Toon posts:

effect cpu-cooler andersom monteren

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag willen weten of er mensen zijn geweest die hun cpu-cooler andersom hebben gemonteerd op hun koelblok.
Ik ben namelijk benieuwd wat dat doet voor de temperatuur van je cpu.

het lijkt mij dat dit ook best goed moet werken. De warme lucht wordt dan mijn inziens ook beter afgevoerd door je case-fans. Warme lucht wordt dan weggezogen uit je koelblok en vrijwel direct richting case-fan op de achterkant van je pc.
Al met al een iets efficientere afvoer van warmelucht lijkt mij zo.

Mocht er van deze hele speculatie niets kloppen :) dan wil ik dat ook graag weten.

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 15:21

Twarp

just grin...

Als je wat weten wil, dan moet je het proberen. Als je het niet in de search kan vinden dan is het wellicht niet geprobeerd. Dus veel succes.

Al denk ik dat het al wel een keer geprobeert is hoor.

Meh ...

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
Op vrijdag 15 maart 2002 13:54 schreef Twarp het volgende:
Als je wat weten wil, dan moet je het proberen. Als je het niet in de search kan vinden dan is het wellicht niet geprobeerd. Dus veel succes.

Al denk ik dat het al wel een keer geprobeert is hoor.
idd ...
Ik heb het ook geprobeerd, maakt meestal niets uit.
Soms maar 1 graad ofzo ...

Bij mij doet het dus niks :(

Maar probeer en gij zult weten ;)

PS: en resultaten posten uiteraard :)

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

Het nut van die fan op je sink is gewoon de sink te koelen. Dus het lijkt me handiger om lucht in de sink te blazen zodat hij koeler wordt ipv dat je de warme lucht weg probeert te zuigen. Maar je kan het altijd proberen. Allebei werkt het, alleen het ene misschien net ietsje beter.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Search en proberen :) Dit onderwerp is tot in den treure besproken en er zijn ook heel veel verschillende meningen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.