Toon posts:

Regiocodering in XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aan een ieder die me kan helpden,

Sinds gisteren een nieuwe DVDRom jetser gekocht MaxGear 16x
Is dat "fijne" ding met geen mogelijkheid in Windows Xp van regio 1 (VS) te voorzien.
Heeft er iemand al eens eerder met problemen m.b.t. regiocodering in XP te maken gehad??????????????

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-04 06:55
Nooit van die dvd speler gehoord google ook niet is dat wel het merk?

Verwijderd

Topicstarter
staat er met grote letters op kan in ieder geval geen andere gegevens vinden. Trouwens gekocht bij MP computers Dierenselaan.

Verwijderd

Op vrijdag 15 maart 2002 18:59 schreef brilaap het volgende:
Aan een ieder die me kan helpden,

Sinds gisteren een nieuwe DVDRom jetser gekocht MaxGear 16x
Is dat "fijne" ding met geen mogelijkheid in Windows Xp van regio 1 (VS) te voorzien.
Heeft er iemand al eens eerder met problemen m.b.t. regiocodering in XP te maken gehad??????????????
Heeft niets met XP te maken hoor, hier werkt alles naar behoren!
Wat bedoel je eigenlijk om precies te zijn, hardware matig of software :?
iig. voor je hardware, moet je dus een regiovrije firmware erin flashen en qua software gebruik dan DVDGenie!

Voor meer info. kijk eens in de search daar staat verders alles keurig uitgelegd in meerdere topics! succes

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:29

Yucko

One clown to rule them all !

Op vrijdag 15 maart 2002 19:13 schreef didaaf het volgende:

[..]

Wat bedoel je eigenlijk om precies te zijn, hardware matig of software :?
iig. voor je hardware, moet je dus een regiovrije firmware erin flashen en qua software gebruik dan DVDGenie!

[..]
Eeuh NEE !

Want voor zover ik weet hebben DVD spelers een tellertje in de firmware of weet ik waar, die bijhoudt hoevaak je van Regio veranderd. De 5e verandering is dan je definitieve regio, en deze is daarna niet meer te veranderen. Dit valt idd via software te omzeilen, maar een gehackte firmware (zonder tellertje) is natuurlijk beter ja.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Op vrijdag 15 maart 2002 19:19 schreef JaJoah het volgende:
Eeuh NEE !

Want voor zover ik weet hebben DVD spelers een tellertje in de firmware of weet ik waar, die bijhoudt hoevaak je van Regio veranderd. De 5e verandering is dan je definitieve regio, en deze is daarna niet meer te veranderen. Dit valt idd via software te omzeilen, maar een gehackte firmware (zonder tellertje) is natuurlijk beter ja.
Ueh ja dus wat nee :?

Als je éénmaal Je dvd spelerd hebt geflasht met een RPC1 firmware, kan je dvd rom "hardware matig" never en nooit meer "vast" komen te staan. Ja alleen software matig dan, maar daar heb je dvd genie dus voor!!
Pagina: 1