ik ben het ding waar de duvel bang voor is
Verwijderd
Kijk op de website van de fabrikant zou ik zeggen. Daar kun je heus wel tech. specs vinden, van bijvoorbeeld de afmetingen.
Denk je dat er users zijn die dat uit hun hoofd weten? Of wil je dat zij voor je gaan zoeken op die website?
..
Denk je dat er users zijn die dat uit hun hoofd weten? Of wil je dat zij voor je gaan zoeken op die website?
..
blaat blaat blaat, houdt je muil als je nix zinnigs te zeggen hebt!Op vrijdag 15 maart 2002 18:39 schreef CiPHER het volgende:
Kijk op de website van de fabrikant zou ik zeggen. Daar kun je heus wel tech. specs vinden, van bijvoorbeeld de afmetingen.
..
Ik heb daar gekeken en daar staat dat dit scherm 175 dik is. Het lijkt mij sterk dat alleen het paneel 175 dik. Ik vraag dus aan iemand die dit scherm in gebruik heeft of hij mij wil helpen en wat meer details kan geven dan wat samsung op hun site heeft staan.
ik ben het ding waar de duvel bang voor is
Verwijderd
Taalgebruik niet zo oké maarja.
Zag laatst de 151b (151 met speakers) hangen op een stand van Norrod hier op een beurs. Lijkt me sterk dat dat niet zou kunnen met de 151s. Qua diepte is me niks opgevallen.
Zag laatst de 151b (151 met speakers) hangen op een stand van Norrod hier op een beurs. Lijkt me sterk dat dat niet zou kunnen met de 151s. Qua diepte is me niks opgevallen.
Ik neem aan dat je alleen de LCD gebruikt en niet de hele behuizing..
Hier zijn de specs van de LCD zelf: http://members.home.nl/rick2002/tm150xg_26l06.pdf
Hier zijn de specs van de LCD zelf: http://members.home.nl/rick2002/tm150xg_26l06.pdf
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Verwijderd
Inderdaad en je hoeft daar echt niet zo'n grote mond voor te geven, je hebt zelf nog niets uitgezocht volgens mij.Op vrijdag 15 maart 2002 18:39 schreef CiPHER het volgende:
..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()