Toon posts:

386 overclocken

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik ben nieuw met overclocken dus niet gelijk allemaal van die grapjes uithalen ofzo. Hoe clock je een 386 over?
4mb ram :Z. 20mhz processor :Z :Z :Z. Bijna alle onderdelen van een andere computers gesloopt: siemens, motorola en NCR ofzo.
Kben ook bezig met casemod van die 386 kheb helaas alleen geen webcam :'(. Dus als iemand nog goeie ideën heeft kom maar!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
dat wordt solderen :)
Je moet dan kristallen op je mobo vervangen door kristallen met een hogere frequentie.

• Ozzi
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 16:57

Ozzi

??

warom zou je nog een 386 overclocken, tegenwoordig kan je toch ook alles in de bios instellen

geen

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-02 00:34

maontje

better off Playing

Op vrijdag 15 maart 2002 17:54 schreef SH007 het volgende:
dat wordt solderen :)
Je moet dan kristallen op je mobo vervangen door kristallen met een hogere frequentie.
En dan maar hopen dat je proc. het aankan hihi
heb zo eens een 386dx verknalt wou hem op 50mhz klokken maar duurde maar eventjes en was toen helemaal R.I.P
:+

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Verwijderd

Ja een 386 overclocken heeft niet zoveel zin, Mijn oudste pc een oude 486 loopt op 160 MHZ, als je nog een 486 bord met procwil hebben! heb er nog wel 1tje liggen, deze kan je met jumpers wel overclocken!

Verwijderd

Topicstarter
oja er zit zelfs een fannetje( :? ) in maar waar dat voor nodig is? Voor als je kwaad achter de computer zit omdat hij niet goed opstart :(. Maar echt geen goeie ideen?
Ja uit het raam gooien, haha, maar daar wordt je ook niet wijzer van.

Verwijderd

Topicstarter
nou ik ben eigenlijk meer op zoek naar harde schijven en een co-processor want die is namelijk weg/ziek.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:00
Gebruik ff de search, staat wel hoe en wat.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.