Moederbord keuze

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:43
Hallo
Ik ben van plan een ander moederbord aan te schaffen en ben al in het bezit van een Atlon Xp 1700+ cpu een asus 7700 64Mb Deluxe videokaart en +650Mb DDR geheugen .. wat raden jullie mij aan voor moederbord ( ik speel veel games )

Alvast bedankt

• AMYC
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

AMYC

46851

Wat is je buget ?

Verwijderd

epox 8kha+ ?
en dat soltek ding scheen ook goed te wezen

• Henkpaulus
Dat maakt eigenlijk niet zoveel uit .. ik heb liever dat het soepel loopt ( en snel :-)
Maar ik heb altijd geklooi met games dus zoek vooral een mobo dat ook goed is voor games

• Henkpaulus
Is er niet een site ofzo waar ze alle moederborden van dit momnet met elkaar vergelijken ?

• BSeB
  • Laatst online: 22-09-2025
Koop mijn moederbord maar. Want ik wil een RAID moederbordje.

ASUS is een zeer stabiel en betrouwbaar bord dat de 266 chipset van NVidea bevat en dus een van de betere borden is voor de normale gebruiker, hier vallen ook de gamers onder.

Dus wil je stabiliteit neem dan ASUS, zonder meer

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Epox 8KHA+ , cker weten :)
Echt super stabiel bord voor een lage prijs :P

Afbeeldingslocatie: http://www.epox.nl/images/motherboard/ep-8kha+.jpg

• BSeB
  • Laatst online: 22-09-2025
HALLLLLLLOOOOOO

Zijn jullie doof?!!?

HGij vraagt om een mobo dat goed is voor games, niet om te clocken?!?!

Epox en ABIT zijn beide merken voor de clockers, maar totaal niet zo gebruiksvriendelijk. Veelste veel mogelijkheden die hij niet gebruikt.

Neem gewoon een zinvol moederbord waar hij iets aan heeft.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Er zijn veel goede socket A mobo's. Populair zijn Abit, MSI, Asus en in mindere mate GigaByte, AOpen, Soyo. Daarnaast heb je nog merken als Biostar, Soltek en Chaintech. Met al deze bordjes kun je een zeer stabiel systeem bouwen, waar ook nog het nodige aan te overklokken is. Er bestaan nauwelijks nog slechte bordjes, maar ook hier geldt: koop wel een bekend merk: goedkoop is nog altijd duurkoop!

Een absolute topper is ook de Epox 8HKA+ (veel value for money). Erg populair op dit forum en komt ook zeer goed uit diverse tests. Een goed budget board is een ECS K7s5A. Voordeel hiervan is dat er zowel SDRAM als DDR geheugen op past. Tevens bevat dit board veel onboard features.

Lees es wat reviews op www.tweakers.net
Verder heb ik nog een hele goed tip voor je :+
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/havana/pmg.gif

Gebruik de search, en er gaat een wereld voor je open. De FAQ over moederborden kan je ook een boel vertellen over waar je op moet letten als je een nieuw moederbord zoekt.

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.