Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Dat is dus voor mij de juiste!
Nee serieus: ik geloof dat dit de best overclockbare is of in elk geval was op het moment dat ik hem net had.
Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
Want als ik er een ga aanschaffen dan vraag ik eerst of ik 'm mag zien/lezen zodat ik lekker kan oc'enOp vrijdag 15 maart 2002 14:37 schreef Fryotech-XP het volgende:
Ik heb een AGKGA-Y (1800+).
Dat is dus voor mij de juiste!
Nee serieus: ik geloof dat dit de best overclockbare is of in elk geval was op het moment dat ik hem net had.
ik neem aan dat dat gewoon mag en zo niet ga ik naar een ander
Verwijderd
Het verhaal lijkt mij trouwens wel duidelijk, wat zou je dan allemaal in dat overzicht willen hebben?
of AGKGA Y is ook leuk ...
lees maar:
[topic=438981/1/25]
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Ik dacht nl dat dit verhaal betrekking had/heeft op de duron en oudere athlons (TB) vandaar dat ik het wil weten. Maar die code in dat verhaal is ook bruikbaar of van toepassing op de athlon XP's ??? of niet?Op vrijdag 15 maart 2002 14:41 schreef Got het volgende:
Ik heb een ARKGA Y 1700+ en ik ga hem van het weekend overklokken omdat dan m'n waterkoeling er op zit. De stepping belooft iig wat...]
Het verhaal lijkt mij trouwens wel duidelijk, wat zou je dan allemaal in dat overzicht willen hebben?
/edit/
ik denk niet dat dit van toepassing is omdat ik op mijn "oude" TB een code van 4 letters heb
zie sign.
/edit/
Ik ga binnen kort unlocken en Vmodden
Verwijderd
is er een proggie voor waar ik die code mee kan uitlezen?
Als je echt iets goeds wilt, dan moet je zo'n 0,13 micron proc. jatten bij Cebit
Turn it off and on again.
Verwijderd
Maar ook:Op zaterdag 16 maart 2002 02:44 schreef NoStra het volgende:
Ik had een AGNGA Y...1700+ die liep op 1.85V 1716Mhz, met een coolermaster heatsink en delta hp80 fan. Veel potentie die cpu!
Dat is een slecht teken!!!AthlonXP1470Mhz@1716Mhz(RIP)>AthlonXP 1400Mhz@1627Mhz(RIP)
Verwijderd
Heb geen zin om mn zalman van me cpu af te slopen.. weet iemand misschien welke code die heeft.. ?
Of met welk proggie dat af te lezen is.
(Ik zie met sisoft stepping mask A5)
Er is geen enkele andere manier dan je koeler eraf slopenOp zaterdag 16 maart 2002 03:28 schreef FoRzA het volgende:
Ik heb er in Oktober één bij Eynstein besteld (AMD XP 1600+)
Heb geen zin om mn zalman van me cpu af te slopen.. weet iemand misschien welke code die heeft.. ?
Of met welk proggie dat af te lezen is.
(Ik zie met sisoft stepping mask A5)
Turn it off and on again.
Verwijderd
hm ik heb AYHJH is dat dan ook veel overklokbaar?
er staat dit op:
A1400AM83C
AYHJH0133
TPDWY6771630016
tis een 1400...
Verwijderd
ik heb een K7 (denk ik) tis namelijk een K7 moederbord maar volgens de FAQ heb ik de hoogste code allertijden?Op zaterdag 16 maart 2002 12:58 schreef BlizzarD het volgende:
Dat ADFA is nog van de t-bird tijd