...And the world goes on racing, like the world always will...
Verwijderd
ik had mijn g2 binnen 1 1/2 week via postorder , collega van me had fuji 6900 binnen 3 dagen via miepkniep
3 weken lijkt me toch wel erg lang
3 weken lijkt me toch wel erg lang
Verwijderd
het kan natuurlijk zijn dat dat bedrijf even geen digicams heeft he, dat hun leverancier bijv. op nieuwe lading wacht
verschilt gewoon per winkel en per periode
denk dat je net pech hebt
verschilt gewoon per winkel en per periode
denk dat je net pech hebt
ik wacht nu ook al een week
op mn Fuji Finepix 2600z
ik kon mijn S30 meteen meenemen bij Dixons
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Ik had mijn c2040 met twee dagen in huis. Via alternate. Dit was wel de laatste die alternate in voorraad had. Volgens mij gaat het model c2040 eruit en zal het voor de fotozaak moeilijk zijn om deze nog voor jou te bestellen. Het wordt denk ik gewoon afwachten tot ze de camera binnen krijgen 
Het is het wachten wel waard, want het is echt een top-camera.
Het is het wachten wel waard, want het is echt een top-camera.
Verwijderd
G2 anderhalve week? Waar, waar??? en vooral wat kostte die?Op vrijdag 15 maart 2002 12:49 schreef onyx6666 het volgende:
ik had mijn g2 binnen 1 1/2 week via postorder
Ik vind alleen maar sites waar ze er 200 in backorder hebben wanneer je informeert hoe het met de beschikbaarheid zit
Je zou onderhand gaan denken dat dit soort dingetjes adware is. In de goeie oude tijd van Atari ST en Amiga hadden ze dat ook. Adverteer voor een nieuw gadget en ga het ontwikkelen wanneer er genoeg orders binnen zijn. In dit geval dus bestellen bij de fabrikant wanneer er genoeg orders binnen zijn.
Verwijderd
over 5 dagen heb ik (hopelijk) mijn Sony DSC-S75 binnen.
ik zit er al ruim 2 weken op te wachten. *zucht*
ik zit er al ruim 2 weken op te wachten. *zucht*
Ja! Dat heb ik dus ook! Terwijl ze nergens op de site aangeven wat de gemiddelde leverduur is, of dat de camera op dat moment niet aanwezig in de voorraad.
Vind dat toch vrij slecht voor een internetwinkel. Ik had er 4 maart er ook een (Fuji 2600z) besteld en na een week wachten nog steeds in de 'wacht' positie te staan ("Uw item is niet in voorraad en wordt bijbesteld"), heb ik ze dus gemailed.
Ik kreeg het volgende mailtje terug:
Vind dat toch vrij slecht voor een internetwinkel. Ik had er 4 maart er ook een (Fuji 2600z) besteld en na een week wachten nog steeds in de 'wacht' positie te staan ("Uw item is niet in voorraad en wordt bijbesteld"), heb ik ze dus gemailed.
Ik kreeg het volgende mailtje terug:
Ik zou geen student zijn als ik niet ongeduldig was, dus ik heb hem maar gelijk teruggemailed wanneer dit geintje afgelopen zou zijn en dus die camera zou krijgen. Duurt nog wel een week, volgens die knakker.Uw camera is een tijd geleden besteld bij een onzer leveranciers, maar deze kent problemen met zijn aanlevering. Andere leveranciers kennen hetzelfde probleem. Dit komt doordat er een grote PC-beurs in Duitsland is en alle leveranciers de camera's beethouden om een gunstigere markt te kunnen creëren.
Wij hebben immers al besteld en u, als klant, ook al. Wij zitten hier boven op, maar kunnen niet echt iets voor elkaar krijgen.
Voor verdere vragen of opmerkingen hoor ik dat graag van u.
Met vriendelijke groet,
Henk Mesken
Sales Department
Funprice Computers
If we are all God's children, what makes Jesus so special?
Battle.net tag
Verwijderd
www.wolt.nlOp vrijdag 15 maart 2002 16:11 schreef arjenvm het volgende:
[..]
G2 anderhalve week? Waar, waar??? en vooral wat kostte die?
Ik vind alleen maar sites waar ze er 200 in backorder hebben wanneer je informeert hoe het met de beschikbaarheid zit
Je zou onderhand gaan denken dat dit soort dingetjes adware is. In de goeie oude tijd van Atari ST en Amiga hadden ze dat ook. Adverteer voor een nieuw gadget en ga het ontwikkelen wanneer er genoeg orders binnen zijn. In dit geval dus bestellen bij de fabrikant wanneer er genoeg orders binnen zijn.
prijs weet ik niet exact meer had er ook 64 mb bij maar rond de 930 eur
Pagina: 1