Toon posts:

Gebruikt er hier iemand wel eens I-Drive???

Pagina: 1
Acties:
  • 286 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hebben jullie dan ook gemerkt dat de downloadsnelheden erg omlaag gegaan zijn???

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 17:08
snelheden omlaag?
niks van gemerkt.

het zal ook nog wel ff duren voordat Idrive de bottleneck is in plaats van Casema

Verwijderd

Topicstarter
Het schijnt dat ze nu een bandbreedterestrictie hebben opgelegd, ik kon namelijk nog maar met 6 Kb/sec inlaajen ipv 60 Kb normaal via @home terwijl het overal wel normaal ging.

Maar ik heb het al opgelost door er een netwerklocatie van te maken, restricties omzeilt :) :) :)

Verwijderd

Topicstarter
Kun je ook gelijk van je desktop inloggen :)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik gebruikte het ook wel es (met school projectgroep).. we vonden het megatraag en zijn over gegaan op http://www.driveway.com ..

Verwijderd

hehhe... welke snelheden? alleen van je eigen account dan! als je als guest wil inloggen, krijg je telkens de melding dat ze "site enhancements" aan het implementen zijn, waardoor er tijdelijk beperkingen zitten op gastgebruik. En dat staat er nu al ruim een maand. Verdomme.

• Alkaline
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-04-2022

Alkaline

100% acid free

Ja, de snelheden zijn idd omlaag gegaan. Hij geeft nu 2,13 KB/Sec aan met single ISDN, terwijl ik alleen zit te surfen. Het is diep triest.

Nare man, als je eerst in je eigen I-Drive account inlogt. Dan in naar de site gaan waar het guest account is met hetzelfde venster, zonder eerst uit te loggen. Dan kan je er wel in. Tenzij het account bevroren is, dan kan je het wel vergeten.

Het is dan zeer waarschijnlijk dat je niet van dit account kan downloaden, omdat de limiet van 150MB per dag al is bereikt. De enige manier om de bestanden te krijgen is om te sideloaden. De bestanden worden dan naar jou I-Drive gecopieerd. Hiervoor kan je de hokjes voor de bestanden aanklikken en op SEND klikken. Of je kan Filo downloaden, rechtermuisknop, Save Target To I-Drive en de rest spreekt voor zich.

The whole is always greater than the sum of it's parts.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, je kan ook gewoon eerst in je eigen account inloggen en dan die ander z'n account openen en even alle bestanden die je wilt downen aanvinken en op Take drukken. Ze worden dan gelijk naar je eigen account gekopieerd.

Om je downloadsnelheid te verhogen moet je het volgende doen:

1. Click on "My Network Places"
2. Click on "Add new network place"
3. "Type the location of the new network place" below this text there is a box type this there: "http://www.idrive.com/YOUR_ACCOUNT/webfolder/files/"
4. Press Next
5. After few moments it should ask for username and password, so type them.

And its done. I get faster downloads by using this method, the bandwith limit didn't slow this one.. :)

[lazy mode] soory ik had geen zin om dit te vertalen [/lazy mode]

Zo kan je weer normaal downen en via verkenner dan ook altijd gewoon in je I-Drive inloggen.....

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Ok, ik wil heel graag meer snelheid. Maar ik ben dom ;)

Waar moet ik dat 'network places invullen dan?? in windows, of ergens bij idrive?? please help!

• Alkaline

Alkaline

100% acid free

Je vind "My Network Places" onder "My Computer". Die methode die Zarro beschrijft is identiek aan hun eigen drag and drop.

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
hebben jullie dat ook?

wou vandaag even wat doorsturen *warz KUCH* naar mijn eigen account , dit werkt nu ook niet meer, dat je alleen momenteel direct mag downloaden. :( of was dat allen dit accountje

Verwijderd

Klopt ja, de Take and Send functies zijn (tijdelijk???) uitgeschakeld... :( :(

• Alkaline

Alkaline

100% acid free

Gebruik Filo. Net nog gesideload en bestanden zijn aangekomen.:)

Verwijderd

Thnx Sideload werkt inderdaad uitstekend, en de downloadsnelheden lijken ook weer enigszins normaal te zijn...
Pagina: 1