[AMD XP] Wat is dé juiste code?

Pagina: 1
Acties:

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

Topicstarter
Naar aanleiding van dit verhaal http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/5#5 wil ik graag weten wat de beste of goede kwaliteits herkenning is voor de AMD XP. Ik heb even gesearch maar een goed en exact overzicht heb ik niet kunnen vinden.

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Ik heb een AGKGA-Y (1800+).

Dat is dus voor mij de juiste! :+

Nee serieus: ik geloof dat dit de best overclockbare is of in elk geval was op het moment dat ik hem net had. :)

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

• Fireman

Fireman

Topicstarter
Op vrijdag 15 maart 2002 14:37 schreef Fryotech-XP het volgende:
Ik heb een AGKGA-Y (1800+).

Dat is dus voor mij de juiste! :+

Nee serieus: ik geloof dat dit de best overclockbare is of in elk geval was op het moment dat ik hem net had. :)
Want als ik er een ga aanschaffen dan vraag ik eerst of ik 'm mag zien/lezen zodat ik lekker kan oc'en :)

ik neem aan dat dat gewoon mag en zo niet ga ik naar een ander :7

Verwijderd

Ik heb een ARKGA Y 1700+ en ik ga hem van het weekend overklokken omdat dan m'n waterkoeling er op zit :9. De stepping belooft iig wat...]

Het verhaal lijkt mij trouwens wel duidelijk, wat zou je dan allemaal in dat overzicht willen hebben?

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Ik heb een 1700+ ARKGA, is dit een goede code? (Goed oc-baar?)

iStockphoto

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
AGOIA Y is leuk >:)
of AGKGA Y is ook leuk ...

lees maar:
[topic=438981/1/25]

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• Fireman

Fireman

Topicstarter
Op vrijdag 15 maart 2002 14:41 schreef Got het volgende:
Ik heb een ARKGA Y 1700+ en ik ga hem van het weekend overklokken omdat dan m'n waterkoeling er op zit :9. De stepping belooft iig wat...]

Het verhaal lijkt mij trouwens wel duidelijk, wat zou je dan allemaal in dat overzicht willen hebben?
Ik dacht nl dat dit verhaal betrekking had/heeft op de duron en oudere athlons (TB) vandaar dat ik het wil weten. Maar die code in dat verhaal is ook bruikbaar of van toepassing op de athlon XP's ??? of niet?

/edit/

ik denk niet dat dit van toepassing is omdat ik op mijn "oude" TB een code van 4 letters heb

zie sign.
/edit/

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 17:33

TiMMieJ

PSN: Orixez

ikke heb ook een ARKGA en heb hem zonder probs zonder unlocken en Vmodden op 1900+ lopen maar als ik jouw was zou ik nu voor de AGOIA Y gaan :D
Ik ga binnen kort unlocken en Vmodden >:)

Verwijderd

nou ben ik al een tijdje bezig met casemodden en overclocken (zie http://ionize.8k.com )maar ik kan die verekkeste code niet vinden...
is er een proggie voor waar ik die code mee kan uitlezen?

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
AGOGA Y...

I reject your reality, and substitute my own.

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-05 12:04
Goed id om dat ff van tevoren te weten. Zijn hier eigenaars van een 2000+? Of misschien zelfs al een 2100+? Want als je er dan 1 hebt met dezelfde core, maar op lagere shelheid, dan moet dat wel goed zijn denk ik. Dat had je ook met de AXIA cores. Die waren vrijwel allemaal geschikt om als 1000 mhz verkocht te worden, maar er zijn ook langzamere versies van verkocht (die dus een hoger oc percentage hadden).

Als je echt iets goeds wilt, dan moet je zo'n 0,13 micron proc. jatten bij Cebit :P. Daar hadden ze een 2800+, stond op de frontpage :9~

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

AGOIA-Y Absoluut kijk maar naar mijn results 1700+ @ 1850 Mhz >:) :9

Turn it off and on again.

Verwijderd

Ik had een AGNGA Y...1700+ die liep op 1.85V 1716Mhz, met een coolermaster heatsink en delta hp80 fan. Veel potentie die cpu!

• De_Flexe_Toki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 10:36

De_Flexe_Toki

Opgeroegd staat noger!

Op zaterdag 16 maart 2002 02:44 schreef NoStra het volgende:
Ik had een AGNGA Y...1700+ die liep op 1.85V 1716Mhz, met een coolermaster heatsink en delta hp80 fan. Veel potentie die cpu!
Maar ook:
AthlonXP1470Mhz@1716Mhz(RIP)>AthlonXP 1400Mhz@1627Mhz(RIP)
Dat is een slecht teken!!!

specs

Verwijderd

Ja ik ben goed in slopen :D

Verwijderd

Ik heb er in Oktober één bij Eynstein besteld (AMD XP 1600+)
Heb geen zin om mn zalman van me cpu af te slopen.. weet iemand misschien welke code die heeft.. ?
Of met welk proggie dat af te lezen is.
(Ik zie met sisoft stepping mask A5)

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Op zaterdag 16 maart 2002 03:28 schreef FoRzA het volgende:
Ik heb er in Oktober één bij Eynstein besteld (AMD XP 1600+)
Heb geen zin om mn zalman van me cpu af te slopen.. weet iemand misschien welke code die heeft.. ?
Of met welk proggie dat af te lezen is.
(Ik zie met sisoft stepping mask A5)
Er is geen enkele andere manier dan je koeler eraf slopen :(

Turn it off and on again.

Verwijderd

in de FAQ staat het volgende: 'De code AYHJA is op dit moment de hoogst verkrijgbare en klokken dus ook het beste over (30%-40% is geen uitzondering). Oudere codes als ADFA en ADEA blijken juist nauwelijks overklokbaar te zijn.'

hm ik heb AYHJH is dat dan ook veel overklokbaar? ;)

er staat dit op:

A1400AM83C
AYHJH0133
TPDWY6771630016

tis een 1400... ;)

Verwijderd

niemand? *D

ff opkrikken :9

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Dat ADFA is nog van de t-bird tijd ;)

iStockphoto

Verwijderd

Op zaterdag 16 maart 2002 12:58 schreef BlizzarD het volgende:
Dat ADFA is nog van de t-bird tijd ;)
ik heb een K7 (denk ik) tis namelijk een K7 moederbord maar volgens de FAQ heb ik de hoogste code allertijden? :D dat wil ik nou wel eens weten
Pagina: 1