Toon posts:

Waar kan ik et best men PC kopeN?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo Guyz,

Ik wil binnenkort een pc kopen, met alles er op en er aan.
Ik ben al inmiddels gaan shoppen bij Vobis, Dixons, Memo en Dynabyte.
Maar ik wil naast een scherpe prijs ook een goede service.
Dat laatste vind ik enorm belangrijk. Dynabyte en Memo
lieten naar mijn inzien de betere indruk achter.
Tevens ben ik ook van plan geen A-merk aanteschaffen, vanwege de a-compatible uitbereidingsmogelijkheden
Omdat ik nog niet zo lang op het WWW zit, dacht ik, laat de insiderz me eens adviseren
Alvast bedankt

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025

...

Verwijderd

Op vrijdag 15 maart 2002 15:18 schreef AwesomE het volgende:
www.dell.nl
(Hij wou geen A-merk)

Allereerst: Wat ben je van plan er mee te gaan doen? Games? Office? Video/audio bewerking?

Wil je zelf een PC samenstellen of een kant-en-klare?

Verwijderd

Laat er een assembleren door een hardware-shop in de buurt of op internet... misschien een ideetje?

Verwijderd

een shop in de buurt lijkt me wel handig... als er dan eens iets is, kan je zo teruggaan en hoef je niet moeilijk te bellen enzo

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
gewoon laten configueren bij een hardware winkel

• Phoowy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-10-2023
je kunt beter eerst eens kijken wat je echt in je computer wil hebben, dan naar de computershops om te kijken wat het kost en welke service er tegenover staat.
maar ik zou sowieso geen compleet systeem kopen, je kunt beter zelf de onderdelen bij elkaar zoeken en zo je eigen computer bouwen.
tenminste zo heb ik ut gedaan en het bevalt best tot nu toe

*D

• BigBart
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-02-2025

BigBart

Memento Mori

Als je eenmaal weet wat voor iets je wilt dan zou ik persoonlijk voor Informatique http://www.informatque.nl of Eynstein http://www.eynstein.nl kiezen. Deze hebben een goede service en redelijke prijzen zeker bij Eynstein. Als je nog nooit een computer in elkaar hebt gezet dan kun je hem maar beter laten assambleren. Als ze daar bij Informatique of Eynstein een foutje maken is het hun probleem, maar als jij bijvoorbeeld je core van je AMD molt zit jij er mee!

Eynstein trouwens heeft geen winkel alleen een webshop! :(
Informatique heeft wel een winkel in Bergschen-Hoek (in de buurt van Rotterdam) en tevens een webshop! :)

Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven.

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
Op vrijdag 15 maart 2002 15:21 schreef User2001 het volgende:

[..]

(Hij wou geen A-merk)
ik vind Dell persoonlijk ook geen A merk meer ;)

...

Verwijderd

Gewoon zoeken naar een goede PC hardware zaak en vraag wat voor garantie je krijgt. Zelf bouwen kan meestal ook.
Het ligt er een beetje aan waar je woont wat voor zaak je kiest. Persoonlijk zal ik geen Vobis nemen, Dynabyte is al ietsje beter, kijk ook eens bij de regio zaakjes!

Verwijderd

Zoals hierboven al is gezegd: bouw zelf. Ga bij jezelf na wat voor computer je wil. Snel, klein, stil, groot geheugen, grote schijf, of alles supergoedkoop. Zoek dan onderdelen uit met een zo goed mogelijke kwaliteit. Koop ze bij de plaatselijke computerboer als die goedkoop is of anders misschien op beurzen of bij de landelijke aanbieders via Pricewatch. Daar ben je al een tijdje mee zoet om dat uit te zoeken. Schroef vervolgens alles aan elkaar. Je eindigt dan met een systeem dat voor die prijs zeker een stuk beter is dan wat je bij de genoemde winkels beteaalt. Succes!
Pagina: 1