Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ik ben het beu

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 00:33

Dommel

Professioneel Software Sloper

Topicstarter
Allereerst voordat ik begin met mijn gal te spuien: dit is niet gericht tegen iemand persoonlijk, dit is ook niet gericht tegen GoT of Tweakers.net.

Oke dan nu mijn "gezeik":
Naar aanleiding van dit topic heb ik de volgende vragen/opmerkin(en):

1. Waarom wordt er door de "vele" tweakers die zich storen aan mijn nickname en dat ergens melden iedere keer gezegd dat samne met hem/haar er vele andere tweakers zijn die zich aan mijn nick storen? Waarom haal je er vele tweakers bij terwijl ik er wat betreft topics nog bijna niks van heb gezien.

2. Waarom wordt ik elke keer aangevallen over mijn nick? Waarom ga je niet iets nuttigers doen dan mijn keuze voor mijn nickname te bekritiseren?

3. Waarom val je wel mij aan maar niet iemand die bijvoorbeeld 666 of Mozes of Jezus heet, om er maar een paar te noemen die mogelijk zijn en die er zijn!!!

4. Heb je commentaar op mijn nick en wil je me er over mailen dan kan dat op christus@operamail.com. Is de mail normaal, dwz wordt ik naar mijn mening niet aangevallen, dan ben ik niet te rot om te antwoorden. (Verwacht niet binnen het uur antwoord aangezien ik lekker ga werken vanavond en morgen.)

5. Wil je mailen om uitleg waarom ik deze nick heb dan lees eerst even DIT topic. Niet tevreden met mijn uitleg daar mail me maar op een fatsoenlijke manier.

Ik heb dus maar 1 verzoek aan jullie allemaal, ben je het niet eens met mijn nickname mail me op christus@operamail.com. Mijn emailadres in mijn profile laat ik opzettelijk niet zien dat is een ander mailadres en dat hoeft niet iedereen te weten.

Ik ben het namelijk moe dat mensen gaan lopen klagen over mijn nickname zonder dat ze eerst zoeken of er al een topic over geweest is. Het gebeurt namelijk niet alleen op dit forum. Ik ben het dus zeg maar een beetje beu en kies nu dus openlijk voor deze manier van commentaar. Nu is je kans niet over een maand komen zeuren dat je het er niet mee eens bent.

:)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

1. maak je niet druk, negeer het
2. maak je niet druk, negeer het
3. maak je niet druk, negeer het
4. maak je niet druk, negeer het
5. maak je niet druk, negeer het
6. maak je niet druk, negeer het
7. maak je niet druk, negeer het

eeehm kortom: boeie :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op vrijdag 15 maart 2002 20:15 schreef LuNaTiC het volgende:

totaal mee eens. Ik kan me er ook niet druk om maken.

maar ik had die nickname ook wel willen hebben ;), alleen had ik dan 'n iets ander icon moeten dragen

Verwijderd

Hoe ken da hij gaat maa rtot 5 en jij tot 7
Voor de topic starter:
Maar wat intereseert het wat andere mensen zeggen dus boeie

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Het kan storend zijn, zelfs de meest verstokte bejaarde kluizenaar in diepe trance zou een keer op z`n pik getrapt zijn.. maar toch: wat boeit het.

Ik hoop voor je dat dit topic bij diezelfde zeurende mensen, niet een schadelijke indruk achter laat... nu zijn zij degenen die op de tenen getrapt zijn :D

Verwijderd

nah dat men er zo lomp op reageert zegt meer over hen, aangezien er niks maar dan ook helemaal niks bijzonders is aan de naam Christus op het nivo van Bijbelisme ( ;) ), Christus is een gewone naam die vaak bij mensen die Chris heten als verlengde fungeert

Verwijderd

Sjees, dat SU topic is wel ERG overdreven zeg. Zeker om te slijmen bij modjes van 'oh kijk, ik heb weer wat leuks'. D'r zijn wel ergere nicknames hoor, zo zou je ook alles met 666 erin kunnen verbieden omdat dat onrust zou kunnen zaaien.

|:( |:( |:( |:( |:( |:(

juist.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Als je zo'n nickname neemt kun je er vergif op innemen dat er mensen gaan zitten zeuren, daar had je bij stil moeten staat toen je 'm koos.
Niet dat ik me eraan stoor of zo :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Dommel

Dommel

Topicstarter
Na even rustig te hebben zitten ontspannen ben ik tot de conclusie gekomen dat hetgene waar het mij eigenlijk het meeste omgaat het feit is dat er wel gezegd wordt van ik ben het niet met zijn usernaam eens maar dat er verder geen reden gegeven wordt.

En om op iedereen te reagren die nu zegt boeie, als het op meerdere forums op dezelfde manier gebeurt dan ben je het op een gegeven moment beu en wil je even je verhaal kwijt (en dan vind ik dat ik mezelf nog behoorlijk rustig heb gehouden). Ik geef er normaal gesproken dus ook niks om. Maarja zo eens in de zoveel tijd als het weer zo ver is dan moet ik het even kwijt en dat kan zo of in de kroeg door mezelf lens te zuipen. :)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

overweeg anders eens een nickchange :P

want ook al is het lame van die gasten die erop zeiken, die blijf je houden. En als je daar niet tegen kan, dan moet je maar andere dingen gaan overwegen :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Dommel

Dommel

Topicstarter
Op vrijdag 15 maart 2002 20:43 schreef LuNaTiC het volgende:
overweeg anders eens een nickchange :P
Die heb ik al 1 gehad :P van Christus naar ChristuS
want ook al is het lame van die gasten die erop zeiken, die blijf je houden. En als je daar niet tegen kan, dan moet je maar andere dingen gaan overwegen :P
Och ik kan er wel tegen maar als het IRL en op het www een keer samenloopt wat betreft tegenzitten en ik heb dan een keer een verkeerde bui dan moet ik het even kwijt en dan is dat op deze manier het verstandigste.

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:47
volgens mij ontbreekt er wat aan mijn algemene kennis..

explain:

666 :?

https://wren.co/join/Devian

Verwijderd

Op vrijdag 15 maart 2002 20:54 schreef Devian het volgende:

explain:

Getal van het Beest ;)
Duivel enzo :P

en ChristuS: <font color=red>Niks</font><font color=blue>Van</font><font color=white>Aan</font></font color=yellow>Trekken</font>

En hier is weer wat kleur in je leven :)

Verwijderd

Op vrijdag 15 maart 2002 20:54 schreef Devian het volgende:

explain:

teken van duivel

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op vrijdag 15 maart 2002 21:04 schreef Bandiet het volgende:

[..]

teken van duivel
niet helemaal...
Op vrijdag 15 maart 2002 20:57 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Getal van het Beest ;)

[..]
more like it ;)

• JvS
  • Laatst online: 08:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 15 maart 2002 20:57 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Getal van het Beest ;)

en ChristuS: <font color=red>Niks</font><font color=blue>Van</font><font color=white>Aan</font><font color=yellow>Trekken</font>

En hier is weer wat kleur in je leven :)
En daar heb je een mod die de font codes niet snapt ;).

Ik sluit deze voor LA, omdat dit niet iets is, waar wij met het forum iets aan kunnen doen. Mensen die erg snel aangesproken voelen hebben we altijd. Negeer het, sta erboven. Je lokt het uit met je nick.

Mensen die een ietsje verder of nuchterder nadenken vinden het wel prima. Zo ook de crew en het overgrote deel van users die normaal reageren
Op vrijdag 15 maart 2002 20:34 schreef tjetta het volgende:
Sjees, dat SU topic is wel ERG overdreven zeg. Zeker om te slijmen bij modjes van 'oh kijk, ik heb weer wat leuks'.
Ik kan je vertellen dat we daar niet echt gevoelig voor zijn en dat ik ook vind dat er soms wel erg snel naar SU gegrepen wordt om mods in te laten grijpen terwijl het niet nodig is. Maarja

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.