[evolution] Export functie?

Pagina: 1
Acties:

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 21:44

wzzrd

The guy with the Red Hat

Topicstarter
Ik moet om de een of andere reden (don't ask :( ) van linux terug naar windows. Ik heb onder linux (RH7.2/Ximian) Evolution draaien als mail client. Die mailtjes zijn belangrijk en wil ik straks importeren in outlook, outlook express of mijn part mozilla-mail.

Is er een manier om dit te doen waar ik niet van weet? Ik zie alleen maar de mogelijkheid in Evolution om een mailtjes "Save as..." op te slaan als textdocument. Met een paar 100 mailtjes is dat niet écht een handige oplossing.

Help?

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 12:09

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Ik zie geen export functie in het programma aanwezig, maar als ik in m'n evolution map ga kijken zie ik onder m'n aangemaakte mappen (gewone :? ) unix mbox bestanden staan. Maybe kan je die importeren :?. Dit heb ik niet getest en weet niet of microsoft producten dit kunnen openen maar je zou het kunnen proberen.

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Verwijderd

trug naar windhoos?! aaaaauuuu :'( - maar goed: volgens mij maakt Evolution ook gewoon gebruik van het standaard unix mbox bestand. Ik denk dat je een programma moet hebben dat zo'n mbox bestand kan converteren naar een formaat dat windhoos begrijpt. :?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Volgens mij knunun Outlook en Outlook Express al een tijdje met mbox bestanden omgaan. Maar het kan ook zijn dat ik in de war ben met netscape mail.

Verwijderd

volgens mij is dat Netscape... ben het in Microzacht Uitkijk :P nog niet tegengekomen...

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 21:44

wzzrd

The guy with the Red Hat

Topicstarter
Ik heb de oplossing:

je selecteert al je e-mail en je forward ze naar een GROTE account. Dan staat daar een mailtje met een x aantal attachements. Je installeert OE, download die mail, slaat de attachements op als .eml en importeert ze in een apart mapje in OE. Easy maar omslachtig. Het werkt iig. Thanks.
Pagina: 1