Toon posts:

Nieuw venster heeft er geen zin in

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze vraag al eens gesteld en kreeg toen alleen maar boze opmerkingen als 'Gebruik de zoekfunctie'. Dit heeft mij echter geen ene *$%(#)@# verder geholpen.

Mijn probleem is dat wanneer ik op een link klik die in een nieuw venster (of pop-up scherm) zou moeten openen er totaal niets gebeurt. Er wordt dus helemaal niets geopend, maar ik krijg ook verder geen foutmelding(en) of zoiets.

Iemand die dit probleem kent of weet wat ik er aan moet doen?

Bij voorbaat dank iig...

Verwijderd

popup-killer deactiveren? :?

Verwijderd

Topicstarter
Zou een goede oplossing zijn als ik die had maar dat is dus niet het geval.

Het is niet zomaar alleen voor pop-ups hoor... Het is bv. ook als ik op startpagina.nl op een link klik zodat deze normaal opent in een nieuw venster... bij mij gebeurt er dus niks. DAT is mijn probleem.

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:45
welke windows zit je ?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, vergeten te zeggen: Windows XP

• Galaxis
hmm ik zit hier in 2000 pro . Is ver hetzelfde als Win XP .
Als je nu eens effe je i-net browser opent en dan naar EXTRA gaat en dan de 1 na onderste optie [ webinstellingen herstellen ] staat dat er in windows XP :?

ohja welke versie van i-net Explorer gebruik je :?

• Galaxis
Als het er nu niet bij staat dan help ik je over een uurjte weer verder. Moet zo effe weg, als ik dan terug kom ga ik wel effe op een andere pc met win XP pro .Dan gaat al iets gemakkelijker.

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou ik meer dan fijn vinden ja... want het staat er bij mij dus niet bij. Ik heb IE 6.0 btw

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb trouwens Windows XP home edition, en verder werkt Internet Explorer naar behoren, behalve dit ene zeeeeeeer lastige probleempje. Echt niemand die een oplossing heeft???

Verwijderd

sorry schopje.

Die casema instaleert een oudere versie bij het instaleren van internet daar door gaat het fout geloof ik weet niemand het ?

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
misschien een internetoptie anders zetten ofzo,
raar probleem.

• Donald
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 30-05-2025
Een link in een nieuw venster openen kan grofweg op twee manieren volgens mij: een alternatief target opnemen in de HTML link, of door middel van een script (Javascript, VBScript) expliciet een nieuw venster openen.

Als die eerste methode niet werkt bij jou, is je IE ernstig naar de kloten. Die tweede kan zijn uitgezet in je IE security settings. Kijk eens in Tools -> Internet options... -> tabblad security -> Custom level... Ergens onderin staan de scripting opties.

Verwijderd

zet javascript weer aan. dan werken die vensters weer. De pop-ups ook helaas.

Verwijderd

hmm bij opent het scherm wel maar het blijft leeg. Javascript staat natuurlijk aan

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 21:38

Jazzper

BB4E^Guerilla

hmmm iets ander probleem hier. Ik kan alleen met CTRL-N een nieuw venster openen. Via javascript, open in new window of shift+link gebeurt er nada.. Alles al geprobeerd. Nog suggesties?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
McAfee geïnstalleerd?

Ander background proces?

Expanding the inexpandable

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11-2025

WOmBaT

Nyaaa!!!

[search=URLMon.dll] :) Daar staat het :) Je moet alle verkeerde verwijzingen naar urlmon.dll goedzetten naar de goede locatie en dan werkt het weer :)
Pagina: 1