Kan ik op een of andere manier 2 netwerkkabels met elkaar verbinden (dmv een connector ofzo) zodat ik aan bijv. 2*10=20 m kom ? Greetz, Jos
dat kan, maar is heel onhandig. Waarom koop je niet gewoon een stuk kabel met wat losse stekkertjes? Dan kun je altijd je eigen kabel op de goede lengte maken.
lees trouwens [topic=309815] even.
lees trouwens [topic=309815] even.
Je hebt er bepaalde koppelstukken voor. Je kunt, als je handig bent, ook zelf aders met mekaar verbinden. Misschien helpt http://www.nullmodem.com/RJ-45.htm je ermee. Succes.
<edit> ik was alweer te laat met m'n posting zie ik </edit>
<edit> ik was alweer te laat met m'n posting zie ik </edit>
LOLOp vrijdag 15 maart 2002 12:53 schreef Elendil het volgende:
er een knoop in leggen?
HAHAHAHA, errug grappig !:rOp vrijdag 15 maart 2002 12:53 schreef Elendil het volgende:
er een knoop in leggen?
Maar Coax is wel slomer dan UTPOp vrijdag 15 maart 2002 13:15 schreef Tweaker-Willem het volgende:
kijk dan is Coax makkelijk gewoon een t-stukkie er tussen en klaar is willem
gewoon ff een isdn vrouwtje-vrouwtje verloop stukje halen bij de gamma of primafoon. je wordt wel afgezet (4 euro ofzo geloof ik) maar het werkt wel.
ik gebruik die methode altijd om op een luie manier een lange crossover kabel te maken. voorgefabriceerde cross kabel + isdn verloop + gewone lange kabel = lange cross kabel
(isdn is natuurlijk 4 pins maar de meeste isdn verloopstukjes zijn gewoon 8 pins, zorg dat je dus wel een 8 pins krijgt)
ik gebruik die methode altijd om op een luie manier een lange crossover kabel te maken. voorgefabriceerde cross kabel + isdn verloop + gewone lange kabel = lange cross kabel
(isdn is natuurlijk 4 pins maar de meeste isdn verloopstukjes zijn gewoon 8 pins, zorg dat je dus wel een 8 pins krijgt)
je heb mijn nie horen zeggen dat coax snel wasOp vrijdag 15 maart 2002 13:16 schreef Terw_Dan het volgende:
[..]
Maar Coax is wel slomer dan UTP
Ja, deze bestaan ook voor UTP (RJ45) dat noemt men couplers...Op vrijdag 15 maart 2002 13:15 schreef Tweaker-Willem het volgende:
Blog (Linux-related)
Verwijderd
Ej zo doe ik het ook altijd maar niet bij de primafoon gaan halen die dingen werken niet altijdOp vrijdag 15 maart 2002 13:19 schreef smvs het volgende:
gewoon ff een isdn vrouwtje-vrouwtje verloop stukje halen bij de gamma of primafoon. je wordt wel afgezet (4 euro ofzo geloof ik) maar het werkt wel.
Met die gamma verloopstukjes voor isdn werkt het prima. Het kan zijn dat die van de primafoon gemaakt zjjn voor isdn waarbij aders anders gelust zijn. Die blokjes die ze bij de gamma verkopen worden gewoon alle aders doorgelust. Kost idd rond de 4,-Op vrijdag 15 maart 2002 17:31 schreef Dave Schalk het volgende:
[..]
Ej zo doe ik het ook altijd maar niet bij de primafoon gaan halen die dingen werken niet altijd
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
Gewoon zo'n koppelstukje halen bij de lokale pc-boer
rj45 in klikken en klaar is kees
Uhm bedoel klaar is JOS
rj45 in klikken en klaar is kees
Uhm bedoel klaar is JOS
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Verwijderd
Dat was het probleem heb 2 van die dingen 1 doet het nie de ander doet het wel. De gene die het niet doet had ik voor een gulden of 5 gekocht bij de primafoon. De gene die het wel doet had ik gekocht bij een lampenzaak voor 1 gulden.Op vrijdag 15 maart 2002 17:56 schreef Hoicks het volgende:
[..]
Met die gamma verloopstukjes voor isdn werkt het prima. Het kan zijn dat die van de primafoon gemaakt zjjn voor isdn waarbij aders anders gelust zijn. Die blokjes die ze bij de gamma verkopen worden gewoon alle aders doorgelust. Kost idd rond de 4,-
gooi er een kroonsteentje tussen
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Gaat hier evensloomOp vrijdag 15 maart 2002 13:16 schreef Terw_Dan het volgende:
[..]
Maar Coax is wel slomer dan UTP
Coax is 10Mbit Halfduplex, als je JetDirect ook precies dezelfde snelheid doet op een 100Mbit switch, haalt ie de hele netwerkperformance om zeep terwijl je aan't printen bent (Full-duplex die met half-duplex apparaten praten verstaan elkaar niet altijd even goed)
BTW: Wil je weten hoeveel GB er over zo'n lijntje gaat als je 15 fotows moet printen in 600dpi? ongeveer een halve gig
Of dus een RJ-45 koppelstukkie ertussen en klaar.Op vrijdag 15 maart 2002 13:15 schreef Tweaker-Willem het volgende:
Pagina: 1