)
[offtopic]Op vrijdag 15 maart 2002 21:51 schreef ddkiller0900 het volgende:
kga het eens uitproberen zodra mijn broertje van het netwerk af isheb nog geen hub maar zondag => puterbeurs in Genk
(België)
Micro mega market beurs van dipro ?
Moet wel, die is deze zondag in Genk
Ik ga daar ook vaak. Maar dan wel als ie in Gent is.
Ik heb er wel nog niet echt veel goedkope hubs gezien.
Maar de laatste keer ben ik niet geweest.
De netwerkkaartjes zijn er wel altijd goedkoop.
Ook 2de hands 3c905 kaartjes
[offtopic]
In computerbeurs heb ik maar geen hub gekocht, kheb me switch 10/100 mbit gekocht voor 65 €
een 6 poort
een 6 poort
http://www.microsoft.com/windows2000/en/professional/help/default.asp?url=/windows2000/en/professional/help/howto_share_conn_config.htm
Normaal zou het zo moeten werken als je dus een bestand wil versturen met MSN, maar het lukt dus echt niet eh. Is er echt geen andere oplossing dan een hardware router (heb al verschillende topics nagelezen)

Normaal zou het zo moeten werken als je dus een bestand wil versturen met MSN, maar het lukt dus echt niet eh. Is er echt geen andere oplossing dan een hardware router (heb al verschillende topics nagelezen)
offtopic:
Zaterdag = Lanparty bij me thuis, me nieuwe switch uittesten
Zaterdag = Lanparty bij me thuis, me nieuwe switch uittesten
Pagina: 1