Toon posts:

Welk mobo??????

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij het samen stellen van een systeem de keuze uit 2 moederborden.
1 Gigabyte ga7vrxp
2 Asus A7V333 RAID
Beide hebben ze een 333 bus, maar wat mij nu door een leverancier verteld wordt is dat asus moederborden problemen hebben met de raid controller onder win XP.
Heeft iemand hier wel eens wat over gehoord? of weet iemand of dit ook voor dit Asus mobo geldt?
Mijn persoonl;ijke voorkeur gaat uit naar Asus, ze zijn wel iets duurder maar kwalitatief erg goed.
Alvast bedankt voor het mee denken
R.Mathies

• Sjoak
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:22
ik had de asus geneemt :P

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Asus :9

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
misschien vind je hier nog iets interessants: [topic=378757]

Verwijderd

ASUS die ga ik morguh ook kopuh :9~ maarre lees wel ff de FAQ door want ze willen niet dat je je naam onder je post zet :Y)

Verwijderd

Als ik moest kiezen koos ik toch de Asus...

Maar Epox ruleert toch :) :) :)

Verwijderd

Topicstarter
Mijn voorkeur gaat ook uit naar ASUS, maar hoe zit het met de raid controler????

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
ABIT KR7A ...

schijnt de MASTER/KING te zijn ... is alleen wel KT266

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Gigabyte ,naar mening veel stabieler en ik heb het liefst een superstabiele pc die 8000 3dmarks scoort dan een onstabiele die er 10000 scoort.

edit:

Is het nou instabiele of onstabiele :? :P

Verwijderd

Topicstarter
Voor de stabiliteit ben ik niet zo bang, ik draai al jaren op asus mobo`s nu op een K7M zeer stabiel, ik ben alleen zo benieuwd hoe dat zit met die raid controler onder win XP

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
ASUS, duh :P

@5U5 R0xx0Rz :9~

Verwijderd

Asus heeft betere service

Verwijderd

Op vrijdag 15 maart 2002 17:48 schreef Bartjuh het volgende:
Gigabyte ,naar mening veel stabieler en ik heb het liefst een superstabiele pc die 8000 3dmarks scoort dan een onstabiele die er 10000 scoort.

edit:

Is het nou instabiele of onstabiele :? :P
Het is "instabiele".

Gigabyte en Asus zijn twee goede merken. Maar de meeste moederborden met VIA KT266A chipset zijn wel in orde.

Welk mobo je nu moet nemen ligt aan persoonlijke smaak, beide mobo's zijn stabiel en snel. Ga dan voor de goedkoopste of andere features.

Als de onboard RAID controller van het Asus mobo problemen zou hebben met Windows XP, lijkt het me logischer dat alle mobo's met een (onboard) Promise Fasttrak Lite controller deze problemen hebben. Hoe goed acht je de expertise van die medewerker? Veel medewerkers lullen maar wat om je het mobo met de hoogste marge te kunnen verkopen.

Succes :)

• The_Woesh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:47
Tjonge jonge wat een laag nieveau hier,
Mathies vraag naar hoe het zit met die raid onder XP, en ik zie alleen maar een hoop ge :9~.

Ben dus ook nieuwsgierig over die raid want wil het mobo binnenkort ook aanschaffen, maar met een raid bug onder XP hoef ik hem niet meer.

Iedereen heeft zo zijn menning over bepaalde merken, maar ik vind het zonder uitleg zeggen dat die Asus beter is maar lam, en het is ook niet de bedoeling van dit forum. Lees de FAQ er maar op na.

edit:

Thx Cipher aan jou heb ik wat.

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 21:52

maontje

better off Playing

Asus is prima
gigabyte ook

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Verwijderd

[topic=378757]