Verwijderd
Zoek maar een uit.Maar je mag ons ook joinen
ook al is dat niet zo en WIL je eigenlijk wel een Duron dan willen we je natuurlijk ook heel graag. we hebben een perproxy plus alle stats die je maar wil...
keuze lijkt me duidelijk!
We bestaan pas sinds kort, en zijn nu ook pas met zn 2-en, maar hebben al een hoop rekenkracht samen, jouw PIII zal zeker goed meedraaien.
Ik wil nu niet overdreven promoten, maar andere teams en met name de grote hebben nog weleens de neiging na een recrutering nix meer te overleggen, behalve dan de grote leiders die het opgezet hebben.
Nu zeg ik niet dat burningcows dat doet, natuurlijk niet. Maar we zouden gem. de man zon 1000 Mhz hebben draaien, en das best netjes.
Ik zou zeggen, maak je keus.
ik heb geen ICQ wel MSN (smazy_remco@hotmail.com, als je die wilt gebruiken).
En ik heb nog een nacht om na te denken, kan ik nog ff verder kijken wie ik kies.
Ok:)
Clan of Nine is ook een leuk snel groeiend subteam, en iedereen kent elkaar en praat regelmatig met elkaar via irc. Erg gezellig team:) Voor als je nog geen keuze gemaakt had.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
trouwens hij heeft volledig gelijk, leuk team, kom maar eens langs op irc.sorcery.net in #clan-of-nine altijd gezellig
Alleen gezellige leden toegestaan
Wat is er nu leuker dan die sub-team oorlog die op het moment heerst
Ik produceer 1800-2200 wu per dag, kom je niet eens mee in de top 100 van DPC (is ook
One of the animals has left its cage today.
Geen team ???
Wat is er nu leuker dan die sub-team oorlog die op het moment heerst :)[/quote]Je eigen history behouden
Verwijderd
Smazy hier is een lijstje van de subteam zoek er een uit!!
http://www.dutchpowercows.org/subteam.dsp
Ennu ff een poosje rond kijken is ook niet verkeerd!!
Lekker ff voor je zelf sparen;)
En een pII of pIII maakt niet uit ze zijn even snel,alleen de mhz maken het verschil;)
hier nog ff een linkie kun je de mhz
inkloppen!!
http://teamanandtech.dhs.org/speed.asp
Maare we willen je wel ;);)[GRAAG]
Maar wie niet,dus kies maar!!
Muo0o0o0 zeggen we allemaal;)
Dus kijk ook eens rond op onze webpage
Verwijderd
Exploder
als je hetvolgende nou ff in je profile inklopt of copie/past kunnen we met een klik naar jullie url;)
http://exploder.keyserver.org
Tis maar een hint?
EN WARSCHIJNLIJK MAKELIJKE VOOR DE NIEWBIE'S
Goede verandering !;)
And I love all the Cows
MUOO0O00O ZEGT KOETJE;););)
Je eigen history behouden[/quote]
Daar gebruik ik men logfiles en een excel-sheetje voor
Maar inderdaad, begin eerst zelf, kan je later altijd nog een team joinen.
One of the animals has left its cage today.
Oh je wilt weten hoeveel dagen ik al meedoe?
ongeveer 500 dagen
Oh je wilt ook weten hoe het (dus niet) opschoot?
Ik heb in totaal zelf ongeveer 60k gespaard
Verwijderd
ik heb ongeveer 70k gespaard sonds toen.
omdat Loonez een goeie vriend van me is ben ik hem gejoinbed met de clan of nine en moet zeggen dat het leuk is om onedrling te battlesn en het is erg gezellig in onze chatbox
DE KEUZE IS DUIDELIJK JOIN TEAM CLAN-OF-NINE
Verwijderd
als je een beetje gamer bent (en dat zal wel) en voornamelijk een gamer van de (zeer goede) blizzard games, dan hoor je gewoon thuis in het DeathStrike.nl team... Wij zitten vol met mensen die (volgens jou)"maar" een p2 hebben... alle beetjes helpen!
dus als je beetje gamer bent, vul je gewoon
rc5@deathstrike.nl
in als je user id
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
:):)
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Clan_of_9 is idd een beetje een gestoord team, maar wel leuk
Ik zou zeggen, kijk nog een paar dagen rond op GOT, /join #dpc op irc.sorcery.net en kijk dán welk team je leuk vindt. Op de keyserver staan nog meer teams.
Zoek er 1 uit, & happy crackin'
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Ik doe sinds 9 maanden mee met het rc5 project. Eerst voor een ander en sinds 47 dagen voor mezelf.
Ik heb momenteel 18.000 blokjes bij distributed staan en er ook nog eens 18.000 in de out buffer.
Nu denk ik erover een sub team te joinen
Ik zoek een (kleiner) subteam waar ik met mijn 700/800 blokjes per dag niet alsnog op de 199ste plaats kom te staan (dan kan ik net zo goed zelf blijven doorgaan)
Vraagje, kan ik de blokjes die ik nu al heb gedaan onder dpc binnen dpc gewoon meenemen naar een dpc subteam?
Koen
Akita
Cyber Cows Unlimited natuurlijk!
De mooiste web-site, de vriendelijkste leden, de gezelligste (typo) koeien!
Stuur maar ff een mailtje of contact me via ICQ en je hoort er alles over
Verwijderd
Blimmel Dsmarty en ik hebben het team opgericht het is altijd nog groeiend we zijn nu denk met zoeen 8 a 10 man dus mail me of icq mij dan praten we verder
Succes met het uitzoeken van een team
Join Team Duron!
en dan mag je NU WEL mn icoon gebruiken, plus dat we echt wel in de top 50-100 komen per dag.
ojah, JIJ hoeft geen duron te hebben natuurlijk.. het is maar een naam natuurlijk.
Verwijderd
check ons op Dnet..rc5@dutchbat.com
of op de proxy van ENERGY.
energy.keyserver.org.:)
Nu even het tweede gedeelte van mijn vraag. Komen reeds gespaarde blokjes ook terecht bij mn nieuwe team?
Akita
Er loopt dan wel een gekke Zweed bij ons rond en een vreemde meid uit zuid afrika, maar volgens mij is de rest van ons niet gek, beetje mesjokke misschien, maar niet gek
trouwens ja wij beetje trekkie fan
Voorwaarde tot joinen: wees gezellig (en gek)