Toon posts:

css templates te downloaden?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er ook css templates te downloaden? zodat je dus een vrij grote en makkelijke keuze hebt

dankje wel :)

Verwijderd

Hmm, die zullen er wel zijn denk ik, maar ik weet niet of het verstandig is om die te gebruiken... Iedereen maakt namelijk zijn .css files op zijn eigen manier... en bovendien is het niet zo moeilijk toch???

Enniewee... via Google kun je wel info erover vinden...

suc6 :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 15 maart 2002 15:27 schreef Tigereye het volgende:
Hmm, die zullen er wel zijn denk ik, maar ik weet niet of het verstandig is om die te gebruiken... Iedereen maakt namelijk zijn .css files op zijn eigen manier... en bovendien is het niet zo moeilijk toch???

Enniewee... via Google kun je wel info erover vinden...

suc6 :)
Nee is niet zo moeilijk, maar het is gewoon fijn als je een hele archief bak met css'tjes hebt :) zoals ik een hoop gifs enz heb.. maar goed alvast bedant iig

Verwijderd

Op vrijdag 15 maart 2002 15:30 schreef xpnick het volgende:
Nee is niet zo moeilijk, maar het is gewoon fijn als je een hele archief bak met css'tjes hebt :) zoals ik een hoop gifs enz heb.. maar goed alvast bedant iig
css...gif :? Wat bedoel je nou?

Verwijderd

Als je iets zoekt dan moet je niet een topic openen, maar gewoon gaan zoeken. W&G is bedoeld voor mensen die zelf iets willen maken, maar ik maak uit je posts op dat je daar geen zin in hebt.

Ik zie daarom ook geen reden dit topic open te houden.

Dit topic is gesloten.