Toon posts:

[Scanner] welke voor +/- Fl.100,- ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben van plan morgen een scanner aan te schaffen. Nu heb ik geen verstand van scanners. Dus ik heb de search eens gebruikt ;)
Je zoekactie naar 'scanner' leverde 607 resultaten op. Resultaten 51 - 100.
Ik heb het een en ander bekeken en ik geloof dat men vooral Canon goede scanners vindt maken voor het goedkope segment. Ik heb ook geen software voor scanners, dus het is ook handig als die erbij zit. Ik heb zo rond de 100,- te besteden..
Dank u zeer..

Verwijderd

heey,

ik had pas veel over scanners in C1T of PCM gelezen.
kijk anders eens op http://www.kieskeurig.nl

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik heb onlangs een Canon D646U gekocht voor 44 euro. Een leuke scanner voor dat geld. :D

Verwijderd

Topicstarter
ik heb eens op kieskeurig.nl gekeken.
Nu staat daar bijvoorbeeld een HP 2200C voor 79,-, resolutie 600*1200
En een CANON CANOSCAN N676U met 600*1200 voor 100,-

Is er hier een kieskeurige tweaker :+ die ervaring heeft met een of beide van de scanners, en kan die mij ook vertellen hoe het met de software van hp en canon zit ?

alvast ThX

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ook eens de reacties op kieskeurig.nl gelezen over de software.
Maar daar staat alleen maar dat de software goed is, zowel bij de HP als bij de canon.
Maar 'goed' ... Wat is goed??

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Die HP is nogal langzaam. Die Canon is zo'n mooi plat apparaat met goede scankwaliteit. Is een prima keus.

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:30

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Koop geen PRIMAX die lui van die helpdesk, drivers, kwaliteit; het is allemaal suf!

/dev/null

Verwijderd

mijn Umax 1600 van 180 piek (80 euros) met software ben ik zeer tevreden over. Het OCr pakket dat er bij zit doet het zlefs nog behoorlijk (finereader is uiteraard beter).

Verwijderd

Ik heb zelf een canon en ben tervreden over de scan software zeer uitgebreid

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 maart 2002 03:58 schreef yardcure het volgende:
Ik heb zelf een canon en ben tervreden over de scan software zeer uitgebreid
ok, dan wordt het dus een canon :9 een CANON CANOSCAN N676U denk ik
Thx allemaal

Verwijderd

Op zaterdag 16 maart 2002 07:25 schreef ByMeSDy het volgende:

[..]

ok, dan wordt het dus een canon :9 een CANON CANOSCAN N676U denk ik
Thx allemaal
Kun je de ervaringen die je nu hebt met deze scanner misschien effe neerzetten... ik twijfel namelijk tussen de D646U en de N670U... vandaar.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 13:27 schreef LOST het volgende:

[..]

Kun je de ervaringen die je nu hebt met deze scanner misschien effe neerzetten... ik twijfel namelijk tussen de D646U en de N670U... vandaar.
helaas, scanner was niet voor mij maar voor een oompje ;). Hij is zeer tevreden, maar hij heeft er verder ook weinig verstand van. Ik heb nog geen scans vergeleken met andere scanners. Volgens mijn oom is hij wel snel. Van hem hoor ik alleen maar positieve geluiden iig ;). Met die ander heb ik helemaal geen ervaring.

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 15:51
Op vrijdag 15 maart 2002 22:25 schreef I_Stealth_I het volgende:
Koop geen PRIMAX die lui van die helpdesk, drivers, kwaliteit; het is allemaal suf!
Had een x zo'n handscanner op de beurs gekocht van Primax. Was 15 peikies toen, restpartij. Zat alleen geen callibratievel bij (wist ik veel) Help[desk gebeld: Nee, die vellen hebben wij niet meer. Maar hij wist wel welke rgb-kleurnummers erbij stonden. Zelf op fotopapier drie balkjes gemaakt, geprint, worx like a charm.

Vond zelf de helpdesk niet slecht dus.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Pagina: 1