Tja is misschien een gekke vraag .. maar instaleren van software en zo is niet echt meer lastig maar hoe verwijder je software onder linux... gewoon de files deleten?
rpm -e??
gnorpm??
Hoe heb je ze geinstalleerd?
gnorpm??
Hoe heb je ze geinstalleerd?
But I thought YOU did the backups...
zeg maar ... unzippen en dan in console de naam intypen en dan gaat het lopen ...
Zal wel een naam hebben maar zo handig ben i
k er ook nog niet mee
Verwijderd
als je gewoon hebt ge-extract uit tarballs en ze daarna gewoon werken die proggies, is het gewoon een kwestie van die files weggooien. Heb je t geinstalleerd met rpm, dan kun je dat met welke frontend voor rpm dan ook heeeeeeel simpel weer weghalen.
en anders:
[topic=386819/1/25]
[topic=166799/1/25]
[topic=386819/1/25]
[topic=166799/1/25]
cheers ... had wel gezocht ... maar een beetje verkeede criteria gebruikt geloof ik ....
Dat gedram met die search hier altijd...
Gooi het forum dan dicht en laat alleen de search open staan als je het te veel moeite vindt om iemands vraag te beantwoorden. Op een helpdesk krijg je ook 100 keer dezelfde vraag maar dan zeg je toch ook niet:"vraag maar aan je collega, die heeft het ook gehad". BAH
Gooi het forum dan dicht en laat alleen de search open staan als je het te veel moeite vindt om iemands vraag te beantwoorden. Op een helpdesk krijg je ook 100 keer dezelfde vraag maar dan zeg je toch ook niet:"vraag maar aan je collega, die heeft het ook gehad". BAH
Verwijderd
hmm, goed gebracht, I agreeOp vrijdag 15 maart 2002 17:55 schreef ViNyL het volgende:
edit:
maar is hier eik niet aan de orde, lees posts hieronder
Slaat dit op mij? Ik heb de topic starter nl geprobeerd te helpen. Maar was eigenlijk wel benieuwd wattie in godsnaam bedoelde.. Ik vond meer info via de search (met de gedachte dat ik het eens eerder had gelezen) en hij was er blij mee!Op vrijdag 15 maart 2002 17:55 schreef ViNyL het volgende:
Ik geef je wel gelijk dat in andere gevallen er wel te snel naar de search gegooit wordt, soms onterecht, meestal terecht! Maar goed, hier is vast al een topic over te vinden
ik heb het ook niet opgevat als een UTFS maar gewoon van;
he hier heb je misschien wat aan
he hier heb je misschien wat aan
Ik hoef toch hopelijk niet uit te leggen dat die search er niet voor jan bal is?
Als het je niet bevalt... ga dan ergens naartoe waar het beter is.
Voor de topicstarter: tja, dat was ook de bedoeling, neem ik aan
Dus deze gaat dicht.
Als het je niet bevalt... ga dan ergens naartoe waar het beter is.
Voor de topicstarter: tja, dat was ook de bedoeling, neem ik aan
Dus deze gaat dicht.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()