m35i dood!

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:07
Hallo peeps, ik heb vanmiddag een data kabel van een vriend mogen lenen voor mijn Siemens m35i(postbank) Ik wilde deze gaan unlocken en had daar een proggie voor gevonden. Dus ik nam een diepe zucht en probeerde het maar. Helaas wil mijn phone nu niet meer aan en er brand maar heel even een lampje. :'(
Ik kwam erachter dat ik een flashversie 18 had en die werd niet door dat proggie ondersteunt. Nu is ie dus dood en heb ik een biggy problem |:( Ik heb geen zin om naar een zaak te gaan ofzo maar misschien dat iemand me kan helpen plz!?!
Mail me aub: Fallout@cyberstalker.nl

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Dit hoort in Internet & Telefonie.

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:07
Ja ok sorry VRIEND! ik zal het nooit meer doen. verplaats me er maar heen en ga maar lekker op andermans fouten letten.

Kan er nou nog iemand helpen? :?

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Ruik ik een aangebrand luchtje? Maar goed, als je even in het juiste forum had gekeken, had je daar gezien dat men je niet eens MAG helpen met flashen. Op de software zit namelijk auteursrecht en dan mag het niet via GoT verspreid worden.

Verwijderd

Je hoeft niet zo tegen iemand te gaan lopen zeuren je had zelf ook beter uit je doppen kunnen kijken waar je je post neerzet.
Met Zo'n instelling kom je niet ver op GOT

en idd flashen etc mag hier niet

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik heb je oplossing. Zoek naar een GOEIE flasher, met software voor V18 of V20. Anders gaat je foon mol. Je kunt 'm nog WEL flashen! Ik zal even voor je graven, topic heb ik gebookmarked.

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Fallout, check je mail :)

• HunterPro
  • Niet online
Op vrijdag 15 maart 2002 19:09 schreef SilverBolt het volgende:
Je hoeft niet zo tegen iemand te gaan lopen zeuren je had zelf ook beter uit je doppen kunnen kijken waar je je post neerzet.
Met Zo'n instelling kom je niet ver op GOT

en idd flashen etc mag hier niet
rustig maar :)
ik heb ook eens een telefoon van een vriendin geflashed, en die ging ook over de zeik :+
hebbik tot 12 uur 's nachts zitten prutsen, tot ik de goeie software er in had... vonden haar ouders alleen niet zo leuk dat ik om half een een mobieltje kom afleveren :P

my point is: als je je mobieltje flasht en hij geeft alleen nog maar een beetje 'zielig' licht, word je erg snel frustri omdat je écht niet weet wat te doen! :+

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-08 17:43
Bovendien is je simlock erafhalen WEL legaal!!

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=16785

• HunterPro
  • Niet online
Fallout, als 't nu nóg niet lukt, kun je me mailen, ICQ'en, en voor msn dit adres gebruiken: xallitian@hotmail.com.
Daarmee kun je me overigens óók SMS'en :P

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Op vrijdag 15 maart 2002 19:19 schreef Procyon for life het volgende:
Bovendien is je simlock erafhalen WEL legaal!!
Maar flashen niet!
[topic=439298/1/50]

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 14:46
tja, dat krijg je ervan. eerst heeel zeker zijn dat die flash software werkt met jouw telefoon.
ik heb gewoon op postbank&m35&unlock gezocht toen vond ik het juiste proggie :)

Verwijderd

Mocht het je niet lukken mail je me maar, ik heb die van mezelf, en ook later die van mafiasven weer tot leven gewekt, is vrij easy

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 09:11

_WgV_

It's a magical world!

Simlocken is helemaal niet illegaal die telefoon is toch van jou? Daar mag je mee doen wat je wil.

#StopBurningStuff

• HunterPro
  • Niet online
Op vrijdag 15 maart 2002 19:57 schreef Cookiemonstar het volgende:
Simlocken is helemaal niet illegaal die telefoon is toch van jou? Daar mag je mee doen wat je wil.
maar niet met de software, die is auteursrechtelijk beschermd.

Met andere woorden:
je nieuwe Command & Conquer Renegade (legaal) mag je wél in tweeën breken (hij is van jou) maar níet kopieëren voor anderen; de inhoud heb jij namelijk geen rechten voor om te kopieëren.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

HA->IT

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op vrijdag 15 maart 2002 19:59 schreef |HunterPro| het volgende:

[..]

maar niet met de software, die is auteursrechtelijk beschermd.

Met andere woorden:
je nieuwe Command & Conquer Renegade (legaal) mag je wél in tweeën breken (hij is van jou) maar níet kopieëren voor anderen; de inhoud heb jij namelijk geen rechten voor om te kopieëren.
en dat vind ik dus zo dubbel aan die hele policy op GoT: want zoals ik het begrijp mag je best voor jezelf de software flashen, dat ding is van jou. T wordt wat anders als je het voor anderen gaat doen, maar goed. Mijn GSM's zijn allemaal simlockvrij, dus ik maak me er verder niet druk om :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

Op vrijdag 15 maart 2002 19:57 schreef Cookiemonstar het volgende:
Nope, pas een gerechterlijke uitspraak over gedaan, en iemand voor veroordeeld. Een telefoon voortijdig simlock vrij maken is dus gewoon strafbaar.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op vrijdag 15 maart 2002 22:34 schreef MrE het volgende:

[..]

Nope, pas een gerechterlijke uitspraak over gedaan, en iemand voor veroordeeld. Een telefoon voortijdig simlock vrij maken is dus gewoon strafbaar.
lees dat sticky topic ff, wil je :z

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

Op vrijdag 15 maart 2002 22:38 schreef kamstra het volgende:

[..]

lees dat sticky topic ff, wil je :z
:) werd in het (recente) krantenartikel niet gezegd HOE het was gedaan, alleen dat een rechter had geoordeeld dat het verboden was.

Ik zal eens kijken of ik het artikel digitaal kan vinden.

edit:

woensdag 13 maart 2002
Kraken van simlock in gsm-telefoon is strafbaar

MAASTRICHT - De rechtbank in Maastricht heeft gisteren bepaald dat het kraken van simlocks in mobiele telefoons strafbaar is. S.K uit Voerendaal is veroordeeld tot een boete van €5000. Hij heeft volgens de rechter inbreuk gemaakt op auteursrechten van softwareleveranciers.

Dit is de uitkomst van een proefproces. Het openbaar ministerie heeft ongeveer drie jaar nagedacht voordat het met het proces begon. In juli vorig jaar werd het al eens opgeschort omdat de rechtbank extra onderzoek gelastte.

Het draait allemaal om goedkope mobiele telefoontjes. In de felle concurrentieslag tussen de diverse telecomaanbieders werden klanten gelokt met zeer goedkope pre-paid mobieltjes. Op de toestellen was echter een elektronisch slot (simlock) aangebracht zodat alleen maar gebeld kon worden met een kaart van de aanbieder.

Zo probeerden telecomaanbieders de beller aan zich te binden en wilde men voorkomen dat consumenten de zwaar gesponsorde toestellen gebruikten voor een abonnement bij een ander bedrijf. Telecombedrijven verkochten telefoontoestellen voor ver onder de kostprijs. Pas recentelijk zijn de aanbieders van mobiele telefonie begonnen die subsidies te stoppen.

(ANP)

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Verwijderd

Tja unlocken doormiddel van een flashtool mag dus echt niet. Zie ook het sticky topic van johnny. :)
Dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.