Ervaring met RepliStor / Octopus ?

Pagina: 1
Acties:

• jaspernl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11-2025

jaspernl

de tijd vliegt

Topicstarter
Ik ben voor een klant op zoek naar een goede file replicator tool (over WAN, icm W2k). Nu is mijn oog gevallen op RepliStor van Legato.
Dit is de opvolger van Octopus.
Heeft iemand al ervaringen met dit pakket?
Of andere goede ideeen?
Ik ben heeeel benieuwd...

De wens is, dat servers op een andere lokatie de produktieservers kunnen overnemen.

Wat er ook fout gaat, er is altijd wel iemand die dit altijd al heeft geweten...

Verwijderd

Als zijnde Disaster Recovery ??

Octopus is een goede en krachtige tool daarvoor.
De nieuwere variant/versie ken ik nog niet !

• jaspernl

jaspernl

de tijd vliegt

Topicstarter
Op vrijdag 15 maart 2002 16:23 schreef Frankdatank het volgende:
Als zijnde Disaster Recovery ??

Octopus is een goede en krachtige tool daarvoor.
De nieuwere variant/versie ken ik nog niet !
Ervaring mee? Heb je ook ervaring met andere pakketten (bv Double-take, VolumeReplicator, Co-standby Server, Galaxy etc etc)?
zo ja, kun je aangeven wat de pluspunten/minpunten zijn van RepliStor t.o.v. deze producten?
Je zou me er een groot plezier mee doen. Ik ben nu nl documentatie aan het doorwerken enzo, maar da's allemaal commercieel spul. En dus kan elke tool alles... |:(
Van Double-take heb ik inmiddels begrepen, dat het upgrade-proces errug omslagtig is. Elke 30-60 dagen komt er een fix uit. Dan moet je de oude versie de-installen, en de nieuwe installen. En opnieuw configgen!!! |:( |:(
Da's nix...

Wat er ook fout gaat, er is altijd wel iemand die dit altijd al heeft geweten...

Verwijderd

Als je ff geduld hebt tot woensdag , dan ben ik weer op m'n werk en zal ik eens wat gegevens bij elkaar sprokkelen.

Kep 2 studiedgn. :P

• jaspernl

jaspernl

de tijd vliegt

Topicstarter
Op maandag 18 maart 2002 18:33 schreef Frankdatank het volgende:
Als je ff geduld hebt tot woensdag , dan ben ik weer op m'n werk en zal ik eens wat gegevens bij elkaar sprokkelen.

Kep 2 studiedgn. :P
??? Nog nix gezien ?? :? :?