Wat er ook fout gaat, er is altijd wel iemand die dit altijd al heeft geweten...
Verwijderd
Als zijnde Disaster Recovery ??
Octopus is een goede en krachtige tool daarvoor.
De nieuwere variant/versie ken ik nog niet !
Ervaring mee? Heb je ook ervaring met andere pakketten (bv Double-take, VolumeReplicator, Co-standby Server, Galaxy etc etc)?Op vrijdag 15 maart 2002 16:23 schreef Frankdatank het volgende:
Als zijnde Disaster Recovery ??
zo ja, kun je aangeven wat de pluspunten/minpunten zijn van RepliStor t.o.v. deze producten?
Je zou me er een groot plezier mee doen. Ik ben nu nl documentatie aan het doorwerken enzo, maar da's allemaal commercieel spul. En dus kan elke tool alles...
Van Double-take heb ik inmiddels begrepen, dat het upgrade-proces errug omslagtig is. Elke 30-60 dagen komt er een fix uit. Dan moet je de oude versie de-installen, en de nieuwe installen. En opnieuw configgen!!!
Da's nix...
Wat er ook fout gaat, er is altijd wel iemand die dit altijd al heeft geweten...
Verwijderd
Als je ff geduld hebt tot woensdag , dan ben ik weer op m'n werk en zal ik eens wat gegevens bij elkaar sprokkelen.
Kep 2 studiedgn.
Kep 2 studiedgn.
??? Nog nix gezien ??Op maandag 18 maart 2002 18:33 schreef Frankdatank het volgende:
Als je ff geduld hebt tot woensdag , dan ben ik weer op m'n werk en zal ik eens wat gegevens bij elkaar sprokkelen.
Kep 2 studiedgn.