Wanneer Xbox prijsdaling?

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
hey, dat vroeg ik me dus ff af, ik hoorde namelijk dat microsoft dat vrij snel van plan was om te kunnen concurreren met de andere consoles, dat ze nu de prijs even hoog hielden omdat de hardcore gamers hem toch wel kochten, naja ik heb op het moment geen geld dus ik kan hem gewoon niet kopen, hardcore gamer of niet...
Maar heeft iemand enig idee hoe lang die prijsdaling nog op zich laat wachten, ik zit namelijk te trappelen om dat ding te kopen.

Verwijderd

nu al ???
>:)

Verwijderd

4/5 maanden?

Verwijderd

Rij naar Duitsland, daar verkopen ze de Xbox voor 399 euro. Ze willen door hun voorraad heen..
Huge retailers are already trying to get rid of their xbox stock by dropping the price. And small retailers have already stopped selling the Xbox!

It appears that things are not going very well with the Xbox. Official reports have come in that huge retailers are already dropping the Xbox price because the console does not sell. MediaMarkt is one of the huge retailers dropping their price. They dropped their xbox price from 479 euro to 399 euro. Is is being said that because of the lack in pre-orders they are trying to clear their stock.

The most interesting thing is, that small retailers have already announced to completly stop selling the xbox.

Verwijderd

ja hoor, fucking bullshit. zeker op een ps2 site ofzo?

Verwijderd

Op vrijdag 15 maart 2002 17:20 schreef ds het volgende:
Rij naar Duitsland, daar verkopen ze de Xbox voor 399 euro. Ze willen door hun voorraad heen..
[..]
Waar is de dichtstbijzijnde mediamarkt vanuit Zwolle?

Verwijderd

Op vrijdag 15 maart 2002 17:21 schreef ugamer het volgende:
ja hoor, fucking bullshit. zeker op een ps2 site ofzo?
ja hoor... |:(

www.mediamarkt.de

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Gelijk al naar 399!? Yup, klopt nog ook...

Hmmmm, ziet er naar uit dat de kleine winkelier in Duitsland direct al genaaid is. Meestal bestaan er afspraken om niet direct in de prijs te zakken zodat er wat marge voor de retailers overblijft. Durf te wedden dat de inkoopprijs toch wat hoger lag dan bij de grote jongens als Mediamarkt.

Pech voor de middenstander. Maar het is wel leuk voor de consument, zalig pasen!

P.S
" Dicke-Eier-Polka "
Wat een melige reclame hebben ze daar in Duitsland! :)

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ach ja, aanbiedingen zul je altijd wel hebben. Ik denk dat de gemidelde prijs na een half jaartje daald, langzamerhand. :)

🌞🍃

Verwijderd

MediaMarkt in Rotterdam is 50 euro goedkoper

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op vrijdag 15 maart 2002 17:20 schreef ds het volgende:
[..]
Wat een fabeltjes, de x-box is 1 dag uit en er wordt al gesuggereerd dat de retailers het niet zien zitten, denk toch na joh |:(

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:09
Op vrijdag 15 maart 2002 18:05 schreef raptorix het volgende:

[..]

Wat een fabeltjes, de x-box is 1 dag uit en er wordt al gesuggereerd dat de retailers het niet zien zitten, denk toch na joh |:(
Niet gehinderd door enige verdere informatie is het eerste wat in me opkomt het volgende :

- retailers hebben de xbox in _GROTE_ getalen ingeslagen in de hoop dat de pre-orders overweldigend zou zijn
- MS gaat binnenkort de prijs drastisch verlagen
- Aangezien de pre-orders blijkbaar zeer tegenvielen wil men zo snel mogelijk van de (hoog geprijsde) xboxjes af door de prijs nu al behoorlijk te verlagen, maar nog niet zo laag als de prijs die MS er 'binnenkort' voor gaat vragen.

Ik kan er zo 100% naastzitten, t blijft speculeren natuurlijk.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
hmm de laatste reactie is erg bemoedigend, dit zou betekenen dat de prijs van de xbox nog onder de 399 euro zou komen, bij de eerste prijsdaling, zou zeker heel netjes zijn! Nu maar hopen dat de verkoop van de xbox zo tegenvalt dat ze het binnen een paar weken doen :D

Verwijderd

Op vrijdag 15 maart 2002 18:05 schreef raptorix het volgende:

[..]

Lezen is moeilijk he?

because of the lack in pre-orders

|:(

Geef anders dan jouw verklaring waarom Mediamarkt de Xbox in prijs heeft verlaagd!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

lol dat ding is 1 dag uit in NL |:(

iStockphoto

Verwijderd

right :P
vraag het aan Bill Gates zou ik zeggen >:)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.