niet stabiel

Pagina: 1
Acties:

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:12
Ik heb een abit KT7 met een duron 600 erop. En nu heb ik al binnen 2 agen verscheidene problemen gehad:
> videokaart begon te stijgeren en na het inproppen van een andere, booten, drivers van de kaart weggehaald, uitzetten, viper770 weer terug stoppen, booten, en drivers opnieuw installeren doet ie het weer.
>volgende: UT hield ermee op (kreeg een aantal fout meldingen). Dus opnieuw geinstalleerd, doet het nu weer.
>beeldscherm eigenschappen--->instellingen gaf net zo'n fout als UT, dus rebooten en de via 4in1 drivers install opnieuw opgestart en via AGP in standard mode geinstalleerd(stond eerst in turbo mode).
>voodoo2 deed het niet en alles liep kut!
>en nu de meest recente: was gaan eten en had mijn pc aan laten staan, toen ik na het eten het beeldscherm uit stanby haalde en weer wou gaan i'netten kon ie opeens mijn ISDN kaart nergens meer vinden.

Iemand enig id waar deze problemen allemaal vandaan kunnen komen?

sys:
Duron 600
abit KT7
230W voeding(fans en alles draait allemaal goed en max snelheid)
Viper770
64mb pc100
4,2 oude en versleten schijf 8-)(was ooit 5400rpm)
ISDN kaart
AWE64 creative

THX

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-09 13:28

Robert

You have your answer..

tja..ik gok toch op de voeding hoor :)

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Verwijderd

Ik denk dat je Windows er eenhelemaal fris op moet instaleren....

• sebasel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 13:48

sebasel

Het doel : een PORSCHE993turbo

Dat denk ik ook (ik moet het ook doen :(:(:( )
zie probleem KT7 topic

www.sebastiaanvanbaarsen.com

• Floep
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-12-2025
Vriend van mij heb hetzellefde gehad met die standaard 230 watt voedinkies.

Advies: koop 300 watt voeding

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Goeie vriend van me heeft een T-bird 900Mhz en ook een 235watt voeding. De fan van de koeler wilde niet eens draaien.. :) 300 watt voeding gekocht en nu werken.

Voor zo'n AMD systeem is 235watt gewoon onbruikbaar.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

ik heb een amd duron700 met ene abit kt7 raid.

globalwin fep32, ik heb ook een 235W voeding, maar ik kan hem zonder problemen overclocken naar 900, zonder ergens last van te hebben, en hij word maar 35 graden dan, dus de fan draait nog hard genoeg rond :P

ben btw nog bezig verder te oc'en, maar heb daar nog ngeen tijd voor gehad

Verwijderd

/me denkt dat het idd de koeling is. >:) Zelf ook een 300 Watt voeding gekocht en daarmee een hoop problemen opgelost. :)3

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:12
hmmm.... windows staat er vers op na het inbouwen van mobo en proc. Dus dan moet het de voeding zijn. Jammer dat je met 1 upgrade er nooit bent )8.

THX guys
Pagina: 1