Gta 2 wil niet over lan...

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhistlerNL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 23:51
Wilde ff met broertje gta 2 spelen, alleen dat werkt dus niet . Ik draai XP en hij 98se. Beiden gepatched.

Zodra ik host en we starten, dan is ie bij mij bijna meteen klaar met laden en zit ik in het spel, kan alleen niet bewegen, omdat broertje er nog niet is. Bij broertje nadat ik start geef krijgt ie ineens zwart beeld en hangt zijn pc.

Als hij host hebben we hetzelfde, ipx of tcp/ip maakt ook niet uit.

Iemand ideetje? (ik reageer hierna pas weer om 7 uur (geen daluren en 56k modem hiero :/). of ik reageer helemaal niet meer omdat topic om de een of andere reden dicht gaat.)
Ff snel searchen leverde trouwens niets op, iig niet iemand met dit probleem. Kan vanavond wel ff wat uitgebreider zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA 2 Multiplayer werkt gewoon voor geen meter en hier zijn al 1000000 topics over geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhistlerNL
is die search hier dan nog steeds gaar?

Je zoekactie naar 'gta multiplayer' leverde geen resultaten op. Resultaten 1 - geen.

Je zoekactie naar 'gta netwerk' leverde 3 resultaten op. Resultaten 1 - 3.

Je zoekactie naar 'gta lan' leverde geen resultaten op. Resultaten 1 - geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:53
Ff zoeken op onderwerp en inhoud ipv alleen op onderwerp ;)

En de search is idd nogal klote.

Edit:

Je zoekactie naar 'gta lan' leverde 70 resultaten op. Resultaten 1 - 50.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhistlerNL
Op vrijdag 15 maart 2002 16:48 schreef The Will het volgende:
Ff zoeken op onderwerp en inhoud ipv alleen op onderwerp ;)

En de search is idd nogal klote.

Edit:

Je zoekactie naar 'gta lan' leverde 70 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
Je zoekactie naar 'gta' leverde 325 resultaten op. Resultaten 1 - 50.

hmm in je quote zie ik pas dat je al geedit hebt :).
maar aangezien mijn mammie dit niet leuk vind (kost veel centjes) lees ik dat vanavond allemaal wel door :)

zucht, ik zoek net dus ook ff op gta 2 lan, ook 70 resultaten, kijk dan zelfs eens, geeneen topic zo ongeveer waar het over problemen gaan. iig niet aan de titel te zien. maarjah, ik ga dus vanavond wel ff al dat geblaat doorlezen, zeg zelfs een counter strike condition zero topic ? vast wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-09 11:29
Nou ik speel de laatste tijd GTA2 over het netwerk op school en hij loopt prima. af en toe beetje schokkerig maar voor de rest geen probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:13
Op vrijdag 15 maart 2002 17:07 schreef mrVB het volgende:
Nou ik speel de laatste tijd GTA2 over het netwerk op school en hij loopt prima. af en toe beetje schokkerig maar voor de rest geen probleem!
haha en terecht, zeker informatica student hehe wij doen ook aardig wat games op school q3 ut mohaa demo, noem maar op, je moet wat doen.

maar als mijn broertje en ik gta2 doen loopt et altijd perfect hoor :P nog nooit problemen gehad. misschien moet je eens in je netwerk instellingen kijken, misschien dat het helpt als je een ipadres instelt ipv auto, of andersom auto ip ipv een ipadres kan misschien helpen >:)
Pagina: 1