Mxstream en Windows Millennium gaan niet samen

Pagina: 1
Acties:

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Topicstarter
Ik werk in een internetcafé (Time2Surf) dat draait op Mxstream van KPN. Vandaag Windows ME clean geinstalleerd op de PC's waar we Quake op gaan draaien, krijg ik geen verbinding met de ADSL modem. Volgens Planet moet ik eerst Windows 98 installeren, en dan vervolgens upgraden naar Windows ME. Weet iemand of er toevallig al een patch ofzo voor te krijgen is? Dat zou namelijk heel wat tijd schelen...

Byteripper.

• Ceaser
  • Laatst online: 18-08 17:08
volgens mij moet het mogelijk zijn om het nu ook wel aan de praat te krijgen.

Volgens mij naait planet jou erbij omdat ze hun handen niet vuil willen maken.

Gewoon bellen en zeggen dat het niet geholpen heeft en gewoon blijven zeiken totdat hun jou helpen

• -=Confuzer=-
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08-2024

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Wij hebben win2000 draaien met adsl... no problems gehad...

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

• Byteripper
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Topicstarter
Ja ok, NT/9x/2000 vormen inderdaad geen enkel probleem. Alleen Millennium eet geen ADSL....

Byteripper.

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 17:47
er is nu wel een patch voor:)
check het hier en hier , en hier staat een docje.
Werkt als een tiet >:)

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:30
Gelukkig dat het ondersteund word. Zou toch wat zijn als millenium niet same met ADSL gaat, of andersom :)

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Ik moet zelfs zeggen dat het onder Me lkkerder draaid dan onder 98. Is wel een pain om werkend te krijgen, maar dat krijg je als je niet alles ervan af weet. Onder 98 kreeg ik geregeld diconnects, onder me niet meer :) Downen gaat ook lekker 50-60 kbyte per seconde met DAP

Hop,hop,hop!

Pagina: 1