Leef lekker in het nu, er is niks anders
gek id
<h1>test het zelf eens</h1>
*zucht*
*zucht*
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Yah bij mij op de server... maar als je een iframe hebt bijv. dan is het toch ook de bezoeker die hem request?Op vrijdag 15 maart 2002 15:39 schreef Yarvieh het volgende:
Waar word jouw php uitgevoerd, op je server of bij je bezoeker thuis?
Verwijderd
doe ff normaal... reply dan niet ofzo..Op vrijdag 15 maart 2002 15:39 schreef D2k het volgende:
gek id
*zucht*
wat is daar niet normaal aan dan?Op vrijdag 15 maart 2002 15:40 schreef DarKHunteR het volgende:
doe ff normaal... reply dan niet ofzo..
ik zou zelf voor ik zo'n vraagstelde gewoon ff een testje doen
zo moeilijk is dat niet en dan weet je het...
Gaat nogal moeilijk, moet ik helemaal de server logs gaan bekijken van waar er een request vandaan kwam enzo... dit gaat veel makkelijker en weet meteen iederen hetOp vrijdag 15 maart 2002 15:39 schreef D2k het volgende:
gek id
*zucht*
Verwijderd
jah, als iemand iets vraagt dan komt er een antwoord en dan kunnen andere mensen het zoeken en sneller vinden..Op vrijdag 15 maart 2002 15:41 schreef D2k het volgende:
[..]
wat is daar niet normaal aan dan?
ik zou zelf voor ik zo'n vraagstelde gewoon ff een testje doen
zo moeilijk is dat niet en dan weet je het...
daar is got voor dacht ik..
als ie het zelf zou testen, zou het niet op got komen..
Verwijderd
Dus van wie komt het http request denk je?Op vrijdag 15 maart 2002 15:40 schreef FireFoz het volgende:
Yah bij mij op de server...
Als je het al niet zelf kan bedenken lijkt me dat je toch wel zelf kan bedenken hoe dat te testen?
Verder ben ik het roerend met D2k eens, dit is typisch iets dat je simpelweg even moet testen. Als je het dus niet zelf kan bedenken, ik persoonlijk kan het toevallig zelf bedenken dmv een gedachtenexperiment waardoor ik het antwoord binnen een seconde bedacht heb, ga je het maar lekker testen.
En ook DAT is erg simpel te doen.
Verder ben ik het roerend met D2k eens, dit is typisch iets dat je simpelweg even moet testen. Als je het dus niet zelf kan bedenken, ik persoonlijk kan het toevallig zelf bedenken dmv een gedachtenexperiment waardoor ik het antwoord binnen een seconde bedacht heb, ga je het maar lekker testen.
Je neemt er wel de tijd voor...Op vrijdag 15 maart 2002 15:47 schreef ACM het volgende:
Als je het al niet zelf kan bedenken lijkt me dat je toch wel zelf kan bedenken hoe dat te testen?
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Voor het antwoord of voor de gedachte?Op vrijdag 15 maart 2002 15:51 schreef LuCarD het volgende:
Je neemt er wel de tijd voor...![]()
Achja, die gedachte was binnen 1 seconde, afgerond dus enzo
Denk dat het nog wel wat minder dan 100ms was, maarja.. Zo goed kan ik niet snel tellen
Om tot een oplossing te komen zal toch IEMAND in die logs moeten kijken (of iets anders doen wat jij ook had kunnen doen), dus waarom is dit makkelijker? Misschien bedoelde je makkelijker voor jezelf: een ander jou probleem laten oplossen zodat je zelf geen moeite hoeft te doen.Op vrijdag 15 maart 2002 15:41 schreef FireFoz het volgende:
Gaat nogal moeilijk, moet ik helemaal de server logs gaan bekijken van waar er een request vandaan kwam enzo... dit gaat veel makkelijker en weet meteen iederen het
Van mij hoeven dit soort problemen trouwens helemaal niet op GoT, ook niet in de search, dus wat dat betreft had je 't helemaal wel kunnen laten. Als je vindt dat het een zinnige aanvullig is op GoT, weerhoudt niets je ervan om het antwoord uit te zoeken en het resultaat hier te plaatsen. Dat is echter geen excuus om anderen te laten doen wat je zelf ook had gekund.
goed volledig offtopic inmiddels
en de algemene strekking mag duidelijk zijn
je mag best zelf moeite doen
en de algemene strekking mag duidelijk zijn
je mag best zelf moeite doen
Nou heb je mazzel dat ik nog redelijk behulpzaam ben
ga zelf wat bedenken/testen...
en nu op slot en voor de topicstarter:ik kan een manier bedenken om het in gedachten te doen en helemaal niks in te hoeven tikken...
simpelweg bedenken: Waarnaartoe haal je de pagina van je server? Daar waar de fopen draait, waar draait de fopen?
Weet je dat niet -> ga een tutorial lezen over serversided php
Weet je dat wel, dan had je dit alles niet eens hoeven bedenken
ga zelf wat bedenken/testen...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()