Toon posts:

Welke Brander raden jullie me aan?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
:) Hello people:)

Ben op zoek naar een brander maaarrrr welke raden jullie mij aan als echte tweaker? Ik heb gehoord dat de Lite-on wel een aardige is 24/10/40 whattabout andere merken (mitsumi, LGE ect? en wel graag de burner proof writers want ikke niet willen dat het fout gaat. Heb daar al meer ervaring in en dan kan ik als nog een nieuwe cd van weet ik veel wie kopen bij free record noem maar wa :)

Kunnen jullie mij tips geven...

ik dank jullie vriendelijk alvast!!*D

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Als je niet zo veel geld hebt: Liteon 24x, heb je meer geld, koop dan een Plextor 24x. Het snelheidsverschil tussen een 24x en 32x brander is zo klein, dat ik geen 32x brander zou kopen.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 09:13
Ik heb eigenlijk maar 1 tip:

van dit soort topics wordt je hier niet veel wijzer.. Iedereen heeft verschillende meningen..
Ik zou gewoon eens op de frontpage kijken naar wat reviews: http://www.tweakers.net/search.dsp?Query=brander&DB=news

En verder kun je de search nog even gebruiken om specifieke problemen met die branders te vinden..

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Aopen? Ik heb ook een Aopen maar dan een 12x. Bevalt me prima, en ik heb btw gehoord dat die 24 ook heel goed zijn.

Verwijderd

Ik heb de lite-on 24 werkt perfect, lite-on rulez!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Move -> OIC?

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:17

Phydomir

Dennis

Ik heb hier een Phillips 1610 (16x branden)... werkt ook perfect.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

gewoon een lite-on ik ken niemand met slecht ervaringen en hij is zeker niet duur.

• Matthijz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-08-2021

Matthijz

Is icoon even kwijt :P

Ik heb een 16 speed lite on en hij bevalt mij perfect.

"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-07 17:04
Op vrijdag 15 maart 2002 17:46 schreef Twynn het volgende:
Ik heb eigenlijk maar 1 tip:

van dit soort topics wordt je hier niet veel wijzer.. Iedereen heeft verschillende meningen..
Ik zou gewoon eens op de frontpage kijken naar wat reviews: http://www.tweakers.net/search.dsp?Query=brander&DB=news

En verder kun je de search nog even gebruiken om specifieke problemen met die branders te vinden..
En weet ja wat dan het mooiste is?

Dat je inderdaad allemaal van die topics tegenkomt met verschil van meningen ;)

Lite-on 16x10x40 brand hier perfect, weinig cd's mislukt, burnproof, lekker snel.

• GreenGras
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-08-2022

GreenGras

Audiofiel

Ik weet het, hij is iets duurder maar ik blijf zweren bij Plextor burners!

I had to Google JFGI, the irony was overwhelming...

Verwijderd

ey,
ik heb hier een hp re-writer ,2,5 half jaar oud, nog steeds goed hoor (4x) :Z

ze hebben er nu 1 in de aanbieding:

hp geval ,8x, 150 gld....

Verwijderd

als je ff de search had gebruikt, dan had je geweten dat de tweakers hiero in het algemeen meest tevreden zijn over plextor en lite-on, dan moet je gewoon zelf maar weten welke je koopt en welk model, maw hoeveel geld je hebt

Verwijderd

[topic=440476/1/50] en waarom mag je zelf bedenken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.