Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Verwijderd
Kerel!! Ik heb hier wat gevonden:
http://www.angelfire.com/yt/privater/shipyard.html
Check de links onderaan de pagina...
Ik ga je spreken...
http://www.angelfire.com/yt/privater/shipyard.html
Check de links onderaan de pagina...
Ik ga je spreken...
Was wel grappig. Kaveman en ik hadden 't tegelijk gevonden
Verwijderd
Nu moet ik die shit nog wel aan de praat krijgen, trouwens...:? Het is een DOS-geöriënteerd spel. De jongere forumbezoekers onder ons zullen misschien denken dat ik nu zeg dat het een Denial-Of-Service-spel is, maar nee; DOS staat voor Direct Operating System! Ja, je komt het weinig meer tegen nowadays, maar het is er nog steeds! In fact...
Oh, wacht ik dwaal af... Sorry...
Het wordt waarschijnlijk een bootdiskje maken? Als iemand mij tips kan verschaffen hoe ik het beste deze DOS-game in Windows XP kan runnen, dan zal diegene heel erg bedankt worden!! En dan bedoel ik niet in natura of zo...
Alvast bedankt aan een ieder die mij verder kan helpen
Oh, wacht ik dwaal af... Sorry...
Het wordt waarschijnlijk een bootdiskje maken? Als iemand mij tips kan verschaffen hoe ik het beste deze DOS-game in Windows XP kan runnen, dan zal diegene heel erg bedankt worden!! En dan bedoel ik niet in natura of zo...
Durf te zeggen dat de gemiddelde tweaker hier wel weet wat je met DOS bedoelde. Sommige 13-jarigen hebben er meer verstand van dan wijOp vrijdag 15 maart 2002 16:20 schreef Kaveman1978 het volgende:
<knip>
Maar lees effe goed de website, waarvan je de game hebt gedowned....Je moet dus wat editten in een .cfg file.
DOS staat toch voor Disk Operating SystemOp vrijdag 15 maart 2002 16:20 schreef Kaveman1978 het volgende:
DOS staat voor Direct Operating System!
There is no magic.
Idd. Kaveman vergistte zich met DDOSOp vrijdag 15 maart 2002 16:41 schreef The Will het volgende:
[..]
DOS staat toch voor Disk Operating System
Verwijderd
Oh ja, whoops...;)Op vrijdag 15 maart 2002 16:41 schreef The Will het volgende:
[..]
DOS staat toch voor Disk Operating System
Ik heb idd die site bekeken en er moet een RF.TRE of PRIV.TRE ergens staan, maar ik kan hem nie vinden! Dus dan valt er ook niets naar te verwijzen...
Verwijderd
K*t... die link doet het nu niet meer...
Gister vanaf mijn werk wel gedownload, maar nou gaat 't niet meer.
Gister vanaf mijn werk wel gedownload, maar nou gaat 't niet meer.
Verwijderd
argh shit zeg inderdaad, werkt nie meer ofzo? da's wel jammer..ik wilde dat spel ook wel weer es spelen
Ik heb de introductie van MS-DOS 3.31 nog meegemaakt, dus ik weet echt wel wat DOS is... DoS is echter weer heel iets anders ja...Op vrijdag 15 maart 2002 16:20 schreef Kaveman1978 het volgende:
Nu moet ik die shit nog wel aan de praat krijgen, trouwens...:? Het is een DOS-geöriënteerd spel. De jongere forumbezoekers onder ons zullen misschien denken dat ik nu zeg dat het een Denial-Of-Service-spel is, maar nee; DOS staat voor Direct Operating System! Ja, je komt het weinig meer tegen nowadays, maar het is er nog steeds! In fact...
Kom maar op met de bedankjes, want: http://www.ece.mcgill.ca/~vromas/vdmsound/Als iemand mij tips kan verschaffen hoe ik het beste deze DOS-game in Windows XP kan runnen, dan zal diegene heel erg bedankt worden!! En dan bedoel ik niet in natura of zo...
Werkt heel goed, ik garandeer natuurlijk niets maar 95% kans dat je Privateer goed aan de gang krijgt!
Pagina: 1