[XP]Desktop-balk

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• westkust
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-10-2021
Hooi!

Er zit een strook links op mijn desktop met van die onzinnige opties. Hij zit er vast in, en ik kan hem niet afsluiten. Hoe erin komt weet ik niet. Ik starte net mijn PC op en toen stond hij er.

De vorige keer heb ik het opgelost door mijn desktopachtergrond te veranderen van gif naar jpeg en andersom, maar dat werkt nu niet...

Heeft iemand ook ervaring met dit probleem en weet iemand misschien hoe je dit op kan lossen?

Een screen:
Afbeeldingslocatie: http://membres.lycos.fr/westkust/online/desktop.jpg

MZZL,
WK

• Frank Reiber
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-09-2022

Frank Reiber

aka Kiuchi

Eerst je taakbalk unlocken
Daar helemaal bovenaan op de balk kliken en wegslepen daar kun je op het kruisje klikken om hem weg te krijg

Proud member of Los Alcoholicos
Real life goes before e-life -- Toppunt van arrogantie: En toen was er licht sprak ik God

• westkust
Nope, er komt helemaal geen kruisje en je kan hem ook niet slepen.
Volgens mij is het de verkenner. Als ik die namelijk opstart laat ie mijn desktop zien???

• westkust
Shit man, ook met norton GO BACK krijg ik hem nie weg! Iemand?

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-09 10:34

FoolZero

Freedom of speech...

Op vrijdag 15 maart 2002 16:17 schreef westkust het volgende:
Shit man, ook met norton GO BACK krijg ik hem nie weg! Iemand?
Relaxed dude. Rond deze tijd op de vrijdag zijn er nou eenmaal niet zoveel mensen online. Jouw topic wordt heus wel gelezen en waarschijnlijk zal er ook wel iemand zijn, die je zo 1-2-3 kan helpen. Helaas ben ik dat dus niet. ;(

Mare die balk is verder wel voledig functioneel? Ik bedoel, die balk werkt dus wel gewoon? Wat doet dat ding eigenlijk?

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Hmmz ik ben even aan de slag gegaan. Als je nou gewoon met je rechtermuisknop op de balk drukt, dan verschijnt een menu.
Daar staat dus ook 'Close Toolbar' op. Klik deze aan en bevestig de daarop volgende vraag. En voila hij is weg! :)

Heal the internet ...

• westkust
Dit is dus niet het geval, ik kan nergens op klikken (niet rechts en niet links) behalve op die links. Ik heb hem ook al geprobeerd terwijl ik de taskbar ge-unlockt had, maar dat had ook geen zin.

Het wordt nu trouwens wel irri, want dat ding neemt mijn hele verkenner over terwijl je er niks mee kan :?

ps. sorry voor mijn ongeduldigheid, ik zal me voortaan inhouden!

Verwijderd

Ik heb dit al eens eerder voorbij zien komen. Ik ga ff kijken.

en gevonden:

[topic=420557/1/25]

Het lijkt er best veel op, toch? Al kan ik niet zeggen of de oplossing nou zo geweldig is, maar waarschijnlijk zit er niets anders op dan een reinstall. Is niet echt tof :(, maar ja, dit is ook niks.

Ik draai btw ook XP en ik begin me nu echt af te vragen hoe je zoiets als dit zomaar kan krijgen. Heb er zelf nog geen problemen mee gehad, maar weet iemand hoe dit zomaar kan? Lijkt me toch een buggie? Of niet? :?

En als het geen buggie is, hoe kan zoiets dan? Ik heb het al best vaak gezien bij een aantal personen en niemand heeft iets vreemds gedaan met z'n pc. Het was er zomaar na een reboot. Mmm windows blijft toch een vaag iets...

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Op vrijdag 15 maart 2002 16:44 schreef westkust het volgende:
ps. sorry voor mijn ongeduldigheid, ik zal me voortaan inhouden!
Geen probleem! ;)

Mare misschien is dit een workaround. Wat als je een nieuwe gebruiker (administrator) aanmaakt en je profiel van je huidige weggooid? Of je maakt gewoon een nieuwe gebruiker aan (die heeft al een schoon profiel). Volgens mij moet dat voldoende zijn.
[off-topic]
Dem wat ben ik creatief om 6:50 in de morgen :P
[/off-topic]

edit:

Kennelijk toch niet zo creatief, want dit staat dus ook in de link van Eliza. :Z

Heal the internet ...

• westkust
Dat is waarschijnlijk de enige oplossing ja. Dit heeft een vriend (met hetzelfde probleem) ook gedaan,en dat werkte ja.

Toch blijf ik het vreemd vinden. Lang leve XP! :(

Verwijderd

ik heb dat nu dus ook ;'(

iemand? en nee ik ga niet xp reinstallen

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 18:05 schreef DragNet het volgende:

Ermz nou xp reinstall is wel erg drastisch, ik heb hetzelfde gehad. De enigste oplossing is even een nieuw account aanmaken, en je ouder account (met die raare balk links) verwijderen.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op maandag 27 mei 2002 18:05 schreef DragNet het volgende:

je gaat wel hier verder iig:
[topic=507059]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Geen twee topics tegelijk :{

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1